Jump to content
IGNORERAD

Thai Airways


L64

Recommended Posts

14 minutes ago, spooncreek said:

Nu har det visserligen visat sig att just  MPR medlemmarnas plånböcker är lika djupa som IQ:n är hög. Men nej, jag tror inte pengar kan köpa någon farang en inträdesbiljett till Thailand just nu.

Finns 'falang welcome' i Thailand? Kåta batikhäxans motsvarighet en alkoholiserad bartjej med pengabehov?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 6,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    425

  • pigge01

    326

  • L64

    257

  • apknug

    253

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

22 minuter sedan, skrev JJC:

Fårskalle nummer ett på forumet vad du är

 

Tror du ska försöka dig på ändring nr2;)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev hamnoi:

Tror du ska försöka dig på ändring nr2;)

För att?

Han försöker förolämpa och förminska andras hela tiden.  

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev JJC:

För att?

Han försöker förolämpa och förminska andras hela tiden.  

Ta inte allt så allvarligt, livet blir lite lättare på ett forum då.

Iom att du ändrat en gång, så tänkte jag en andra, för att få meningen rätt:)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

spooncreek
18 minuter sedan, skrev JJC:

För att?

Han försöker förolämpa och förminska andras hela tiden.  

Det är lätt roande när vuxna karlar känner sig "förminskade". Brukar väl i övrigt användas mest av så kallade "batikhäxor" när de tycker livet är orättvist....

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstör inte min livsviktiga tråd nu när jag sitter nånstans mellan Grums o Säffle med en grogg på plastbordet 😭

 

15907705069847941544456030986666.thumb.jpg.f68677e1a1abe7e8109387c9eb3773f7.jpg

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

spooncreek
6 minuter sedan, skrev L64:

Förstör inte min livsviktiga tråd nu när jag sitter nånstans mellan Grums o Säffle med en grogg på plastbordet 😭

 

15907705069847941544456030986666.thumb.jpg.f68677e1a1abe7e8109387c9eb3773f7.jpg

 

Jag ska försöka sluta, men inga löften 😉. Säffle, till och den sömniga staden slår väl Sin City för tillfället. Ha det så trevligt vid ankomst.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev spooncreek:

 

Jag ska försöka sluta, men inga löften 😉. Säffle, till och den sömniga staden slår väl Sin City för tillfället. Ha det så trevligt vid ankomst.

Tror du förstår allvaret i mitt inlägg 😃

 

Jag har massa spännande destinationer ikväll som man är mer sugen på att kolla in än Ankeborg 😍

 

Screenshot_2020-05-29-18-35-09.thumb.png.0d0f6a9377583717db15ed257e5b797d.png

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev L64:

Tror du förstår allvaret i mitt inlägg 😃

 

Jag har massa spännande destinationer ikväll som man är mer sugen på att kolla in än Ankeborg 😍

 

Screenshot_2020-05-29-18-35-09.thumb.png.0d0f6a9377583717db15ed257e5b797d.png

En Öxnered har jag aldrig smakat på.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Herluf:

Tror jag kommer att vänta med att boka till sista minuten, får kosta vad det vill. Det kan ju bli så att dom öppnar, men stänger igen om fallen ökar. Det kanske bara blir ett fönster på några veckor, då ska jag in. 

I princip allt man bokar nu är ju ombokningsbart, så kostar inget extra.....gör det bara lite lättare att stå ut och att ha ett datum att drömma om, även om risken är stor att det blir ändrat, samtidigt om man lyckas gissa rätt så slipper man huggsexan som lär bli om bra biljetter.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Just now, Soengsang said:

I princip allt man bokar nu är ju ombokningsbart, så kostar inget extra.....gör det bara lite lättare att stå ut och att ha ett datum att drömma om, även om risken är stor att det blir ändrat, samtidigt om man lyckas gissa rätt så slipper man huggsexan som lär bli om bra biljetter.

Jo, det skulle kännas skönt att ha en bokning klar. Men jag kommer nog iallafall att vänta iallafall tills dom verkligen börjar släppa in falang. Först folk med wp men efter dom borde det vara vår tur. 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Mankan:

En Öxnered har jag aldrig smakat på.

Ska se om jag har vägarna förbi så ska du få ett smakprov på Öxnered 😍

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Vackert 😎

 

5241043_20200529_1958002.thumb.jpg.c91d6da65f33663a6170c6da2e928d9e.jpg

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
8 minuter sedan, skrev L64:

Vackert 😎

 

5241043_20200529_1958002.thumb.jpg.c91d6da65f33663a6170c6da2e928d9e.jpg

Där har man bytt tåg många gånger. Inget direkt mer upphetsande än en järnvägskorsning

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

I princip allt man bokar nu är ju ombokningsbart, så kostar inget extra.....gör det bara lite lättare att stå ut och att ha ett datum att drömma om, även om risken är stor att det blir ändrat, samtidigt om man lyckas gissa rätt så slipper man huggsexan som lär bli om bra biljetter.

Det är väl en egen sanning. Tex Singapore tar 3-4k extra för att man skall få lov att boka om. Att avboka har ytterligare avgifter.

Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev M33:

Det är väl en egen sanning. Tex Singapore tar 3-4k extra för att man skall få lov att boka om. Att avboka har ytterligare avgifter.

De flesta jag tittat på har generösa/gratis ombokningar nu under pandemin, men har inte kollat på Singapore....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Soengsang:

De flesta jag tittat på har generösa/gratis ombokningar nu under pandemin, men har inte kollat på Singapore....

Bara kollat Thai och Singapore, och de har avgifter. Även på Business.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev M33:

Bara kollat Thai och Singapore, och de har avgifter. Även på Business.

Ok, jag bara kollat Qatar och Finnair, där är det ombokningar utan avgifter på biljetter just nu.

Eftersom jag alltid köper Thai via Nonki, så är det med automatik alltid fria ombokningar, fast vad jag ser så har Thai också generösa ombokningregler nu under pandemin(orkade inte läsa allt då det inte spelar någon roll för mig) https://www.thaiairways.com/en/contact_us/thai_special_assistance_form.page?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Soengsang:

Ok, jag bara kollat Qatar och Finnair, där är det ombokningar utan avgifter på biljetter just nu.

Eftersom jag alltid köper Thai via Nonki, så är det med automatik alltid fria ombokningar, fast vad jag ser så har Thai också generösa ombokningregler nu under pandemin(orkade inte läsa allt då det inte spelar någon roll för mig) https://www.thaiairways.com/en/contact_us/thai_special_assistance_form.page?

Har inte örnkoll :) Såg bara vad som står under fare rules när man skall boka. Då var det avgift på Thai och på Singapore måste man köpa rätt business för att få avboka mot avgift. Om det finns överliggande restriktioner / lättnader var jag inte för jag har lätt 1 promille när jag kollade :) Säkert nu också ;) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Thailand öppnar igen 1 juli.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Khemmarat:

Thailand öppnar igen 1 juli.

No shit Sherlock ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
4 minuter sedan, skrev Herluf:

Nu får Svenskar åka till Grekland, men inte om man reser från sthlm....

 

https://www.di.se/nyheter/svenskar-valkomna-i-grekland-men-inte-alla/

Hittar inga biljetter med Thaiairways från Stockholm till Athen 😉😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...