Jump to content
IGNORERAD

Alla thailändska kvinnor är inte prostituerade (och därmed basta)


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Min första tanke ochså,undrar om bollträt ska med eller kommer det en avbön angående gammla hot ochså :rotfl::rotfl:

Som den milde och timide person jag är hoppas jag det ska bli en trevlig och fridsam forumträff.

Hotet mot tomurdoc var faktiskt inte allvarligt menat om nu någon trodde det.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 400
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    51

  • broder tuk tuk

    31

  • Scandinaviancorner

    20

  • Baa

    17

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Som den milde och timide person jag är hoppas jag det ska bli en trevlig och fridsam forumträff.

Hotet mot tomurdoc var faktiskt inte allvarligt menat om nu någon trodde det.

BTT

Nja tar nog på mig hockeyhjälm jag ivf...;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Tycker detta ska bli skit roligt att du dyker upp på närketräffen!

Har även med mej en present till dej som jag tror du kommer uppskatta för de var ju ett tag sen du drack en sådan förmodar jag

sangsom_small300ml-thumb-500x500-3068.jpg

Mvh Borgmästarens Son

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv förstår jag inte vad BTT pratar om, för enligt vissa på detta forum verkar det inte finnas glädjeflickor i Thailand..

Så jag vet inte vem jag ska tro. Kan finnas risk att åka dit, för att inte finna det jag söker..

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker detta ska bli skit roligt att du dyker upp på närketräffen!

Har även med mej en present till dej som jag tror du kommer uppskatta för de var ju ett tag sen du drack en sådan förmodar jag

sangsom_small300ml-thumb-500x500-3068.jpg

Mvh Borgmästarens Son

Ser Gött ut! :drinks:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Att racka ner på BTT är att skjuta på ett öppet mål och karman rasar in.

Publikfriande mobbning är inte bra.

Han är något av en seriefigur på MPR och tvekar inte en sekund att säga sina egna sanningar och håller fast vid dom, tycker det är beundransvärt.

Finns ett mått av tragikomik över det hela, dessutom kan jag identifiera (och håller med) mig i mycket vad han skriver.

BTT har blivit en parodi på sig själv, gillar inte hur det utvecklar sig. Vi är nere på lekskolenivå, tänk på att det finns en vuxen människa bakom tangentbordet..

Link to comment
Dela på andra sajter

Att racka ner på BTT är att skjuta på ett öppet mål och karman rasar in.

Publikfriande mobbning är inte bra.

Han är något av en seriefigur på MPR och tvekar inte en sekund att säga sina egna sanningar och håller fast vid dom, tycker det är beundransvärt.

Finns ett mått av tragikomik över det hela, dessutom kan jag identifiera (och håller med) mig i mycket vad han skriver.

BTT har blivit en parodi på sig själv, gillar inte hur det utvecklar sig. Vi är nere på lekskolenivå, tänk på att det finns en vuxen människa bakom tangentbordet..

Vem har plockat dit honom?!

Han är ju en salig röra av gamla minnen och drömmar och den röran borde han hålla för sej själv på sin kammare.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem har plockat dit honom?!

Han är ju en salig röra av gamla minnen och drömmar och den röran borde han hålla för sej själv på sin kammare.

Om alla håller sig i sin kammare skulle detta forum inte finnas.

Hans inlägg upprör och berör, gör dina det?

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Att racka ner på BTT är att skjuta på ett öppet mål och karman rasar in.

Publikfriande mobbning är inte bra.

Han är något av en seriefigur på MPR och tvekar inte en sekund att säga sina egna sanningar och håller fast vid dom, tycker det är beundransvärt.

Finns ett mått av tragikomik över det hela, dessutom kan jag identifiera (och håller med) mig i mycket vad han skriver.

BTT har blivit en parodi på sig själv, gillar inte hur det utvecklar sig. Vi är nere på lekskolenivå, tänk på att det finns en vuxen människa bakom tangentbordet..

