hawk68 Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 I Feb 08 åkte jag och frugan ner till Frankrike för att hon skulle träffar farsan och styvmamman för första gången samt kolla på deras senast inköpt hus i Biot en liten byn på Franska rivieran!! Som jag farsan flyttad från England samma år som jag flyttad till Sverige. Lite bilder på huset Synd att det var bara 4grader i poolen Första kvällen blev det Thai käk på en local resturang! och alla blev glada Under veckan man var där var det lite sightseeing oxå Monaco var oxå på listan! Lunch på Cafe de Paris (Inte billigt ) men ok vi var på Semester Sen efter lunch tänkte jag att köpa bil Jag hann fyller år oxå den veckan Lite mera sightseeing Monaco hamn Nice Centrum Lite kallt typ 12-14 grader men soligt Sen efter den lyckade veckan och dom blev jätte glad att dom fick träffa frugan då återvänt man till verkigheten igen Mvh Hawk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Fina bilder och shysst hus din farsa har. Vad tyckte du om thaimaten i Frankrike? Fransoserna är ju lite mer kräsna än oss svenskar och engelsmän... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 4 grader i poolen? Perfekta stället att förvara biran då! När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar. Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Ojoj, skaplig hydda som farsan fixat! Najs pics! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaitobbe Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 va gött du kan ha det när andan faller på,bara att hälsa på fars-gubben,det är kanon tack för fina bilder ThaiTobbe Long live the King Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hawk68 Inlagd Augusti 16, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2008 Hej Joints Stämmer bra där med maten frugan blev besviken dom hade Som Tam på meny så hon beställd i direckt, men hon blev inte glad det var som en söt sallad bara !! Förätterna var ok lite friterad saker men överlag inget att :50: Mvh hawk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.