Jump to content
IGNORERAD

Dags att lämna...igen.


Guest woien

Recommended Posts

Trodde det skulle bli bättre nu när man gjorde en nysatsning.

Visst fick man igång debatten om Banarne med varierande resultat.

Det visar sig att man är på tok för olik de flesta här.

Om man har tid framöver så kan ni ju nämna något vettigt forum med samma tema (Thailand) utan fyllskallar och "min tjej är bäst och har aldrig jobbat i bar" personer..

Ni som är vettiga, och det finns ju endel trots allt, vart befinner ni er? Vilka är era forum?

Tack för inget..

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente!

Di av oss som är både nyktra och vettiga håller till i tråden Vatteskålen.

[move]Skål-Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack desamma Woien. Det var så lite... Lycka till där ute i cyberrymden! :lol:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

... fyllskallar och "min tjej är bäst och har aldrig jobbat i bar" personer..

Tro mig , vi är inte samma personer!  :crazy:

Quote

Ni som är vettiga, och det finns ju endel trots allt, vart befinner ni er? Vilka är era forum?

International Sex Guide , Pattaya Secrets , LB69 är bara några! rolleyes.gif

Quote

Tack för inget..

Vasse Go´!  :morgon:

En gång är ingen gång men två gånger är två gånger för mycket!  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skriva att man lämnar ett forum?

Är det för att man vill bli övertalad att stanna kvar eller?

Förstår inte syftet med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Konstigt att det samma personer som gnäller jämt och ständigt.

ta det för vad det är - ett internet forum. Folk kommer och går.

Not a big deal!

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Om man har tid framöver så kan ni ju nämna något vettigt forum med samma tema (Thailand) utan fyllskallar och "min tjej är bäst och har aldrig jobbat i bar" personer..

Tack för inget..

Hej Woien!

Synd att du lämnar oss! Men jag undrar vem du syftar på i ovanstående citatet. Jag har ju varit ganska aktiv i denna diskussion. Jag kan inte komma någon enda person som har sagt något som kan tolkas som du tolkar. Du kan inte skylla på mig i alla fall! Jag har ju fått minus från UT006 eftersom han tycker inte om mitt inlägg där jag skriver att jag betraktar alla lika oavsett vilket jobb de har haft tidigare.

Min dotters mor har finsk bakgrund och jobbade inom äldreomsorgen när hon pluggade. Jag säger så inte för att jag tycker att hon var bättre än människor med finskt bakgrund som städade eller som var professor i kärnfysik. Jag sade så eftersom hon FAKTISKT jobbade inom äldreomsorgen när hon pluggade.

Om om man med pakistansk fru skriver att hans fru arbetade som fruktförsäljare betyder inte att han tycker att hans fru är bättre än människor än pakistanier som jobbade som grönsaksförsäljare. Det betyder att hans fru FAKTISKT arbetade som fruktförsäljare.

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Halloj Håkan, tråkigt att du stack men.

hoppas jag aldrig blir en sån dramaqueen så jag postar en adjö-tråd på ett forum

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Quote

Halloj Håkan, tråkigt att du stack men.

hoppas jag aldrig blir en sån dramaqueen så jag postar en adjö-tråd på ett forum

Fan att man inte sett den här tidigare... :-) Egentligen ska man nog inte svara något på sånt här, men det är svårt att låta bli även om tråden är gammal som gatan...

DramaQueen låter ju fint, men eftersom man i sammanhanget nämner mitt vackra förnamn så vill jag dementera att det skulle vara jag. Jag vill inte ta åt mig äran för någon annans stordåd, det må vara utnämnelser till dramaqueen, queerqueen eller någon annan drottningfigur.

Vad menar egentligen du "woien" med fyllskallar? En beskrivning av vad du menar med fyllskallar kanske skulle kanske kunna ge någon slags förklaring till varför du inte gillar benämningen. Eller är det bara en förutfattad mening att de som av någon kallats fyllskalle är kass och svagbegåvad på något vis?

Förutom att jag är en erkänd och, enligt utsago från en och annan, en trevlig och intelligent "Fyllskalle" så har jag en flickvän som arbetar väääääldigt mycket i bar och min tjej är bäst på ganska mycket! Tycker du att det är fel att en man som älskar sin kvinna tycker att hon är bäst? Är du avundsjuk på de som älskar någon så mycket att de vågar uttrycka sina känslor genom att säga att de anser att deras flickvän är bättre än andra flickor. Om du tycker att de har fel i det de säger så tycker jag att du ska hålla det för dig själv då du inte lär lyckas övertyga dem om motsatsen. Det enda du kan lyckas med är att irritera och uppröra berörda.

Om att lämna forumet måste jag säga att det skulle vara som att vägra äta på den restaurang du anser lagar väldigt bra mat, bara för att det finns en och annan bland gästerna som du inte gillar. Eller kanske den där fruktansvärt otrevliga fyllskallen Petterlarsson lämnar in tipset hos samma tipsombud, då är det kanske dags att byta ombud? Det är bara du själv, och kanske mångfalden på MPR som drabbas. MPR är i mitt tycke ett av de mera seriösa forumen med thailandsinriktning, det har väldigt många olika typer av inslag och olika människor finns med här. Mångfalden gör att det oftast finns intressanta diskussioner någonstans, visst finns det en del som ofta vill sätta lite spets på sina inlägg, men det är bara att tolerera mångfalden och nonchalera de du inte tål eller inte gillar. I forum på internet så måste man faktiskt tåla ett och annat mothugg, tycker du att endast de som tycker exakt som du själv är vettiga så ska du överväga att börja brevväxla med dig själv.

Hälsningar

Håkan

La Chiquita, Pattaya

Det kommer mer regn på Phuket än i Bergen i Norge! 
Håkan, X-LA CHIQUITA, Soi Buakhao, Pattaya, Thailand

Numera ( för tillfället) Mora, Dalarna, Sverige

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...