Jump to content
IGNORERAD

Falsk jävel avslöjad


Guest larbejo

Recommended Posts

Guest larbejo

Ni är ganska patetiska i ert rövslickeri  för vissa i detta forum. Jag har varit frän mot de som gett sej på mej men jag har inte startat,något Stäng gärna av mej och fortsätt med ert gulligull för vissa medlemmar. Jag skiter fullständigt i om jag är här eller inte,men jag har min heder och mitt civilcurage kvar, har ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 97
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Karon

    20

  • Surin P3

    9

  • Kilo

    8

  • ban99arne

    4

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Ni är ganska patetiska i ert rövslickeri  för vissa i detta forum. Jag har varit frän mot de som gett sej på mej men jag har inte startat,något Stäng gärna av mej och fortsätt med ert gulligull för vissa medlemmar. Jag skiter fullständigt i om jag är här eller inte,men jag har min heder och mitt civilcurage kvar, har ni?

Förlåt om jag frågar men var är hedern när du kallar folk för avfallskvarn, skitstövel, id**t m.m det ända du gjort är ju att du sänkt dig till samma nivå!

Personligen så tycker jag inte det är hedersamt av dig att kalla någon annan för olika namn.

Trots det så önskar jag dig en fortsatt trevlig kväll/natt så hoppas vi på en trevlig helg med  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Kilo! Uttrycken speglar den nivå man befinner sig på. Detta forum verkar var ett rövslickarforum. Känner du den och den så kan du bete dej som du vill. Surin har väl inte ikväll  betett sig som någon diplomat precis.Jag efterlyser ärliga tag. Tycker medlemmarna att ha två nick för att sätta åt andra medlemmar är speciellt hederligt.Vissa slapphögar tycker kanske att det är ok. Jag trodde nog att detta forum skulle vara bättre än tt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kilo! Uttrycken speglar den nivå man befinner sig på. Detta forum verkar var ett rövslickarforum. Känner du den och den så kan du bete dej som du vill. Surin har väl inte ikväll  betett sig som någon diplomat precis.Jag efterlyser ärliga tag. Tycker medlemmarna att ha två nick för att sätta åt andra medlemmar är speciellt hederligt.Vissa slapphögar tycker kanske att det är ok. Jag trodde nog att detta forum skulle vara bättre än tt.

Jag vill egentligen inte skriva detta då det kanske uppfattas på fel sätt, men om du inte gillar forumet så varför är du här?

Tro nu inte att jag säger till dig att lämna forumet för det gör jag verkligen inte.

Sen vissa inlägg som surin gjort kanske inte är de mest diplomatiska men å andra sidan om man läser vissa av dina inlägg så är ju inte de heller på den diplomatiska nivån.

Kan inte bry mig mindre om en medlem har 2 nick eller 5 nick, det förändrar inget för mig. Men är ingen "slapphög" för det.

TT ja vad ska jag säga det vet jag inte så mycket om..

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kilo! Uttrycken speglar den nivå man befinner sig på. Detta forum verkar var ett rövslickarforum. Känner du den och den så kan du bete dej som du vill. Surin har väl inte ikväll  betett sig som någon diplomat precis.Jag efterlyser ärliga tag. Tycker medlemmarna att ha två nick för att sätta åt andra medlemmar är speciellt hederligt.Vissa slapphögar tycker kanske att det är ok. Jag trodde nog att detta forum skulle vara bättre än tt.

Ärliga tag,,ja det är inte ditt kännetecken iaf.

Dina uttryck visar vilken din nivå ligger på,lite väl många skott i egen fot nu.

Dina problem verkar vara fixade sen ett par dar tillbaks så släpp det.

Tycker du inte detta forum passar dig så finns det faktiskt en funktion i din profil som fixar det ganska fort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Kilo det jag vänder mig emot är den oärlighet som man kan använda sig av med flera nick,som tidigare skribent på pekat,och som jag utsatts för

Link to comment
Dela på andra sajter

God morgon, ser att ni har haft kul i kväll/natt :D

Har fullt upp med att plussa alla i denna tråd :whistle:

Till Admin: OK. jag fattar, negativ karma är inte bara onödigt.

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

"Bla bla bla bla bla bla bla bla

Bla bla bla bla bla bla bla bla

I från morgon och till kväll

Bara bla bla bla bla bla"

Det måste ha varit Larbejo som Hasse Alfredsson hade i åtanke när han sjöng dessa rader...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Karon! Vad menar du med att jag inte använder mej av ärliga tag. Nu får du faktiskt förklara dej!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har fullt upp med att plussa alla i denna tråd :whistle:

Tack på förhand Tommy :mdr:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Karon! Vad menar du med att jag inte använder mej av ärliga tag. Nu får du faktiskt förklara dej!

Hur ärlig är du när du kallar mig olika saker?(vill du kalla mig mer kan du få adressen å komma lite närmare)

Var likadant ett par veckor sen,ett minus sen var du igång.

Varför diskuterar du inte Thailand här på forumet,det är väl därför du är här?eller är det nått annat som drar dig hit?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket ordförråd du har larbejojo..

Jävla fjant den här gången,,,,,,,,,,lite mobbing nu va?

Du behöver inte va orolig,,inga mer minus från mig,,,,tycker du gör så bra ifrån dig här :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Ja du Karon,du är en ganska patetisk figur,hoppas att din helg blir  till rekreation och välgång

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja du Karon,du är en ganska patetisk figur,hoppas att din helg blir  till rekreation och välgång

Sol är väl aldrig fel,,,,,,kanske du skulle testa det nån gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Faaan... 20 minuter kvar innan jag kan ge + till Karon igen. Får gå och fixa en kopp kaffe :morgon:

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Faaan... 20 minuter kvar innan jag kan ge + till Karon igen. Får gå och fixa en kopp kaffe :morgon:

Nescafe RedCup, made in Thailand  mmmmm :morgon:

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Karon! härmed ber jag dej om ursäkt för hårda ordalag och "röker "fredspipa med dej. Jag har kontaktat dej privat och kan inte se att vi ska hålla på att tjafsa om saker och ting.Detta gäller även andra om ni tycker att ni har något otalt med mej så säg till så kanske vi kan lösa det

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Karon! härmed ber jag dej om ursäkt för hårda ordalag och "röker "fredspipa med dej. Jag har kontaktat dej privat och kan inte se att vi ska hålla på att tjafsa om saker och ting.Detta gäller även andra om ni tycker att ni har något otalt med mej så säg till så kanske vi kan lösa det

Tar emot fredspipan o tar ett blås.

Kanske vi svängar en ölsejdel nån gång o skrattar åt det här.

Ett +

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

Kilo det jag vänder mig emot är den oärlighet som man kan använda sig av med flera nick,som tidigare skribent på pekat,och som jag utsatts för

Du verkar inte vara så nøjd øver moderatorerna. Næ DØDSSTRAFF eller arbetslæger ska straffet vara før folk som håller på med sådana saker. Spåra upp Guran och iallafall ge han en ordentlig omgång med kækbrott Surin. Det tycker jag att en RIKTIG moderator borde gøra. Ni ær allt før milda :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Larbejo har ju helt rätt egentligen sen att han kanske blev lite för mycket ältande är ju en annan sak.

Varför kunde inte moderatorerna bara sagt nått som att han får en varning och om det upprepas en banning?

Kanske Larbejo nöjt sig med det istället för lätt dryga svar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...