Jump to content
IGNORERAD

Farang Connection


Caveman

Recommended Posts

Jag behövde ta hem några filer(ca 1GB) ifrån Sverige idag till min dator och i byn med min mobilsticka så kommer jag upp i fantastiska max +40kB/s(snittar mycket lägre) en bra dag :kort:

Så i väntan på P3 så slog jag mig ner på Farang Connection här i Surin och loggade in på deras lina(gratis)

Och vips så hade jag mina filer i burken ,snittfarten låg på +680kB/s ,jag han inte ens dricka upp ölen innan det var klart :av-109998:

Fan vad man saknar Sverige och BBB ibland...

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

varför inte snika in på Majestic? om du sitter i lobbyn så gåre ganska snabbt har jag för mej...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

varför inte snika in på Majestic? om du sitter i lobbyn så gåre ganska snabbt har jag för mej...

to late! jag är helt nöjd med farten jag fick på FC ,men bara för det så saknar jag ju inte BBB 100/100 :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Nejdå!

De har öppet som vanligt och hemsidan fungerar :)

Rätt adress till hemsidan => http://farangconnection.com/

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...