Jump to content
IGNORERAD

Visa respekt för Kvinnor från asien!


Mikaelnr1

Recommended Posts

Jag bilir så förbanad på en del män. En del män måste få totalt hjärnsläpp så fort dom ser en asiatisk kvinna eller så har dom hjärnan i det lilla huvudet som finns i dom nedre regionerna

En av kvinnorna som jag känner håller jag på att hjälpa att flytta. Hon är en toppen tjej med en unge. Hon bor själv och trivs med det. MEN inte nu längre. Hon ringde till mig och min flickvän mitt i natten gråtande och var jätterädd. Några håller på att terorisera henne natte tid och dagtid med sexuella förslag. Hon har vissat flera sms för mig och jag blir så in i helvete förbanad hur en del skriver dom måste vara sjuka i huvudet!! Tog med henne till polisen så att hon kunde göra en anmällan och hhjälpte henne att hitta en ny lägenhet samt fixat nytt mobilnummer åt henne.

Ibland blir jag så förbannad hur en del better sig så fort det kommer en asiatiska.

Visa respekt för kvinnor som kommer från Asien!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bilir så förbanad på en del män. En del män måste få totalt hjärnsläpp så fort dom ser en asiatisk kvinna eller så har dom hjärnan i det lilla huvudet som finns i dom nedre regionerna

En av kvinnorna som jag känner håller jag på att hjälpa att flytta. Hon är en toppen tjej med en unge. Hon bor själv och trivs med det. MEN inte nu längre. Hon ringde till mig och min flickvän mitt i natten gråtande och var jätterädd. Några håller på att terorisera henne natte tid och dagtid med sexuella förslag. Hon har vissat flera sms för mig och jag blir så in i helvete förbanad hur en del skriver dom måste vara sjuka i huvudet!! Tog med henne till polisen så att hon kunde göra en anmällan och hhjälpte henne att hitta en ny lägenhet samt fixat nytt mobilnummer åt henne.

Ibland blir jag så förbannad hur en del better sig så fort det kommer en asiatiska.

Visa respekt för kvinnor som kommer från Asien!!

Förstår vad du menar, det finns många som inte visar någon respekt för nånting. Bra att du och tjejen din kan hjälpa väninnan.

Jag tycker att man ska visa respekt till alla kvinnor och män oavsett om dom är från Asien eller sverige eller något annat land, inte bara en viss kategori.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Ja borde inte alla visa respekt för varandra till motsatsen är bevisad. I en perfekt värld så kan man lämna ut sitt nummer till vem som helst men nu är världen långt ifrån sådan. Kanske skulle hon prova med att vara mer selektiv om vilka som får hennes nummer?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja borde inte alla visa respekt för varandra till motsatsen är bevisad. I en perfekt värld så kan man lämna ut sitt nummer till vem som helst men nu är världen långt ifrån sådan. Kanske skulle hon prova med att vara mer selektiv om vilka som får hennes nummer?

Att ta reda på någons mobilnummer via t ex 118100 är inte speciellt svårt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att ta reda på någons mobilnummer via t ex 118100 är inte speciellt svårt.

Men hon kanske har kontantkort? :whistle:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra gjort av dig, den siste idi*ten e ju inte född än. Kanske kan kan polisen spåra avsändaren och sätta dit

dem

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Att ta reda på någons mobilnummer via t ex 118100 är inte speciellt svårt.

Jo om man inte registrerar det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo om man inte registrerar det.

Mitt mobilnummer finns på 118100 och jag har då inte gjort någon registrering, kan de ha köpt uppgifter från operatören (telia)?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt mobilnummer finns på 118100 och jag har då inte gjort någon registrering, kan de ha köpt uppgifter från operatören (telia)?

Fast nu var det kontantkort han menade som ju inte kan härledas till någon person om man inte registrerar det vid köp eller senare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast nu var det kontantkort han menade som ju inte kan härledas till någon person om man inte registrerar det vid köp eller senare.

Har för mig att lagen skall ändras (om den inte redan har gjort det), så att det blir som i Norge och där man inte kan regga mobnummer utan personnummer!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är enkelt för polisen att spåra dom för dom lämnade Telefonummer både då dom sände sms och ringde till henne. Så dom är lätt att spåra. Så dom har svårt att kunna neka det blir så när dom inte har någon Hjärna att tänka med utan bara med den som befinner sig i dom nedre regionerna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du nu vet vem det är som terrar henne...

Varför inte bara ta ett snack med idi*ten och förklara att det inte e önskvärt???

Annars kan jag och mitt basebollträ komma och förklara det för honom.

Link to comment
Dela på andra sajter

tycker det är förjävligt av såna personer för jag tycker att man ska respektera alla varelser oavset typ å så ( hund människor orm å så)

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...