Jump to content
IGNORERAD

Alla thailändska kvinnor är inte prostituerade (och därmed basta)


broder tuk tuk

Recommended Posts

Ärligt din tomte läser du inte ens vad du själv skriver eller har du så kort minne.

Tänkte skriva ett långt inlägg och citera var och när du skrivit alla idi*tsaker.

Men jag har insett att du inte ens läser vad andra skriver som Wille eller S-N så varför skulle du ens läsa det jag skriver.

Men faktum är att du har påstått den ena och det andra om andras fruar indirekt och direkt.

Sen gör du det väldigt enkelt att påstå att det är karaktären BTT och inte människan bakom BTT som skrivit det.

Tänk om vi alla andra kunde göra det så enkelt för oss och smita undan från det ansvar som det innebär att öppna käften och ha en åsikt.

Jag har tänkt på samma sak och jag tycker Baa ser lite ut som en mysfabror :) (Ta inte illa upp nu Baa)

Men jag förstår honom om det kommer en kappvändare som spyr ur sig det ena efter det andra och sen inte kan stå för vad han sagt.

Utan ska försöka komma undan med att påstå att allt är påhittat av en karaktär.

Hellre mysfarbror än snuskgubbe. :giggle:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 400
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    51

  • broder tuk tuk

    31

  • Scandinaviancorner

    20

  • Baa

    17

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Siam-Nilsson

Det var ju tråkigt att du bara läser mina arga inlägg, som ickestastistiker bryr jag mig inte om fördelning argt o glatt, men om jag tycker nåt är åt helvete så skriver jag det, svårare är det inte, och jag kan försäkra dig om att ett ärligt svar, såväl negativt som possitivt respekteras av 99% av det tilltalade även IRL, man behöver inte ha samma åsikt bara för att man är vänner.

Eventuellt kan det vara så att när du ser något som du gillar eller

förlikar dig med så nöjer du dig med att tyst nicka belåtet vid din dataskärm.

Men när du istället upplever det motsatta så kliar det kanske lite extra

i fingrarna som snart börjar hamra av ilska på tangenterna.

På så vis blir det ju lite svårt för en utomstående att göra en

rättvis bedömning av din person och karaktär.

Tur då att vi har alla dessa glada foton från forumträffarna att

jämföra med så att det blir en viss jämvikt mellan det arga och glada :)

Dessvärre finns det ganska få bilder på herr BTT - och frågan är väl om fler bilder

på läraren skulle hjälpa eller stjälpa?

Mvh

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Att gång efter annan hamna i en diskussion om BTT är för mig en gåta?

Alla som liksom jag hängt på thaiforum rätt länge vet att BTT kontinuerligt klankat ned på den Thailändska kvinnan.

I vissa trådar är han stenhård tror han och påstår att 90% av all utlandsboende kvinnor är eller har varit till salu.

Sedan börjar det blåsa hårt om honom och han får mer och mer kritik, då har han alltid dragit öronen till sig, likt i denna tråd där han själv försöker analysera sitt skrivande, och dessutom berätta vilken genuint trevlig man han är.

Men skriver man t.e.x. att man upptäckte att tjej bara var 16 år, men att man vid upptäckten redan var så full och kåt att man inte kunde stoppa sig själv, vad är man då för en människa?

Och då menar jag inte bara att man utfört själva handlingen, nej för mig är väl det nästan ännu knäppare att man med stolthet berättar om det för alla som vill läsa, detta på ett öppet forum, hur tänker man då?

Och hur tänker man sedan när man berättar för samma läsare att man jobbar som lärare?

För de med lite mindre kunskap om Thailand så är risken att dessa tror på BTT:s dravel

De vet ju inte att han vid flertalet tillfällen skrutit med antal nedlagda prostituerade han köpt sex av.

De vet ju inte att han faktiskt vid flertalet tillfälle kallat en stor del av det svenska thai samhället för prostituerade.

BTT må vara hur trevlig och snäll som helst i verkligheten, men på de forum jag läst honom är han i det närmaste ett svin.

Provocera gärna, jag gillar alla Er skribenter som knorrar till det lite för att skapa diskution.

Men BTT har bara två sätt att knorra till det, att antingen försöka göra sig själv intressant eller genom att döma ut folk, thalandresenärer eller Thailändskkor.

Så vi måste väl ha annat att skriva om än BTT, är rätt säker på att han när han läser dessa diskussioner om sig själv, sitter hemma och av ren glädje onanerar samtidigt som han fabulerar ytterligare en story han så småningom vill dela med sig av till oss.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Eventuellt kan det vara så att när du ser något som du gillar eller

förlikar dig med så nöjer du dig med att tyst nicka belåtet vid din dataskärm.

