Jump to content
IGNORERAD

Alla thailändska kvinnor är inte prostituerade (och därmed basta)


broder tuk tuk

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Så du menar att vi alltså inte ska lyssna på dig och andra lyckliga thai/swe par här? Vi ska bara lyssna på den stora profeten och den lilla promille av alla trådar här som handlar om problem liknande den som Bluffad startade?

Du får lyssna på vem du vill Knasen ja e ingen profet

jag tycker bara att Btt får lite väl mycke skit

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 400
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    51

  • broder tuk tuk

    31

  • Scandinaviancorner

    20

  • Baa

    17

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Nu är det ju som så att jag har inte dissat allting som btt skriver, han har sina poänger han med ibland. Men, det är hans kraftiga generaliseringar man blir trött av. Bakom varje barflickas leende döljer sig en individ och hör och häpna clion, det finns faktiskt de flickor som inte stämmer in på btt`s stereotypa bild av bartjejer.

De håller ja med dig om

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ser det inte som att han klankar ner på Thaidamer

Likaså så ser jag inte att han tycker vi är idi*ter

Sen att han påstår att vissa damer vill åt gubbens plånbok är väll inget å hymmla om

Men vi ser väll olika på saker å ting ja ser det ur humoristisk vinkel

Kan väll tilläga att hans skrönor innträffar i Pattaya

Hörrö Clirrgubben, nu är det ju så att han sticker fram hakan och då får man stryk, det är ju inget att hymla med att han är en slokörad bartorsk som fått det mesta att se ut som en import av sängvärmare med långa fingrar, att sedan det är ett helgnöje för några att elda under pannorna för att få igång skitkastningen gör väl inte hans "sanningar" sannare, snarare dummare.

PS Kände trucken igen "husse" när han kom hem? DS

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hörrö Clirrgubben, nu är det ju så att han sticker fram hakan och då får man stryk, det är ju inget att hymla med att han är en slokörad bartorsk som fått det mesta att se ut som en import av sängvärmare med långa fingrar, att sedan det är ett helgnöje för några att elda under pannorna för att få igång skitkastningen gör väl inte hans "sanningar" sannare, snarare dummare.

PS Kände trucken igen "husse" när han kom hem? DS

Jo nog e det så och nån får ju försöka försvara stollen :whoco5: Också :sFduh:

Mvh Riddaren

Jo Hingsten ble glad när husse komm lite tvätt å rengörning så spinner han som en katt :dance1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är rätt roande att läsa att inlägg från de två lägren. Själv kan jag konstatera att jag vet flera äktenskap långt inne på andra decenniet, några nya som ser ut att funka bra.

Dessutom VET jag att det finns damer där ute som redan bestämt sig för att lämna gubben så fort de fått PUT.

Kontentan är att vissa förhållanden funkar andra gör det inte. En del gubbar blir lurade, likväl en del damer.

Sen märks det att många blivit bittra efter sina havererade förhållanden.

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är rätt roande att läsa att inlägg från de två lägren. Själv kan jag konstatera att jag vet flera äktenskap långt inne på andra decenniet, några nya som ser ut att funka bra.

Dessutom VET jag att det finns damer där ute som redan bestämt sig för att lämna gubben så fort de fått PUT.

Kontentan är att vissa förhållanden funkar andra gör det inte. En del gubbar blir lurade, likväl en del damer.

Sen märks det att många blivit bittra efter sina havererade förhållanden.

Tack Thaksin jag är en av de som har varit med om detta.(fick medborgarskap) :av-109998: Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att det är lite olika människor eller vad man ska säga en sort som håller till på forum och dom som inte gör det

har väl ca ett 15 tal vänner i min bekanstskaps krets kanske mera som har thai damer och samtliga kommer från baren

(och 75 % har spruckit efter 2-10 år )

Sedan har jag mina forumvänner , och där är det knappt ingen som har thaidam från baren

Själv har jag ingen synpunkt på hur det är huvudsaken alla trivs med sitt

jag respekterar dom alla oavsett var damerna kommer ifrån

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Å ja också :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Thaksin jag är en av de som har varit med om detta.(fick medborgarskap) :av-109998: Maitan.

