Jump to content
IGNORERAD

Otroligt hög aktivitet på maipenrai.se!


Kim

Recommended Posts

Är närmast chockad över vilken aktivitet det har blivit här på maipenrai.se redan endast ett dygn efter grand opening  :shocked2:

Hinner ta mig tusan knappt läsa ikapp alla nya meddelanden som kommer in bara jag går iväg från datorn en liten stund. Otroligt!

Är det överhuvudtaget någon aktivitet alls på dom andra thaiforumen? Alla verkar ju vara här. Kul!  :wai:

Kommer ni ihåg SS rekordförsöket som gick ut på att försöka komma upp i så många besökare online som möjligt under en och samma tidpunkt? Det som slutade med deras "all-time-high-rekord" på 100 st online.

Den siffran slog vi redan första dan.  :47: 160 st var det nämligen online samtidigt kl 20:51 igår. Fantastiskt!

Var ska detta sluta?

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får hoppas att det håller i sig  :thumbsup:   :wai:

          Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar väl som antalet inlägg fortsätter att vara många och så här nån vecka efter öppnandet tycker jag själv detta forum känns helrätt. :thumbsup:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Jättekul!

Jag tror att det håller i sig längre. MBR kommer säkerlgen att snart ta över TT:s ställning som största thai-svensk forum.

Skål för MBR!

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60

:Drogar-Laugh(LBG): Jag tror att orsaken till att frekvensen (?) är så hög här kan gottskrivas

de duktiga skaparna av detta eminenta forum  :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:Drogar-Laugh(LBG): Jag tror att orsaken till att frekvensen (?) är så hög här kan gottskrivas

de duktiga skaparna av detta eminenta forum  :thumbsup:

Jag skulle vilja håller med i högsta grad!

Bra jobb Herr Chang, Swippe, Kim och SurinP3!

Link to comment
Dela på andra sajter

Flest online: 202 - igår kl. 19:09

Grattis till er admin..

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Det råder ju inga tvivel om att aktiviteten är högre här än på Thaitjejer, åtminstone om man ser på antal trådar som fått nya inlägg varje gång man kollar.

Det är nu mer än en vecka sen start, och det ska bli intressant att följa hur det utvecklar sig. 202 online är inte dåligt...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker forumet verkar mycket lovande, många seriösa trådar som får vara det utan att urarta till pajkastning som det alltför ofta blev mot slutet på TT. Hoppas den positiva andan håller i sig :thumbsup:

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Tycker forumet verkar mycket lovande, många seriösa trådar som får vara det utan att urarta till pajkastning som det alltför ofta blev mot slutet på TT. Hoppas den positiva andan håller i sig :thumbsup:

Håller med.

Undrar vad det beror på..?  ;D

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60

Quote

Håller med.

Undrar vad det beror på..?  ;D

/jfk

:idea2: Kanske (?) kan det vara en bidragande orsak att bananen inte är mogen! :bs_quesexclaim:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej..

Det ser riktigt bra ut och hoppas att det håller i sig, så det inte spårar ut så som SS har gjort på slutet..

Men allt hänger väl på oss som skriver.. :rolleyes3:

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Bibben

Quote

Hej..

Det ser riktigt bra ut och hoppas att det håller i sig, så det inte spårar ut så som SS har gjort på slutet..

Men allt hänger väl på oss som skriver.. :rolleyes3:

Rock on!

Vad har spårat ut där?

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...