Men när du istället upplever det motsatta så kliar det kanske lite extra

i fingrarna som snart börjar hamra av ilska på tangenterna.

På så vis blir det ju lite svårt för en utomstående att göra en

rättvis bedömning av din person och karaktär.

Tur då att vi har alla dessa glada foton från forumträffarna att

jämföra med så att det blir en viss jämvikt mellan det arga och glada :)

Dessvärre finns det ganska få bilder på herr BTT - och frågan är väl om fler bilder

på läraren skulle hjälpa eller stjälpa?

Mvh

SN

Återigen kan man konstatera att du inte kan förlika dig med att andra har en annan uppfattning än herr SN, jag har vid ett flertaltillfällen delgivut frumnisterna ett antal vardagshändelser, ehuru icke prosaiskt skivna men ändå har det givit en del underhållsvärde, att du har en nickedocka vid din dator betyder förvisso icke att vi andra har det.Såja, var det tillräckligt argt allr skall jag be min hnd komma in och skälla lite?

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om nu BTT väcker en sån enorm uppståndelse och avsky. Varför läser ni vad han skriver? Och framförallt, varför svarar ni honom?

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Återigen kan man konstatera att du inte kan förlika dig med att andra har en annan uppfattning än herr SN, jag har vid ett flertaltillfällen delgivut frumnisterna ett antal vardagshändelser, ehuru icke prosaiskt skivna men ändå har det givit en del underhållsvärde, att du har en nickedocka vid din dator betyder förvisso icke att vi andra har det.Såja, var det tillräckligt argt allr skall jag be min hnd komma in och skälla lite?

Blev lite konstigt där med citeringen.

Trodde först att det var något gammalt skräp som jag själv hade skrivit.

Sedan såg jag att det var stilrent och Baa upp i dagen ;)

Visst kan jag förlika mig med att du tycker annorlunda än jag.

Det jag eventuellt söker från dig är kanske en mer argumenterande hållning gentemot

skribenter som exempelvis herr BTT än att bara vara så pass "principfast" att

man av gammal ilska vägrar ompröva gamla sanningar och uppfattningar.

Har BTT varit otrevlig mot din fru eller kommit med falska anklagelser

gällande hennes tidigare yrkesliv så tycker jag naturligtvis att han ska be

hennne om ursäkt för detta plumpa klavertramp.

Massor har säkert skrivits under åren, och själv säger han sig inte minnas exakt vad

som har sårat dig - men kan du hjälpa honom att minnas?

Upprepas inte dumheterna mot dig och din familj så kan man väl ta i näven

och gå vidare - det brukar jag försöka göra när man ryker ihop med någon som uttalar sig nedvärderande eller extra knöligt. Fyllsnack??

Men återigen, du gör naturligtvis vad du själv vill och vad du känner för,

och det beslutet har inte jag med att göra.

Ibland händer det att skribenter på MPR skriver väldigt nedlåtande i generella termer

om thai-kineser eller thailändare med kinesiskt påbrå.

Dessa halvkineser sägs ju ofta vara hänsynslösa girigbukar hela bunten och att

de utan skrupler förtrycker mer "äkta" thailändare som är mer mörkhyade än de själva är.

Visst förekommer det skitstövlar även bland denna populationsgrupp precis som bland bardamerna eller byggjobbarna och poliser mm, men inte tar jag och min fru åt oss för det.

(hennes farfar var inflyttad kines till Thailand).

De flesta förstår nog att folk är olika individer på gott och ont oavsett ursprung eller mängd av solbränna.

Man får väl försöka omvända dem med argument istället för att principfast

slå fast att man aldrig kommer att förlåta dem som har uttalat

konstiga idéer eller rena dumheter.

Mvh

SN

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Om nu BTT väcker en sån enorm uppståndelse och avsky. Varför läser ni vad han skriver? Och framförallt, varför svarar ni honom?

Ofta det jag också undrat över, ni som skriver mest om detta ämne tycker att BTT låter som en gammal trasig LP-skiva som bara

hakar upp sig och drar samma visa gång på gång.

Men ni har inte funderat över att det är något ni gör själva också när ni hela tiden klagar på allt han skriver, ni är ju dessutom flera

stycken som bara stämmer in i en klagosång som går på samma vers hela tiden, "han vet inget är en id*ot, pedofil med mera"

Jag håller inte med om allt som BTT skriver, men har heller inte klagat på något han skrivit. Om ni tycker så illa om trådar där BTT

skriver varför läser ni då överhuvudtaget i dom och sen blir arga och spenderar tid på att klaga hela tiden, det är väl snarare klagosången

som börjar bli tröttsamt att läsa om varje dag. BTT tillför ju något till forumet åtminstone, vad tillför ni förutom att klaga. :whoco5:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ofta det jag också undrat över, ni som skriver mest om detta ämne tycker att BTT låter som en gammal trasig LP-skiva som bara

hakar upp sig och drar samma visa gång på gång.