Grattis! Lämnade du frugan direkt efter eller tjänar du henne troget än?

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

ok btt skriver för grovt ibland men i stort stämmer det själv har bara varit i los cirka 15 ggr efter 3-4 gg så tom idag så vet jag till 100% att ALLT 80 % är busnis och det köper jag det är som det är och därför har jag inga problem i los eller med thai jag har mer problem med faranger som påstår att tjejerna som kommer hit är så seriösa och deras damer är ordentliga av sig kolla resturang tigern jag var stammis där förut men jag blev illamående och ledsen av att se så många tjejer var där bara för busnis = shorttime obs inte alla och kolla hur dom är klädda bartjejerna i los har bättre stil jag fattar inte hur farangerna tillåter att tjerna går ut så jag kände många tjejer förut innan jag vaknade till och hittade hem till familjen igen mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo varför du spyr galla över BTT

vi du och jag vet ju att det är så det fungerar

så därför reagerar jag när du kritiserar honom

Det fins ju två olika sätt å träffa en Thaidam antingen i baren eller vid 7 elleven(hårddraget BTT syn)

så det är ju så det funkar ( i viss mån)

Eller ett tredje alternativ,,,söta noi går runt o tittar efter vad som gömmer sig framför baren ;) .

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis! Lämnade du frugan direkt efter eller tjänar du henne troget än?

Lämnade henne eftersom hon stak men efter ca fyra månader allmände hon mig för misshandel,

vi hade äktenskapsförord. Hade ej sett henne på hela den tiden, sen har man fått några konstiga

samtal här nere men nu lungt.(men för hur länge)

Mvh Maitan. :wai:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

ok btt skriver för grovt ibland men i stort stämmer det själv har bara varit i los cirka 15 ggr efter 3-4 gg så tom idag så vet jag till 100% att ALLT 80 % är busnis och det köper jag det är som det är och därför har jag inga problem i los eller med thai jag har mer problem med faranger som påstår att tjejerna som kommer hit är så seriösa och deras damer är ordentliga av sig kolla resturang tigern jag var stammis där förut men jag blev illamående och ledsen av att se så många tjejer var där bara för busnis = shorttime obs inte alla och kolla hur dom är klädda bartjejerna i los har bättre stil jag fattar inte hur farangerna tillåter att tjerna går ut så jag kände många tjejer förut innan jag vaknade till och hittade hem till familjen igen mvh

Jag är 100% säker att BTT´s sanningar bara gäller en del av de mindre än 1% som jobbar som bartjejer i turistområden. Hur stor andel av BTT´s sanningar som stämmer in på bartjejer och bargubbar har jag ingen aning om och jag skiter i det också men allt som oftast glömmer han och ett par andra bittra losers bort att det Thailand han pratar om är ett Thailand som de flesta thailändare och utlänningar inte har något intresse av. Att ständigt förlöjliga de tjejer som jobbar i baren är ju också absurt, särskilt av en person som gladeligen köper deras billiga tjänster. Jag är 99.9% säker på att inte en endaste tjej i Thailand skulle jobba i baren om hon kunde tjänat en tiondel av vad en svensk låginkomsttagare tjänar plus hade tillgång till samma sociala skyddsnät.

