Gorocco Inlagd Januari 18, 2011 Dela Inlagd Januari 18, 2011 Tänkte slänga upp lite bilder från en tur ner till Khao Suan Kwang cirka 65 km söder om Udon och på vägen mot Khoen Kaen. Jag och Lillkrabban tog moppen och brände ner till en polare som har hus där. Tog cirka 1,5 timme ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 18, 2011 Dela Inlagd Januari 18, 2011 Fina bilder krabban När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 18, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 18, 2011 Här kommer lite fler bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 18, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 18, 2011 Denna dag drog vi till en ormfarm, tjejerna fick köra medan vi satt där bak med en isbox och lite bira. På ormfarmen fanns även två krokodiler några apor och sköldpaddor. Bredvid ormfarmen fiskade några thailändare i en å. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 18, 2011 Dela Inlagd Januari 18, 2011 Fina bilder - tack för att du delar med dig. Hade varit kul att se resultatet av fisket. Såg riktigt skönt ut där på flaket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 18, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 18, 2011 Tackar kommer lite fler senare, då från djurparken. Nu ska familjen in och se på fyrverkerier i Nong Prajak här i Udon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 18, 2011 Dela Inlagd Januari 18, 2011 Ja det såg onekligen ut som en trevlig tripp, och jäkligt juste att du orkade dokumentera och glädja oss m. dina fina bilder. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 18, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 18, 2011 Då kommer lite bilder från djurparken som vi åkte till efter ormfarmen. Den ligger högt uppe på berget och är inte helt färdigbyggd än det kommer bland annat ett apberg senare. Just nu är det helt gratis att gå in där och det värt ett besök om man är i krokarna. Även elefantridning finns där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 18, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 18, 2011 Och de sista bilderna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 18, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 18, 2011 Förresten jag ska föröka ragga fram en bonusbild som är väl värd att se på. Ska kontakta en källa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 18, 2011 Dela Inlagd Januari 18, 2011 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 18, 2011 Dela Inlagd Januari 18, 2011 Häääärliga bilder, var ligger den där djurparken? och tack för senast Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 18, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 18, 2011 Tack själv Kenneth. Djurparken ligger uppe bland bergen i samhället Khao Suan Kwang. Man kör över järnvägsspåren och fortsätter cirka 6 km upp bland bergen. Samhället Khao Suan Kwang ligger nästan mellan Udon och Khon Kaen. Enligt skyltar är det därifrån 50 km till Khon Kaen och 65 till Udon. Parken ligger öster om Khon Kaen-vägen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 19, 2011 Dela Inlagd Januari 19, 2011 Tackar, får bli ett besök där och i cobrabyn nästa år då vi bor i Wang Sam Mo ca 6 mil därifran Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 21, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 21, 2011 Som utlovat så kommer här två bonusbilder, detta är på The Blue Elephant som ägs av en dansk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.