Jump to content
IGNORERAD

Bluffad/lurad/Blåst/Dum?


Bluffad

Recommended Posts

Hmmmm. Jag hade nog sagt at henne att packa sina saker o lamnat henne hos sin syster... Om du skulle presentera en bra kille for ngn thai, som sedan visar sig vara sadan som hon har varit i detta fall. Undrar vem som skulle fatt skitt da? Men nu skall du svalja skiten.. hmmm nej fran mig, men hoppas allt loser sig till det basta.

Av egen erfarenhet sa blir lognerna bara varre.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 134
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bluffad

    9

  • stefan5300

    8

  • Sixten

    7

  • Vaxet

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hej.Ingen som reagerar på att hon först har en SON och sen en DOTTER???? se text ovan från sida 3..Gör word programmet sådana fel?:ironi: Eller har jag missat att hon har 2 barn och varit gift 2 ggr o bara pojken är med i Sverige???? I vilket fall som helst lycka till med ditt/era beslut om det e sant det som är skrivet..

Med tanke på ämnets natur, kan jag tänka mig att OP kanske ändrat ett par detaljer för att inte bli igenkänd. Dotter/son spelar ju inte någon roll för historien. Då är det lätt hänt att glömma bort hur man skrev från början...

Link to comment
Dela på andra sajter

Med tanke på ämnets natur, kan jag tänka mig att OP kanske ändrat ett par detaljer för att inte bli igenkänd. Dotter/son spelar ju inte någon roll för historien. Då är det lätt hänt att glömma bort hur man skrev från början...

Det låter ju troligt..så "detaljerad" den här "historien" är i övrigt.. Glömma dotter eller son ...vad mer är ändrat/skarvat ??? Men det är väl bara jag som är ding :fan1:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

ja ni e skapsynta forum grabbar, ja har ändrat litte på skae rå personer. dotter eler son spela ingen rol, de e grund beskedet som är viktigt. otroheten,

å nu har vi hjaft nåra dagar lugn. barnet fick åka til frun syster freda till lörda så vci fick tid o prata ordentlit.

vi har kommit fram til att de som hent har hent å går inte o ändra. va vi kan göra framtiden e å va ärliga å öpna. ja gifte ju mig fmena utan vetskap om henes bagag å fick en schok när ja fick reda. ja men livet går vidare. hon drack lite vin igen å berätta mer öpet den gång. att hoon va oseker på mig å va jag erbjöd. som visa gissa så höll hon kvar vi killen inan steken va färdi. ja har tänk på detta år vi haft men inte hitta nåt taskig tecken. hon käns helt genuin i dag. ja kanske int e glömer i första tag emn va fan, hon e min fru sen öve ett år så. o ja har vatt lycklig så.

ja försvinner nu. tak alla spom hjälp mig med tipps å råd.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja ni e skapsynta forum grabbar, ja har ändrat litte på skae rå personer. dotter eler son spela ingen rol, de e grund beskedet som är viktigt. otroheten,

å nu har vi hjaft nåra dagar lugn. barnet fick åka til frun syster freda till lörda så vci fick tid o prata ordentlit.

vi har kommit fram til att de som hent har hent å går inte o ändra. va vi kan göra framtiden e å va ärliga å öpna. ja gifte ju mig fmena utan vetskap om henes bagag å fick en schok när ja fick reda. ja men livet går vidare. hon drack lite vin igen å berätta mer öpet den gång. att hoon va oseker på mig å va jag erbjöd. som visa gissa så höll hon kvar vi killen inan steken va färdi. ja har tänk på detta år vi haft men inte hitta nåt taskig tecken. hon käns helt genuin i dag. ja kanske int e glömer i första tag emn va fan, hon e min fru sen öve ett år så. o ja har vatt lycklig så.

ja försvinner nu. tak alla spom hjälp mig med tipps å råd.

Ännu ett troll ut i etern :whistle:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Ännu ett troll ut i etern :whistle:

Måne, har du hjärnspöken nu igen? Jaja i helgen får du träffa ett riktigt troll igen :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Måne, har du hjärnspöken nu igen? Jaja i helgen får du träffa ett riktigt troll igen :giggle:

Det gör jag dagligen :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag vet, du ser ju troll överallt :rotfl:

Och det är väl inte att undra på,jag umgås ju bara med fettroll

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Deppa inte nu grabben festen e om 4 dar

post-3713-0-19622000-1297187698_thumb.jp

post-3713-0-19622000-1297187698_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...