Sa han och friade till publiken.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

BTT fyller allt en funktion på så sätt att hans egna högst personliga funderingar ger bränsle till andras lust att skriva. Hans medvetna berättarstil är ju lika mycket fokuserad som opretentiös i sitt innehåll, och den o-ortodoxa kombinationen ger i sin enkelhet en munter kontrast till de mer återhållsamma och ibland tråkiga forumisterna.

Link to comment
Dela på andra sajter

tänk på att det finns en vuxen människa bakom tangentbordet..

En vuxen människa som vet att ger man skit får man skit tillbaka.behandla andra som du vill själv bli behandlad..osv,osv

Han har påstått i flera år att majoritet av dom thailändska kvinnor som kommer hit är fd bartjejer.

Men nu när det närmar sig en medlemsträff då passar det att försöka ta tillbaks det han tidigare sagt.

Om det är en rädsla att åka på en propp av en förnärmad medlem eller vad det beror på vet bara BTT.

Det är bara att gå till sig själv och rannsaka sig...har jag skrivit något som jag inte vågar säga inför någon IRL.

Har man gjort det så måste man väl starta en tråd där man gör avbön och hoppas på förlåtelse.

Jag tänker då inte göra det utan kan träffa varenda en på detta forum och ta i hand utan att skämmas för vad jag sagt.

Har jag skrivit något i andras ögon olämpligt så hade jag en anledning just då och får leva med konsekvenserna.

Nu såg jag att någon skrev om att ha en träff här i Dalarna så vi får väl se vad som händer och hur det går ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det va ja Lappen som önskar en träff i dalarna :friends::drinks: sen om nån kan ordna det är en annan femma

Sen angående Btt så får jag nog hålla med Wwax och Siam nilsson om att Brodern rör om i grytan i bland.men som han själv har sagt så är det med glimten i ögat.allså inte ta allt på alvar

Föresten ser jag att det har kommit in nån reklam om träffa din Ryska kvinna på startsidan det borde ju va nåt för brodern många puddingar :whoco5:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

En vuxen människa som vet att ger man skit får man skit tillbaka.behandla andra som du vill själv bli behandlad..osv,osv

Han har påstått i flera år att majoritet av dom thailändska kvinnor som kommer hit är fd bartjejer.

Men nu när det närmar sig en medlemsträff då passar det att försöka ta tillbaks det han tidigare sagt.

Om det är en rädsla att åka på en propp av en förnärmad medlem eller vad det beror på vet bara BTT.

Det är bara att gå till sig själv och rannsaka sig...har jag skrivit något som jag inte vågar säga inför någon IRL.

Har man gjort det så måste man väl starta en tråd där man gör avbön och hoppas på förlåtelse.

Jag tänker då inte göra det utan kan träffa varenda en på detta forum och ta i hand utan att skämmas för vad jag sagt.

Har jag skrivit något i andras ögon olämpligt så hade jag en anledning just då och får leva med konsekvenserna.

Nu såg jag att någon skrev om att ha en träff här i Dalarna så vi får väl se vad som händer och hur det går ;)

Kan väl inte säga emot, men vad bäste bror tycker om 99% av Thaitjejer som hittat en farang är ju helt och till 100% redan skrivet, bl.a. av honom själv, men att kasta skit omkring sig och kalla alla som har ett Thaiförhållande gubbar utan egen vilja och toffelgubbar som bara lyckats fixa en tjej med hjälp av plånboken gör att jag själv är jäkligt glad att jag bor i Thailand, för annars fanns ju risken att man hamnade på samma MPR tillställning och då hade det blivit svårt att hålla käften.

Men som redan skrivits, avbön hjälper kanske för en del.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

En vuxen människa som vet att ger man skit får man skit tillbaka.behandla andra som du vill själv bli behandlad..osv,osv

Han har påstått i flera år att majoritet av dom thailändska kvinnor som kommer hit är fd bartjejer.

Men nu när det närmar sig en medlemsträff då passar det att försöka ta tillbaks det han tidigare sagt.

