Jump to content
IGNORERAD

Hjälp till en vän


Vaxet

Recommended Posts

Bäste Sixten Herrgård det är inte värt o besvara med mer än::blah::blah::blah: . Behåll dina pussar till din pojkvän...En kram kan jag dock bjuda på. MVH HN :wai:

Om argumenten tryter så svarar man som Du. Alkohol är farligt, förstör hjärncellerna. Tänk på det

Kram o Puss

Sixten :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sixten

    8

  • hamnoi

    6

  • korp

    5

  • Caveman

    5

Mest aktiva i denna tråd

Om argumenten tryter så svarar man som Du. Alkohol är farligt, förstör hjärncellerna. Tänk på det

Kram o Puss

Sixten :na:

:blah::blah::blah: . Och du är ju känd här för din konst att argumentera :whistle: . MVH HN

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

:blah::blah::blah: . Och du är ju känd här för din konst att argumentera :whistle: . MVH HN

Ditt inlägg talar för sig själv. Du är verkligen en mästare i konsten att argumentera :dance1: Återigen, alkohol förstör hjärnceller. :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaxet verkar ha skumt många "vänner" som råkar ut för alla möjliga saker.

Allt från affärsprojekt till sånt här, och det är alltid en så kallad vän .

Men va vet jag. :whistle:

Nu är vi många här som känner Vaxet personligen och vi VET att det är en kille med stort hjärta.Om man sen bor i Pattis så träffar man allsköns olika personer och är man en stor sällskapsmänniska som han är så ÄR man angagerad.Förstår inte varför någon orkar ifrågasätta hans brysigomkänsla för människor.LÅGT.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu är vi många här som känner Vaxet personligen och vi VET att det är en kille med stort hjärta.Om man sen bor i Pattis så träffar man allsköns olika personer och är man en stor sällskapsmänniska som han är så ÄR man angagerad.Förstår inte varför någon orkar ifrågasätta hans brysigomkänsla för människor.LÅGT.Mvh Måne

Håller med Måne har träffat vaxet en gång.och det kan jag gå i god för att han har omtanke för sina vänner

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är vi många här som känner Vaxet personligen och vi VET att det är en kille med stort hjärta.Om man sen bor i Pattis så träffar man allsköns olika personer och är man en stor sällskapsmänniska som han är så ÄR man angagerad.Förstår inte varför någon orkar ifrågasätta hans brysigomkänsla för människor.LÅGT.Mvh Måne

JO kan så vara, men det känns lite som han har ett stort behov av att hävda sig själv med att lägga ut sånna här historier och alltid framstå som den goda samariten.

Link to comment
Dela på andra sajter

JO kan så vara, men det känns lite som han har ett stort behov av att hävda sig själv med att lägga ut sånna här historier och alltid framstå som den goda samariten.

Han kanske är den gode samariten?Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken konstig vändning den här tråden fick. Jag är ganska mållös. Är det brist på egna vänner eller problematiken runt just alkohol som är så störande eller är det bara gamle Jante som poppar upp sitt huvud igen? Sorgligt är det iaf att man ska få skit för att man vill hjälpa en vän och delar med sig av en historia från verkliga livet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vilken konstig vändning den här tråden fick. Jag är ganska mållös. Är det brist på egna vänner eller problematiken runt just alkohol som är så störande eller är det bara gamle Jante som poppar upp sitt huvud igen? Sorgligt är det iaf att man ska få skit för att man vill hjälpa en vän och delar med sig av en historia från verkliga livet. :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Är Sixten och Gammeldansken samma person tro?

Bägge är lika positiva i sina kommentarer.:whistle:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

JO kan så vara, men det känns lite som han har ett stort behov av att hävda sig själv med att lägga ut sånna här historier och alltid framstå som den goda samariten.

Han är säkert en god människa, men jag har läst inlägg här där han sågar personer jäms med fotknölarna. Sedan ställer jag mig frågan, varför han varje gång måste skriva om när han hjälpt någon?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är Sixten och Gammeldansken samma person tro?

Bägge är lika positiva i sina kommentarer.:whistle:

Nej, vi är inte samma person. Men vi kanske ibland går mot strömmen och vågar framföra egna åsikter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, vi är inte samma person. Men vi kanske ibland går mot strömmen och vågar framföra egna åsikter.

Vart framför ni de?

Jag kan endast hitta erat klagande på vad andra skriver i era inlägg...

Varför skriver du inte lite om dig själv istället,t.ex om din senaste resa och dess upplevelser istället för att bara klaga på vad andra skriver

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Vart framför ni de?

