Jump to content
IGNORERAD

UT beviljat, Inresa inom xx dagar?


Oregistrerad

Recommended Posts

Oregistrerad

Då ska våran ansökan om UT vara klart. Fick mailsvar av handläggaren att han beviljat tjejen UT. Det gjorde han 2 dagar efter att han fick papprena!

Vad jag undrar då tydligen många lik ur garderoben dyker upp nu när tjejen fick veta att "Vi Drar till Svedala snart" är..

Hur många dagar efter beviljat UT måste inresa ske???

Tjejen kommer nog inte åka samtidigt som mig. Liken måste begravas först.

Lite annan info. Mig verkets sökning ang ärenden funkar tydligen inte efter att beslut fattats. Kan inte hitta ärendet på "Beslutade" sökning och det finns inte kvar på "Registrerade beslut" heller vilket det gjorde förut.

MVH: BC

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tja.

Inresa kan ske så länge som UT är beviljat TOM.

Men en försenad inresa kan kanske påverka nästa beslut i ngn mån. tex förlängd tid innnan PUT beviljas.

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Du behöver ingen brotska med inresan.

Helt vad som passar er!

Men hon kan inte rega sig fören hon är i Sverige!

Så hon kan åka när hon är redo och har en biljett.

Nitt, New och Bob kom 10 dagar efter beslutet kom, 2004-03-18.

Med TG950!

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då ska våran ansökan om UT vara klart. Fick mailsvar av handläggaren att han beviljat tjejen UT. Det gjorde han 2 dagar efter att han fick papprena!

Vad jag undrar då tydligen många lik ur garderoben dyker upp nu när tjejen fick veta att "Vi Drar till Svedala snart" är..

Hur många dagar efter beviljat UT måste inresa ske???

Tjejen kommer nog inte åka samtidigt som mig. Liken måste begravas först.

Lite annan info. Mig verkets sökning ang ärenden funkar tydligen inte efter att beslut fattats. Kan inte hitta ärendet på "Beslutade" sökning och det finns inte kvar på "Registrerade beslut" heller vilket det gjorde förut.

MVH: BC

Grattis!

Jo, MIG´s söktjänst fungerar, men det är 1-2 dagars fördröjning innan beslut osv visas där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...