Men ni har inte funderat över att det är något ni gör själva också när ni hela tiden klagar på allt han skriver, ni är ju dessutom flera

stycken som bara stämmer in i en klagosång som går på samma vers hela tiden, "han vet inget är en id*ot, pedofil med mera"

Jag håller inte med om allt som BTT skriver, men har heller inte klagat på något han skrivit. Om ni tycker så illa om trådar där BTT

skriver varför läser ni då överhuvudtaget i dom och sen blir arga och spenderar tid på att klaga hela tiden, det är väl snarare klagosången

som börjar bli tröttsamt att läsa om varje dag. BTT tillför ju något till forumet åtminstone, vad tillför ni förutom att klaga. :whoco5:

Om ingen klagar,vad ska vi då skriva om :crazy: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ofta det jag också undrat över, ni som skriver mest om detta ämne tycker att BTT låter som en gammal trasig LP-skiva som bara

hakar upp sig och drar samma visa gång på gång.

Men ni har inte funderat över att det är något ni gör själva också när ni hela tiden klagar på allt han skriver, ni är ju dessutom flera

stycken som bara stämmer in i en klagosång som går på samma vers hela tiden, "han vet inget är en id*ot, pedofil med mera"

Jag håller inte med om allt som BTT skriver, men har heller inte klagat på något han skrivit. Om ni tycker så illa om trådar där BTT

skriver varför läser ni då överhuvudtaget i dom och sen blir arga och spenderar tid på att klaga hela tiden, det är väl snarare klagosången

som börjar bli tröttsamt att läsa om varje dag. BTT tillför ju något till forumet åtminstone, vad tillför ni förutom att klaga. :whoco5:

Så det innebär att om någon sitter och pratar strunt i verkliga livet så ignorerar du det?

Tycker det är värre att INTE säga något om man tycker någon har fel istället för hålla tyst.

Eller är du rädd för konflikter?

För de med lite mindre kunskap om Thailand så är risken att dessa tror på BTT:s dravel

Just därför som man INTE håller tyst när BTT sätter igång

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Så det innebär att om någon sitter och pratar strunt i verkliga livet så ignorerar du det?

Tycker det är värre att INTE säga något om man tycker någon har fel istället för hålla tyst.

Eller är du rädd för konflikter?

Just därför som man INTE håller tyst när BTT sätter igång

Så då menar du att det inte är viktigt att informera nykomlingar på sajten om att många fagra damer bland barerna kan bli en lyxfälla om man inte ser upp.

Det tillkommer ju hela tiden nya medlemmar som kanske inte läst BTTs "dravel" och som faktiskt kan ha nytta av viss information.

Ni gamla gifta gubbar behöver ju inte läsa och reta upp er om ni nu är så känsliga när man påpekar att det finns gott om bartjejer som ser faranger som vandrande plånböcker.

Sedan vill jag passa på att i efterhand be så hemsk mycket om ursäkt om jag nu någon gång råkat skriva något ofördelaktigt om fader Baas och lappens frugor.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Så det innebär att om någon sitter och pratar strunt i verkliga livet så ignorerar du det?

Tycker det är värre att INTE säga något om man tycker någon har fel istället för hålla tyst.

Eller är du rädd för konflikter?

Jag ignorerar det inte men jag håller inte på och säger till den personen och tjatar om samma

sak i veckor om jag tycker att någon har fel.

Man kan vissa sin åsikt i det ämnet en gång eller två, sen blir det bara tjatigt.

Tillför något nytt någon gång istället, starta något nytt ämne, eller tryter fantasin där uppe i Lappmarkerna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så då menar du att det inte är viktigt att informera nykomlingar på sajten om att många fagra damer bland barerna kan bli en lyxfälla om man inte ser upp.

Det tillkommer ju hela tiden nya medlemmar som kanske inte läst BTTs "dravel" och som faktiskt kan ha nytta av viss information.

Ni gamla gifta gubbar behöver ju inte läsa och reta upp er om ni nu är så känsliga när man påpekar att det finns gott om bartjejer som ser faranger som vandrande plånböcker.

Sedan vill jag passa på att i efterhand be så hemsk mycket om ursäkt om jag nu någon gång råkat skriva något ofördelaktigt om fader Baas och lappens frugor.