Kan man inte acceptera att en bartjejs huvudsakliga mål är att tjäna så mycket pengar det bara går och sedan gifta sig relativt rik och att lögner, spel på känslor och även rent bedrägeri är de verktyg hon har förutom sin kropp så är det ofattbart att man fortsätter åka dit. Att åka till Grönland på semester och sedan klaga på att det är kallt eller klaga på sanden efter en semesterresa till Sahara är rätt korkat men att klaga på bartjejerna i Pattaya när man aktivt söker upp dem övergår allt förstånd.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Jag är 100% säker att BTT´s sanningar bara gäller en del av de mindre än 1% som jobbar som bartjejer i turistområden. Hur stor andel av BTT´s sanningar som stämmer in på bartjejer och bargubbar har jag ingen aning om och jag skiter i det också men allt som oftast glömmer han och ett par andra bittra losers bort att det Thailand han pratar om är ett Thailand som de flesta thailändare och utlänningar inte har något intresse av. Att ständigt förlöjliga de tjejer som jobbar i baren är ju också absurt, särskilt av en person som gladeligen köper deras billiga tjänster. Jag är 99.9% säker på att inte en endaste tjej i Thailand skulle jobba i baren om hon kunde tjänat en tiondel av vad en svensk låginkomsttagare tjänar plus hade tillgång till samma sociala skyddsnät.

Kan man inte acceptera att en bartjejs huvudsakliga mål är att tjäna så mycket pengar det bara går och sedan gifta sig relativt rik och att lögner, spel på känslor och även rent bedrägeri är de verktyg hon har förutom sin kropp så är det ofattbart att man fortsätter åka dit. Att åka till Grönland på semester och sedan klaga på att det är kallt eller klaga på sanden efter en semesterresa till Sahara är rätt korkat men att klaga på bartjejerna i Pattaya när man aktivt söker upp dem övergår allt förstånd.

1%, om nu din siffra håller, är ändå 350.000 tjejer.

Mer än nog till att varenda svensk som åker dit kan få sin egen private, om han vill :-)

Hur stor procent av de svenska män som åker till Thailand , gör det för att köpa sex, det skulle vara intressant att veta.

Jag tror inte 1% eller 10% räcker.

Jag tillåter mig att tro att det är dom, snarare än artiklar och inlägg här,

som mer än något annat medverkar till att ge de thailändska tjejer ett kanske oförjänat dåligt rykte.

Så överdriva inte BTT's betydelse - han är bara en i mängden, tyvärr.

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

1%, om nu din siffra håller, är ändå 350.000 tjejer.

Mer än nog till att varenda svensk som åker dit kan få sin egen private, om han vill :-)

Så överdriva inte BTT's betydelse - han är bara en i mängden, tyvärr.

Glöm nu inte bort att av de ca 350 000 svenska turisterna i Thailand

så är väl ungefär hälften kvinnor och kanske en femtedel barn.

Med tanke på att den lespiska delen av dessa

kvinnliga resenärer är ca 5 - 10 % så är är det nog en försvinnande

liten del av svenska turister som har någon lust eller intresse av att

hamna mellan lakana med en hyrd Thailändska på semestern.

Sedan ska ju de "350 000 prostituerade" delas med ca 15 miljoner andra turister + alla thaimän

som vill vara med och dela på kakan.

Det blir nog svårt för svenskarna att ensamma lägga beslag på alla damer.

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Jag hittade nyss denna av tillfällighet, kan ju vara kul att läsa om man gillar sånt, länk till fulltext finns på sidan :)

A study of Swedish tourists going on vacation in Thailand

http://mdh.diva-portal.org/smash/record.jsf?pid=diva2:327050

Lite hjälp med engelskan hade nog varit på sin plats för att undvika missförstånd. :whistle:

Ett exempel:

3.4 Perception

The perception is showing how to interpret, understand and respond to the massage or information that human got.

På svenska: Iakttagelserna visar hur man ska tolka, förstå och svara på massagen eller på den informationen som människan har.

Det är ju en viss skillnad på "Message" och "Massage" :whoco5:

Mvh

SN

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Btt väcker känslor.Mycket bra

BTT är en insnöad lärare som bevisligen har varit i Pattaya nån gång (Tack Clion).

Klart det väcker "känslor" när nån som livnär sig på att utbilda våra barn, berättar att han satt på en 16-årig tjej i Pattaya (trots att han fick veta åldern innan akten, han var full så då är det OK?).

