Jump to content
IGNORERAD

Angående Karma-köret


Guest larbejo

Recommended Posts

Guest larbejo

Är det inte dags att skrota detta. Och börja om från början. Jag har som de flesta vet drabbats av diverse snällt sagt individer,men jag har bara gett ett fåtal -(5-6 st)Jag har  ex gett Baa plus karma för de informationer jag fått. Då ser jag att Baa fått 2 minus men jag kan bara se 1 minus?

Jag tror att minuskarma har förfelat sitt mål. Fram för pluskarma istället. Obs bara + till Baa, om någon nu missuppfattade detta.Det är lätt att missuppfatta ibland, bättre att läsa igenom flera gånger

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 114
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Karon

    14

  • svarten

    7

  • Farang

    6

  • måne

    5

Mest aktiva i denna tråd

Guest larbejo

Surin! Klart att du tycker karma är bra.Du som klarat dej från mobben. Kanske du har en annan syn om du själv var drabbad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja tack o lov att jag klarat mig... Hur skulle det gå ifall jag blev mobbad med massa minuskarma och var tvungen att bannlysa mig själv pga detta... ???

Ser att det är guran som mobbat dig med minuskarma. Usch vad elakt.

Men du behöver nog bara vänta tills nästa vecka, då händer det grejor igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Surin! Ok,och tack för ditt sarkastiska svar. Det värmde i min egenskap av medlem på detta forum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Jag är jävligt trött på de nya och ev. gamla som ser sig som att de måste ge negativa omdömen utan att sätta sig in i förhistorien. Jag är restriktiv med minus, men ger omedelbart minuskarma till de som  tror sig vara experter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag är jävligt trött på de nya och ev. gamla som ser sig som att de måste ge negativa omdömen utan att sätta sig in i förhistorien. Jag är restriktiv med minus, men ger omedelbart minuskarma till de som  tror sig vara experter.

Är faktisk läskunnig,visste du att man kan gå tillbaks o läsa..

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Ok Måne! Jag tycker att jag har förtydligat mej. Jag är ingen expert men  jag avskyr de som tar ställning utan att sätta sig in i frågan. Är det svar nog?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Karon! Kan du också utveckla ditt svar och visa vad du menar?

Du har gnällt om kharman sen starten,och en del har tyckt du är gnällig så även jag.

Inte så konstigt att du står på många minus,men även många plus,så varför fortsätta tjata om det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Ja,Jag har många minus,och anses av en del individer som gnällig,men tycker du om du läser igenom hela historien att alla mina minus är befogade? jag vill ha svar på detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Libero , jag är expert !  :na:

Står så på mitt visitkort...

Instämmer helt & hållet med alla dina minus ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Men hej Guran! Under vilken slemmig sten i Fantomengrottan kröp du fram?Allt för att ge mej  flera minuskarma. Du måste vara detta forums mest slemmiga minusgivare.Har du Karon också som din vapenbroder.Passar bra som medhjälpare till dödsriket,i detta fall att svärta ned medlemmar.Är det inte dags att ta itu med dessa s.k medlemmar.Vilkas högsta nöje är att sätta åt andra medlemmar

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Men hej Guran! Under vilken slemmig sten i Fantomengrottan kröp du fram?Allt för att ge mej  flera minuskarma. Du måste vara detta forums mest slemmiga minusgivare.Har du Karon också som din vapenbroder.Passar bra som medhjälpare till dödsriket,i detta fall att svärta ned medlemmar.Är det inte dags att ta itu med dessa s.k medlemmar.Vilkas högsta nöje är att sätta åt andra medlemmar

Och så är du helt oförstående till varför folk ger dig mius,,,,,,,,, :surprised::surprised:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Karon! Jag förstår att du har svårt att förstå. Om jag blir angripen så vänder jag inte andra sida till utan går till försvar,är det svårt att förstå?Jag tolerar inte att en del koko-människor angriper mej.Mobbare finns det överallt men jag gör något åt detta,gör du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Karon! Jag förstår att du har svårt att förstå. Om jag blir angripen så vänder jag inte andra sida till utan går till försvar,är det svårt att förstå?Jag tolerar inte att en del koko-människor angriper mej.Mobbare finns det överallt men jag gör något åt detta,gör du?

Vad jag förstår så tar du detta med kharma på liv o död,rätt patetiskt.

Det är ett forum för fan inte nån domstol som ska skicka dig till el-stolen.

Kalla mig vad du vill,rör mig inte i ryggen visar mest vad du är för typ av människa.

Trevlig helg på dig..

Link to comment
Dela på andra sajter

Larbejo,

Hur många + el -karma, antal chilis/stjärnor man har på MPR kan väl knappast spela någon roll i ens vardag, i ens LIV, eller har jag missat nåt fundamentalt???

tänk: "flest minuskarma när han dör vinner..." så kommer allt ordna sig.

Vad 75% horbockar och 25% horbockar-som-ljuger tycker/gör borde inte betyda så himla mycket.

Menar absolut inget illa, du känner som du känner, vi upplever saker olika, och ger olika saker större eller mindre betydelse. Varföra inte bara deleta ditt konto o skapa ett nytt då? "Larbejo_2" eller nåt? så hamar du ju på 0/0 i karmaläget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej larbejo,

Sannolikt är det så att det bara är roligt för vissa att ge dig minus så länge du protesterar högljutt.

Men som sagt, snart är nästa etapp av karmatävlingen avgjord (då vi nått upp till 1500 medlemmar), och då lär karmasaldona förändras.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Karon! Jag tar inte detta på liv och död,men detta är en liten indikation hur man tänker. Kanske du och jag i själva verket när vi haft en diskussion plötsligt upptäckt att vi gillar varandra.Så därför önskar jag dej också en trevlig helg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...