Jump to content
IGNORERAD

Möte med polisen


buriram

Recommended Posts

Guest Incinerator

OT,

Ja jag har besökt Phuket några gånger, första besöket var 1997. Med tanke på alla turister som besöker de populära platserna gissar jag att taxi liksom annan servicenäring i Phuket skämts bort av korttidsturister som inte har en tanke på vad som är rimligt att betala. Det drabbar alla stora turistorter. Blir dyrare för långliggarna.

/Sarne

Nuförtiden är det billigare att hyra bil än att åka tuk-tuk ett par gånger tex mellan Karon och Patong närmare 200sek enkel väg!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 154
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    21

  • Mankan

    14

  • GammalDansken

    10

  • DaToolbox

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

NYPAN:  Inget försvar, Men jag har vuxit ifrån Pattaya  ;-)  PS. Tror jag, :-)

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nuförtiden är det billigare att hyra bil än att åka tuk-tuk ett par gånger tex mellan Karon och Patong närmare 200sek enkel väg!

Du måste skämta..200sek en väg karon-patong??? 400thb kata-patong i julas när jag var där...Kan väl inte ha mer än dubblat priset på ett par månader? MVH HN :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Incinerator

Du måste skämta..200sek en väg karon-patong??? 400thb kata-patong i julas när jag var där...Kan väl inte ha mer än dubblat priset på ett par månader? MVH HN :wai:

Det kan ha varit från Kata, en sk tuk-tuk förare ville ha 700 för enkelväg vi fick drygt 4 thb för en sek, förra vintern var detta.

Jag hyr alltid scooter men kan inte låta bli att diskutera pris med förarna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...