Jag kan endast hitta erat klagande på vad andra skriver i era inlägg...

Varför skriver du inte lite om dig själv istället,t.ex om din senaste resa och dess upplevelser istället för att bara klaga på vad andra skriver

Varför klagar du jämt på vad andra skriver?

Vill du hitta resebeskrivningar får du väl leta upp dom

det går ju liksom inte att lägga ut dom i varje tråd

där du poppar upp med dina ledsamma klagomål.

Eller ger klagandet dig mer än en resetråd?

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Han är säkert en god människa, men jag har läst inlägg här där han sågar personer jäms med fotknölarna. Sedan ställer jag mig frågan, varför han varje gång måste skriva om när han hjälpt någon?

Jag har ett brilljant förslag ingen skriver ett skit varken egenupplevda händelser, andras historer, påhittade historier, negativt eller positivt så får vi ett levande fantastikst forum

Vart framför ni de?

Jag kan endast hitta erat klagande på vad andra skriver i era inlägg...

Varför skriver du inte lite om dig själv istället,t.ex om din senaste resa och dess upplevelser istället för att bara klaga på vad andra skriver

Det har han bla att han har två MS-sjuka barn

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför klagar du jämt på vad andra skriver?

Vill du hitta resebeskrivningar får du väl leta upp dom

det går ju liksom inte att lägga ut dom i varje tråd

där du poppar upp med dina ledsamma klagomål.

Eller ger klagandet dig mer än en resetråd?

Jag klagar ABSOLUT INTE på vad andra skriver, däremot så undrar jag varför du+ ett par andra bara gnäller och vill skapa dålig stämning här på MPR i vart och varanat inlägg ni framför.

Ryck upp er och bjud lite på er själva så som många med mig gör,lägg t.ex ut lite foton på er själva( ja jag la ut en bild på mig själv 8h innan denna diskution startade,leta i fordonstråden)

MVH/Caveman

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Jag klagar ABSOLUT INTE på vad andra skriver, däremot så undrar jag varför du+ ett par andra bara gnäller och vill skapa dålig stämning här på MPR i vart och varanat inlägg ni framför.

Ryck upp er och bjud lite på er själva så som många med mig gör,lägg t.ex ut lite foton på er själva( ja jag la ut en bild på mig själv 8h innan denna diskution startade,leta i fordonstråden)

MVH/Caveman

Vad är det egentligen för inlägg du syftar på?

Är det inlägg som detta (det färskaste exempel jag kunde hitta)

i en tråd där jag frågar om hjälp med telefonen och där du inte har en aning

men ändå ska gå in med ett tråkigt inlägg som detta.

..

Hjälp inte den där pajasen...

Ja jag borde ha skickat detta som PM, jag vet.men jag ville att "surgubben" skulle ta del av det :)

Jag hittar inlägg efter inlägg där du klagar

och finner det tråkigt och ointressant.

Har lagt ut massvis med resebilder från Thailand.

Jag ser inget allmänintresse i att visa min fula tryne

och det är 2900+ andra här som tänker likadant.

Jag hindrar inte dig i att göra det men det ger mig inget att veta hur du ser ut.

Däremot tycker jag uppriktigt sagt att du kan sluta med att klaga.

Ändrades av wille
citat ändrat

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det egentligen för inlägg du syftar på?

Jag hittar inlägg efter inlägg där du klagar

och finner det tråkigt och ointressant.

Har lagt ut massvis med resebilder från Thailand.

Jag ser inget allmänintresse i att visa min fula tryne

och det är 2900+ andra här som tänker likadant.

Jag hindrar inte dig i att göra det men det ger mig inget att veta hur du ser ut.

Däremot tycker jag uppriktigt sagt att du kan sluta med att klaga.

Jag kan då inte hitta några resebilder från dig, kan du ge en direktlänk kanske? JA jag har sökt.

Däremot hittade jag en rolig kommentar ifrån grundaren av detta forum angående din positiva anda :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Nog nu. Var goda och fortsätt er diskussion via PM. Att hacka sönder denna tråd i allmänt käftande känns ovärdigt och onödigt.

Ändrades av wille
Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Jag kan då inte hitta några resebilder från dig, kan du ge en direktlänk kanske? JA jag har sökt.

Däremot hittade jag en rolig kommentar ifrån grundaren av detta forum angående din positiva anda :)

http://www.maipenrai.se/forum/t/12355-bilder-fran-burmesiska-gransen/

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...