Jump to content
IGNORERAD

Svarten


Nerike

Recommended Posts

Hej Svarten!

Jag kommer ihåg en tråd från TT, ang. ditt och Magroods bröllop.

Det var fina bilder med text, skulle vara kul att se dom här då det verkar finnas några här som går i giftatankar.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Favoriter i repris är inte fel!

Hoppas ingen drar sig för att publicera sånt man lagt in på Thaitjejer tidigare. Det är naturligtvis frivilligt att göra det, men det finns många godbitar från TT som skulle passa utmärkt även här.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Svarten!

Jag kommer ihåg en tråd från TT, ang. ditt och Magroods bröllop.

Det var fina bilder med text, skulle vara kul att se dom här då det verkar finnas några här som går i giftatankar.

Mvh

Nerike

Kul att du efterfrågar våra bilder! Detta från dig som själv alltid har roliga bilder att visa upp! Du kanske kan dela mig bilderna på Kim, Swippe, Herr Chang och P3 (MPR:s poliserna) som du lade upp på Nonkis Hörna!  :D

Jag är på jobbet nu och har inte tid att börja gräva bland alla gamla trådar på TT. Jag får leta upp länken sedan när jag kommer hem.

Du får gärna fortsätta med dina härliga bidrag till "dagens humor bild".

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom igen nu DÅ!!! :sleep:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Kimmo!

De finns i tråden "Magroods och Svartens bröllopsfoton (repris)" i Thailandsforumdelen Tråden finns lite längre ner.

Trevlig läsning!

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...