Jump to content
IGNORERAD

Falsk jävel avslöjad


Guest larbejo

Recommended Posts

Guest larbejo

Surin! Vad är du för stolle igentligen?Och du ska vara ansvarig här? läs igenom ditt senaste inläg`?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 97
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Karon

    20

  • Surin P3

    9

  • Kilo

    8

  • ban99arne

    4

Mest aktiva i denna tråd

Stolle ??? Är det en uppgradering eller nedgradering ifrån skitstövel?

Sluta tjafsa och lugna ner dig lite, det börjar bli lite tjatigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Stolle eller inte,Har ni speciella favoriter här,som kan göra som de vill?.Jag är jävligt trött på de svar jag får som inte är seriösa Har en del personer här som har speciella förmåner?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, vissa har faktiskt "förmåner". Som nightlife medlem kan man t.ex. läsa på Nightlife tavlan.

Quote

Jag är jävligt trött på de svar jag får som inte är seriösa

Haha, det var en rolig mening. :clown:

Men just nu är det ju bara du som gör som du vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Stolle eller inte,Har ni speciella favoriter här,som kan göra som de vill?.Jag är jävligt trött på de svar jag får som inte är seriösa Har en del personer här som har speciella förmåner?

Gå o lägg dig då :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Stolle eller inte,Har ni speciella favoriter här,som kan göra som de vill?.Jag är jävligt trött på de svar jag får som inte är seriösa Har en del personer här som har speciella förmåner?

De har väl redan svarat en gång angående guran/anonym?

Sen har väl du inte en aning om moderöttern skickade ett pm till honom med en varning eller något sådant!

Sen när du sitter och kallar folk för skitstövel och avfallshög ja då får du väl räkna med lite mothugg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kilo! Har du varit trackad någon gång och kan sätta dig in i den situotionen?

Vem var det som hade synpunkter på stavningen :morgon::lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kilo! Har du varit trackad någon gång och kan sätta dig in i den situotionen?

Japp det har jag om du bara visste!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tält räknas inte ;);) ..

Nähe jaha inte ens om granntältet spelar för hög musik på sin lilla bandare med öppen tältflik?  :neutral:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Stolle eller inte,Har ni speciella favoriter här,som kan göra som de vill?.Jag är jävligt trött på de svar jag får som inte är seriösa Har en del personer här som har speciella förmåner?

Va fan  Larvebo ska det vara så, det kan inte vara rätt

.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nope :na:

attns då!!! ja ja jag är inte den som den... skulle gärna medge att jag hade fel men då det strider mot min natur att göra det och om någon annan av en händelse skulle påpeka att jag hade fel så har ju den personen fel, så med andra ord har du fel   :6:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

attns då!!! ja ja jag är inte den som den... skulle gärna medge att jag hade fel men då det strider mot min natur att göra det och om någon annan av en händelse skulle påpeka att jag hade fel så har ju den personen fel, så med andra ord har du fel   :6:

Ja va fan svarar man på det :crazy:

Jag har rätt :lol: .

Laberjojo,,,,din tunga börjar slinta lite...

Link to comment
Dela på andra sajter

larbejo varför är du så upprörd?när man kikar lite tbx på inlägg här så är du både med o ger o tar.fan vad spelar det för roll o få lite kritik.kasta skiten på mig o det är som o hälla vatten på en gås.=ta inte allt så hårt

du blir nog inte mer orättvist behandlad än någon annan

.

Link to comment
Dela på andra sajter

Larbejo! Ta och läs igenom några av dina kommentarer till dina senaste lämnade - Karman så ser du kanske att du kanske inte är så trevlig i din ton själv alla gånger. Behandla andra som du vill bli behandlad själv i stället för att hämnas de du tycker är elaka så lugnar det säkert ner sig. Och du skulle kanske slippa en del av alla - Karma du åker på så fort du ryter till också.

Här är några av dina senaste Karma motiveringar:

"jävla stolle"

"Du måste vara koko"

"jävla fjant"

"en skitstövel ska ha minus"

"fjantigt inlägg"

Du tycker att vi ska agera mot de som du upplever mobbar dig men gör du det lätt för oss admins när du själv mobbas? Ska vi straffa bara dom som bråkar med dig menar du när du själv fortsätter att tjaffsa. Börja du med att lugna ner dig lite så lugnar säkert de andra ner sig också. :morgon::wai:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Karon!Du måste vara sinnesförvirrad. Vad menar du?

Skitstövel,avfallshög,jävla stolle,,,,ska jag forsätta?

Du är så patetisk så det är sorligt,skaffa dig ett liv o uppför dig normalt.

Kan se dig framför mig,,,,,,,jag fick ett minus nu ska den jäveln få ska vräka så mycket okvädningsord jag kan.

Vem är han?inte vet jag,,,,,,,MEN HAN GAV MIG MINUS...

Har du nått mer o säga ta det framför mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...