Jump to content
IGNORERAD

Besöksvisum


cimit

Recommended Posts

Hej tänkte kolla med er som vet...

På mitt papper med "Inbjudan" just nu har jag inget jobb men jag har pengar som täcker 370kr per dag i 3 månader samt jag kommer börja jobba på firman jag blev varslad innan av innan jag kom hit i November månad... hoppas för ett snabbt svar mvh

THE ONE AND ONLY!

Link to comment
Dela på andra sajter

PlayTheGame

Antar att han menar om det räcker att skicka med någon form av Bankutdrag om visar att det finns tillräckligt med flis

för att försörja dem båda under besöksvisa perioden.???

Mvh/PTG

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej tänkte kolla med er som vet...

På mitt papper med "Inbjudan" just nu har jag inget jobb men jag har pengar som täcker 370kr per dag i 3 månader samt jag kommer börja jobba på firman jag blev varslad innan av innan jag kom hit i November månad... hoppas för ett snabbt svar mvh

Jag vet inte riktigt vad du menar..skulle vart tydligare med frågan kanske? Har du pengar som täcker det på konto så e det väl bara o ta ett kontoutdrag från internetbanken. Vet ej om du är hemma eller i sverige men skicka senaste lönespecefikationen med så e det nog inga problem..MVH HN :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det 370kr per dag per person? allså 740kr per dag? för oss båda? eller det räcker för 370kr? :)

THE ONE AND ONLY!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen alls som har koll på det man måste ha försörjning för båda 740kr per dag eller det är bara för tjejen 370 som räcker att visa upp? tacksam för ett snabbt svar mvh

THE ONE AND ONLY!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...