BTT

Halleluja, frälsaren är här, just uppstigen på den 7:e soien.

Så du inbillar dig på fullaste allvar att du "hjälper" nån genom dina påståenden?

Kunde väl tro att det fanns en frälsare gömd nånstans, frågan är bara huruvida du hjälper eller stjälper, kan ju finnas de som tror på dig och ratar en helt OK tjej på grund av dina sanningar.

Fast detta inlägg innehöll för en gång skull en helt sann sentens.BTT:s dravel.det är fan i mig värt ett plus.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Om nu BTT väcker en sån enorm uppståndelse och avsky. Varför läser ni vad han skriver? Och framförallt, varför svarar ni honom?

Det är ju svårt att undvika att läsa btt, han ploppar ju upp med sina sanningar i de mest konstiga sammanhang och trådar :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ignorerar det inte men jag håller inte på och säger till den personen och tjatar om samma

sak i veckor om jag tycker att någon har fel.

Man kan vissa sin åsikt i det ämnet en gång eller två, sen blir det bara tjatigt.

Tillför något nytt någon gång istället, starta något nytt ämne, eller tryter fantasin där uppe i Lappmarkerna.

Du känner med säkerhet till uttalandet, "ju fler gånger lögnen upprepas, ju sannare blir den".

Det är just det man reagerar på, alla upprepade egna slutsatser, hur uppåt väggarna de än är.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Härmed intygar jag på heder och samvete att Herr Baa är en mysfarbror IRL

Kenneth

:)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ignorerar det inte men jag håller inte på och säger till den personen och tjatar om samma

sak i veckor om jag tycker att någon har fel.

Man kan vissa sin åsikt i det ämnet en gång eller två, sen blir det bara tjatigt.

Tillför något nytt någon gång istället, starta något nytt ämne, eller tryter fantasin där uppe i Lappmarkerna.

Alla är vi olika och tycker jag att något är fel så säger jag det än om det uppfattas som tjat.

Det gör inte saken bättre att du sen är oförskämd i din ton.

Du säger att jag ska tillföra något nytt.säg samma sak till din kompis också.

Eller är han förskonad från dina råd?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sedan vill jag passa på att i efterhand be så hemsk mycket om ursäkt om jag nu någon gång råkat skriva något ofördelaktigt om fader Baas och lappens frugor.

BTT

Du har bett om ursäkt så många ggr nu att dina ursäkter betyder inte ett skvatt.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Du har bett Dom ursäkt så många ggr nu att dina ursäkter betyder inte ett skvatt.

Du som har en så Jesuslik avatar borde ju veta att man ska förlåta inte bara en två eller tre gånger utan tiofalt, trettiofalt och hundrafalt.

Jag kan inte se att jag skulle varit så elak mot varken di eller din kära hustru så att en sådan långsinthet ska behövas.

Jag sträcker ut en hand i fred men du tar den inte och det accepterar jag.

Men skaffa gärna en avatar som bättre passar din personlighet.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Du som har en så Jesuslik avatar borde ju veta att man ska förlåta inte bara en två eller tre gånger utan tiofalt, trettiofalt och hundrafalt.

Jag kan inte se att jag skulle varit så elak mot varken di eller din kära hustru så att en sådan långsinthet ska behövas.

Jag sträcker ut en hand i fred men du tar den inte och det accepterar jag.

Men skaffa gärna en avatar som bättre passar din personlighet.

BTT

Du har sträckt ut den flera ggr och jag har tagit den men likförbannat har du efter tag förolämpat mig.

Så nej det ska mycket till att jag acceptera en ursäkt och absolut inte i skriven form.

Den gång vi träffas och jag kan se i dina ögon att du verkligen menar det så är det en annan femma.

Sen visar din okunskap vem det som är min avataren vilka trådar och samtalsämne som ligger dig varmt om hjärtat.

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Det var ett satans tjafsande om allt som inte rör Thailand. In med lite Bilder och historior från Thailand istället för allt dravvel

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Det är ju svårt att undvika att läsa btt, han ploppar ju upp med sina sanningar i de mest konstiga sammanhang och trådar :rotfl:

Varför inte använda ignorerafunktionen.

Då måste du klicka en extra gång för att få se det du inte vill se.

Jag använder det för att slippa läsa de som erfarenhetsmässigt verkar irriterande på mig - och som brukar irriteras av mina inlägg.

Inget fel på dom, det är bara jag som helt enkelt vill slippa bli irriterad.

Har inte iggad BTT för att det mesta av det han skriver verkar vara oförargligt för mig och enbart ämnad att reta upp vissa.

Läser dock i regeln bara första raden tills det står klart att det är den vanliga skivan som är lagt på.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...