erik-sson Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Hej hösten 1967 såg jag Jimi för första gång live på liseberg tyvärr dog han för 40 år sedan men hans musik lever kvar Får fortfarande rysningar när jag hör honom. http://www.youtube.com/watch?v=rf-Mtd2A1DI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeeBee Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Eller "Rosen" PeeBee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Januari 14, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 14, 2011 Givetvis använde Jimi en juste gitarr. tänk om man kunde lira som han http://www.youtube.com/watch?v=LB3u5rlDzbA&NR=1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Jimi är helt klart den mest begåvade gitarrist som världen har skådat! // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Januari 14, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 14, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=JBLDxgrDVO4&feature=related Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Inte jag heller, då var det första gången jag började min första simtur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Jimi är helt klart den mest begåvade gitarrist som världen har skådat! // mrco Segovia var inte fy skam han heller Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bobbo Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Jimi är helt klart den mest begåvade gitarrist som världen har skådat! // mrco Riktigt cool gitarrist och antagligen den mest inflyteserika gitarristen någonsin men knappast den mest "begåvade" gitarrist som världen har skådat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Hans version av den här klassikern är enorm. Tyvärr lite dålig kvalite på både ljud och bild. http://www.youtube.com/watch?v=t4RTVi5dfPQ // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=U0p7Wfm5KbI gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Segovia var inte fy skam han heller Gracias senior! Fins nån svensk i USÄ som håller på så där, men har ju en massa elktronik till hjälp, malmsten tror jag att det var! Men detta är så rent, så klokt! Woow! Får mig utsökt att tänka på CARUSO! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Glömmer aldrig Helena och vinden på rynningegatan i Örebro,vicken brud Mvh Måne som ryser när han tänker tillbaka(med välbehag) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Glömmer aldrig Helena och vinden på rynningegatan i Örebro,vicken brud Mvh Måne som ryser när han tänker tillbaka(med välbehag) Vad gjorde ni där? Bajsade på varann? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Glömmer aldrig Helena och vinden på rynningegatan i Örebro,vicken brud Mvh Måne som ryser när han tänker tillbaka(med välbehag) Ja du Måne,det gäller att ha minnet i behåll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Ja du Måne,det gäller att ha minnet i behåll. Helt riktigt Drivern,det är inte mycket kvar men lite av minnet existerar fortfarande.Mvh Måne Vad gjorde ni där? Bajsade på varann? Döm nu inte andra efter dig själv Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Eller "Rosen" PeeBee Ja fan så mkt bättre en knarkar jimi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Glömmer aldrig Helena och vinden på rynningegatan i Örebro,vicken brud Mvh Måne som ryser när han tänker tillbaka(med välbehag) Var det denna Helena tro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Glömmer aldrig januari 1978 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 1967 de va då man hade klippkort hos aeroflot sto-bkk bkk-sto När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.