En Lärare som skrivit att han varit berusad på lektioner, och kollat på Porrfilm mellan lektioner på skolan i Thailand.

Jag har ett namn på de känslor han väcker hos mej...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

BTT är en insnöad lärare som bevisligen har varit i Pattaya nån gång (Tack Clion).

Klart det väcker "känslor" när nån som livnär sig på att utbilda våra barn, berättar att han satt på en 16-årig tjej i Pattaya (trots att han fick veta åldern innan akten, han var full så då är det OK?).

En Lärare som skrivit att han varit berusad på lektioner, och kollat på Porrfilm mellan lektioner på skolan i Thailand.

Jag har ett namn på de känslor han väcker hos mej...

MVH Tommy

Hur ska man kunna definiera godhet om nu inte ondskan finns (himmel o helvete)?

Ett hjälpmedel är förstås om man för sitt eget välbefinnande väljer att

tro på att både BTT och hans historier är lika äkta som de som förkunnas i katechesen.

BTT får i egenskap av en burdus sexturist representera Belsebubs vilda framfart och

hans gestalt blir därmed en metaforisk kontrast till det vad som sägs vara

det goda, det rena och oskuldsfulla i skapelsen.

Själv tar jag både katechesen, karaktären BTT, hans historier och hans

uppgivna yrkestillhörighet med en stor nypa salt.

Det borde nog fler göra – om de nu vill behålla lugnet och en inre harmoni.

Amen :wai:

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ska man kunna definiera godhet om nu inte ondskan finns (himmel o helvete)?

Ett hjälpmedel är förstås om man för sitt eget välbefinnande väljer att

tro på att både BTT och hans historier är lika äkta som de som förkunnas i katechesen.

BTT får i egenskap av en burdus sexturist representera Belsebubs vilda framfart och

hans gestalt blir därmed en metaforisk kontrast till det vad som sägs vara

det goda, det rena och oskuldsfulla i skapelsen.

Själv tar jag både katechesen, karaktären BTT, hans historier och hans

uppgivna yrkestillhörighet med en stor nypa salt.

Det borde nog fler göra – om de nu vill behålla lugnet och en inre harmoni.

Amen :wai:

SN

Bibeltramset tar jag också med en nypa salt.

Men BTT, ingen nypa, jag är övertygad om att han är som han framställer sig, bara det att han inte har förstånd att se att han framställer sej som ett svin, som inte borde få vistas i närheten av skolungdommar, än mindre vara deras lärare.

OM jag ser den mannen på mina barns skola, så kommer jag att tala med skolledningen, antingen flyttar han (troligast eftersom hans berättelser och ID är offentliga), eller så flyttar vi våra små.

Jag har inget till övers för BTT.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Tommy,

hur kan du vara övertygad om att människan bakom "nicket" BTT

är så där hemsk som du väljer att tro?

Jag vill nog träffa honom först innan jag går ed på att

han och BTT är varandra jämnbördiga.

Om jag skriver "PRUTT" här på Mpr så innebär väl inte det

att det plötsligt stinker hemma hos dig,

eller hur?

Mvh

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kan ni bli upprörda av vad Btt skriver när SVT kör( korrespondenterna andra sida av Thailand eller vad det nu heter och beskriver det samma.

Ändrades av Wikileaks
Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Bibeltramset tar jag också med en nypa salt.

...cut ...

Jag har inget till övers för BTT.

MVH Tommy

Det är nog fler än dig som inte har någt till övers för bibeltramset

och fler än du som borde läsa det där med att "kasta den första stenen"

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Tommy,

hur kan du vara övertygad om att människan bakom "nicket" BTT

är så där hemsk som du väljer att tro?

Mvh

SN

Jag vet vad jag läst från den mannen.

Jag har läst vad BTT skrivit i många år nu (på flera forum), så JA jag är övertygad om att han är så hemsk som han utmålat sig själv att vara.

Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...