Om det är en rädsla att åka på en propp av en förnärmad medlem eller vad det beror på vet bara BTT.

Och som vuxen människa ge någon en propp är ju inte heller speciellt intelligent, det kan ju kosta mycket mer än det smakar.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Appropå forumträffar... Jag som aldrig råkat på, vad jag vet, en MPR:are eller varit på en träff. Brukar ni introducera er med forumnick eller får ni vara nick-anonyma på en träff? :)

/Nicke Nyfiken

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

De som personer nu blir arga och ledsna över att BTT sägs förmedla

en sk "vrångbild" när han generaliserar och påstår att de flesta

thaitjejer i Sverige har ett förflutet som bartjejer - ja dessa killar

kan väl istället för att sura kontra med att presentera sanningen och

då berätta om deras frus tidigare yrkesliv, vad nu det månne vara?

Alltid lär vi oss något - även BTT ;)

Mvh

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

men som han själv har sagt så är det med glimten i ögat.

haha, det här var det roligaste jag läst idag :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

En vuxen människa som vet att ger man skit får man skit tillbaka.behandla andra som du vill själv bli behandlad..osv,osv

Han har påstått i flera år att majoritet av dom thailändska kvinnor som kommer hit är fd bartjejer.

Men nu när det närmar sig en medlemsträff då passar det att försöka ta tillbaks det han tidigare sagt.

Om det är en rädsla att åka på en propp av en förnärmad medlem eller vad det beror på vet bara BTT.

Det är bara att gå till sig själv och rannsaka sig...har jag skrivit något som jag inte vågar säga inför någon IRL.

Har man gjort det så måste man väl starta en tråd där man gör avbön och hoppas på förlåtelse.

Jag tänker då inte göra det utan kan träffa varenda en på detta forum och ta i hand utan att skämmas för vad jag sagt.

Har jag skrivit något i andras ögon olämpligt så hade jag en anledning just då och får leva med konsekvenserna.

Nu såg jag att någon skrev om att ha en träff här i Dalarna så vi får väl se vad som händer och hur det går ;)

Tror nog att broder kan åka på träff i Örebro och ta folk i hand utan att skämmas och är övertygad om att han får en trevlig helg.

Att han skulle få en "propp" av någon finns inte ens på kartan,som mest nån gliring men tror inte det blir så mycket av det heller.

Alla forums-snubbar jag har träffat verkar inte ha några problem med att skilja mellan att tjafsa på ett forum och uppföra sig när det är dags för fest.

Snarare så att man blir trevligare på forumet mot folk som man har räffat irl än att man skulle älta gammla trådar på en forums-träff.

See you all om en vecka :drinks:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Sa han och friade till publiken.

Du och BTT är inte så olika, han gör det i ignorans du gör det medvetet.

Säg hej till publiken!

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Du och BTT är inte så olika, han gör det i ignorans du gör det medvetet.

Säg hej till publiken!

Sa han och friade till publiken.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Hade jag nu fruktat att få en rasande mobb över mig på forumträffen så hade jag givetvis tänkt mig för en extra gång innan jag deltagit.

Men som någon skrev de flesta forummedlemmar kan skilja på en person som på ett retligt vis och med glimten i ögat försöker hålla trådar levande och skapa debatt och på den personen i levande livet.

Finns ju faktiskt folk som träffat mig IRL och kan intyga att jag inte är en skitstövel.

Om nu någon trodde det.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
:friends::friends::drinks::great:

post-3713-0-71396100-1296939611_thumb.jp

post-3713-0-78505000-1296939858_thumb.jp

post-3713-0-71396100-1296939611_thumb.jp

post-3713-0-78505000-1296939858_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

:friends::friends::drinks::great:

haha nu tror jag de har blivit en och annan clirr :friends::drinks:

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

haha nu tror jag de har blivit en och annan clirr :friends::drinks:

JEPP de e ju Lörda darlingen å teroristen nanar så gott clirre smyger runt dunken i filttofflorna :drinks::giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...