Packan Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Nå... Hur jäkla snygg och attraktiv är du, egentligen? Belys oss med stora, rejäla bilder! MVH Nyfiken ickehomo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Jag har sett BTT på bild och får väl säga att Men denna frasen tyckte jag var underbar i hans inlägg Quote Det jag vill ha bevis på är att jag faktiskt talar sant när jag påstår att bartjejer faktikst gillar att ha sex med mig, så även en del svenskor. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Jag lägger inte ut mig offentligt på MPR. De som vill se bilder får komma in på min msn. robertlee102@hotmail.com BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd Augusti 15, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Quote Jag lägger inte ut mig offentligt på MPR. De som vill se bilder får komma in på min msn. robertlee102@hotmail.com BTT Vi hörs snart. Jag behöver någon att snacka med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Thomas! Hela diskussionen är egentligen absurd. Det jag vill ha fram är att bartjejer kan gilla att ha sex med snygga killar. Vad betyder gubben i ditt inlägg? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Packan! Det är bara att komma in och snacka. Så länge du inte är bög. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd Augusti 15, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2008 QuoteThomas! Hela diskussionen är egentligen absurd. Det jag vill ha fram är att bartjejer kan gilla att ha sex med snygga killar. Vad betyder gubben i ditt inlägg? BTT Lite lättsamma trådar är behövligt en fredagkväll. Förövrigt så går det inget vidare med att få kontakt med dig på msn. Edit: Jag är heterosexuell. Lennart Swahn var dock homofil, om ni inte visste det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 SKA SOVA NU. SÅ HÖRS EN ANNAN DAG BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 QuoteVad betyder gubben i ditt inlägg? Gubben i mitt inlägg är en (3 faktiskt) som skrattar så mycket att dom ligger ner. Jag satte dit dom på grund av det som står i fet stil av det jag citerade från dig. Att vissa svenskor faktiskt till och med gillat att ha sex med dig, tyckte det lät kul. Såvida du inte menar gubben med igenklistrad mun. Den satte jag för att milt uttryckt så skulle jag inte vilja byta utseende med dig ;-) member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Karon Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Quote Gubben i mitt inlägg är en (3 faktiskt) som skrattar så mycket att dom ligger ner. Jag satte dit dom på grund av det som står i fet stil av det jag citerade från dig. Att vissa svenskor faktiskt till och med gillat att ha sex med dig, tyckte det lät kul. Såvida du inte menar gubben med igenklistrad mun. Den satte jag för att milt uttryckt så skulle jag inte vilja byta utseende med dig ;-) ,jag smäller av Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Augusti 16, 2008 Dela Inlagd Augusti 16, 2008 BTT, skaffa et liv! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Augusti 16, 2008 Dela Inlagd Augusti 16, 2008 QuoteJag är heterosexuell. Lennart Swahn var dock homofil, om ni inte visste det. Det har du sagt två ggr nu. Verkar misstänksamt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Augusti 16, 2008 Dela Inlagd Augusti 16, 2008 Quote Det har du sagt två ggr nu. Verkar misstänksamt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd Augusti 17, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 17, 2008 Quote Det har du sagt två ggr nu. Verkar misstänksamt. Måste ju svara på den misstänksamma frågan/påståendet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Augusti 17, 2008 Dela Inlagd Augusti 17, 2008 pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 17, 2008 Dela Inlagd Augusti 17, 2008 Det blir inga bilder på MPR. Jag tycker hela historien egentligen är bisarr. Mitt syfte var att visa att man faktiskt genom att se bra ut, uppträda anständigt och vara snäll faktiskt kan få även bartjejer att tycka om att ligga och ha sex med en. Tyvärr är ju många av MPRS medlemmar något äldre, överviktiga och osexiga, så att det jag vill påstå går givetvis inte in i deras hjärnor eftersom de själva inte upplevt att en bartjej njutit av sex med dem. Då slår de istället tillbaka av ren avundsjuka. Vem är den där fjollige broder Tuk Tuk som vågar påstå något sådant? Jag inser nu att jag slåss mot väderkvarnar och avslutar härmed ämnet, eftersom jag inte kommer vidare. Det räcker med min egen självinsikt. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest 113BOM Inlagd Augusti 17, 2008 Dela Inlagd Augusti 17, 2008 enligt nya rön av en journalist har thailändskor en kroppsfunkiton som stänger av kärleken vid sex vad tror du om det BTT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 17, 2008 Dela Inlagd Augusti 17, 2008 Tyvärr är ju många av MPRS medlemmar något äldre, överviktiga och osexiga, Ännu en vetenskaplig utläggning. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 17, 2008 Dela Inlagd Augusti 17, 2008 Quote Det blir inga bilder på MPR. Jag tycker hela historien egentligen är bisarr. Mitt syfte var att visa att man faktiskt genom att se bra ut, uppträda anständigt och vara snäll faktiskt kan få även bartjejer att tycka om att ligga och ha sex med en. Tyvärr är ju många av MPRS medlemmar något äldre, överviktiga och osexiga, så att det jag vill påstå går givetvis inte in i deras hjärnor eftersom de själva inte upplevt att en bartjej njutit av sex med dem. Då slår de istället tillbaka av ren avundsjuka. Vem är den där fjollige broder Tuk Tuk som vågar påstå något sådant? Jag inser nu att jag slåss mot väderkvarnar och avslutar härmed ämnet, eftersom jag inte kommer vidare. Det räcker med min egen självinsikt. BTT Btt.. Jag tror inte detta är sista gången du kommer att ta upp detta, då du har sagt samma sak om andra ämnen.. Men man kan ju alltid hoppas Rock on BTT! Tycker ändå att det är kul att läsa dina inlägg Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 17, 2008 Dela Inlagd Augusti 17, 2008 113Bom!! Tror jag inte en sekund på. Det handlar om att trycka på de rätta knapparna. Sedan må man ju skilja mellan lusta och kärlek. Det jag menar är givetvis att även bartjejer kan bli kåta under akten. Baa!! Det behövs inga vetenskapliga bevis för att konstatera det. Det räcker med att se på din bild. Är det du till höger på bilden förressten? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 17, 2008 Dela Inlagd Augusti 17, 2008 Uppenbarligen ser Du lika illa som Du använder sunt föruft. Bilden är från vårat hem i Udon så slipper Du undra för Du har väl inte sett nåt utanför en bar. F.ö,. Tack för minuset, själv delar jag endast ut +. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 17, 2008 Dela Inlagd Augusti 17, 2008 Enligt min högst vetenskapliga undersökning så onanerar bara 2% av dom thailändska kvinnorna. Jag har frågat runt 100 stycken och bara två har svarat Ja. Dom andra svarade No, me nevve do member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 17, 2008 Dela Inlagd Augusti 17, 2008 Baa!! Du delar bara ut plus, men så klagar du desto mer på det mesta, så det jämnar nog ut sig. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 17, 2008 Dela Inlagd Augusti 17, 2008 Njaaa, klagar nog inte så mycket, men som Du själv är noga med att påpeka, alla måste ha rätt att vädra sina åsikte, däremot kan man ju inte låta bli att undra när Du ska sluta med Dina numer minst sagt tjatiga "snygghets och jag vet allt om sex" inlägg. Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Augusti 17, 2008 Dela Inlagd Augusti 17, 2008 BTT byt skiva för tusan...fattar du inte att du gör dig till åtlöje med ditt tjat. Vem fasen bryr sig om hur du ser ut och om tjejerna du spänner på njuter eller inte. För när det kommer till kritan betalar du för dom ändå. Gör oss en tjänst och lägg ner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu