Borgmästarens Son Inlagd Januari 9, 2011 Dela Inlagd Januari 9, 2011 Dax att lägga upp lite kort från resan 2008 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2011 Lite mera Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2011 Mer Också var denna resa slut Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gson Inlagd Januari 9, 2011 Dela Inlagd Januari 9, 2011 Det var en kort resa !!! typ max en vecka då ;-) "Jag äter kött i protest mot att veganerna äter upp djurens mat" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2011 Det var en kort resa !!! typ max en vecka då ;-) haha nja var där 1 månad men kameran var inte med så mycket Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 9, 2011 Dela Inlagd Januari 9, 2011 Lite för lite damer på bilderna bara "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2011 Lite för lite damer på bilderna bara Haha ja kanske de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 9, 2011 Dela Inlagd Januari 9, 2011 Var är Borgmästarsonen själv då? inte med på ett enda foto?? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 9, 2011 Dela Inlagd Januari 9, 2011 Var är Borgmästarsonen själv då? inte med på ett enda foto?? Bakom kameran och under täcket "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
solis Inlagd Januari 9, 2011 Dela Inlagd Januari 9, 2011 det var som fan... är säker på att jag har jobbat med en av dina resekamrater i Kiruna som ställningsbyggare, Jonas B-nånting är jag rätt säker på att han heter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Januari 9, 2011 Dela Inlagd Januari 9, 2011 Härliga bilder B-Son Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Januari 9, 2011 Dela Inlagd Januari 9, 2011 Gütt jobbat! "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Januari 9, 2011 Dela Inlagd Januari 9, 2011 Ser att det är tjejerna från lampaffären, samt några från det lokala bankkontoret. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2011 Var är Borgmästarsonen själv då? inte med på ett enda foto?? Med tanke på att jag själv står bakom kameran denna gång så blev de svårt Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2011 (ändrad) det var som fan... är säker på att jag har jobbat med en av dina resekamrater i Kiruna som ställningsbyggare, Jonas B-nånting är jag rätt säker på att han heter. Japp de stämmer han heter jonas! Och han jobbar som ställningsbyggare Ändrades Januari 9, 2011 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2011 Ser att det är tjejerna från lampaffären, samt några från det lokala bankkontoret. Rock on! Stämmer ritigt bra de Härliga bilder B-Son Tackar! Kommer mer blider under veckan från någon annan resa Gütt jobbat! Tackar Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2011 (ändrad) Hitta några till Ändrades Januari 9, 2011 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2011 Sen eftersom ragson tyckte jag var med på lite bilder så bjuder jag på den här Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larka Inlagd Januari 9, 2011 Dela Inlagd Januari 9, 2011 fint Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 10, 2011 Dela Inlagd Januari 10, 2011 Härligt kanon Borgmästarn.karman slut kommer senare. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Whisky Bird Inlagd Januari 10, 2011 Dela Inlagd Januari 10, 2011 Mer Också var denna resa slut En riktig veteran i Lamai, väldigt trevlig tjej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 10, 2011 Dela Inlagd Januari 10, 2011 Ser att Sydney, den tatuerade schweizaren är med. När jag var på Lamai hade han dragit upp en voododocka på hotelldörren på Best Resort genomborrad med en kniv men han var ganska trevlig ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Whisky Bird Inlagd Januari 10, 2011 Dela Inlagd Januari 10, 2011 Gorocco hänger du nåt i Lamai nuförtiden? Träffats några gånger hos Kjelle på Penny Lane. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 10, 2011 Dela Inlagd Januari 10, 2011 Några av veteranerna känner jag igen,från Longhorn bar var det sig likt,dröjer nog inte så länge innan man är där Goa bilder.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 10, 2011 Dela Inlagd Januari 10, 2011 (ändrad) Gorocco hänger du nåt i Lamai nuförtiden? Träffats några gånger hos Kjelle på Penny Lane. Nej häckar mest i Udon numera, var på Lamai en månad för två år sen men bara en vecka förra resan och denna resa tror jag inte att jag kommer ner nåt alls som det ser ut nu. Lamai var jäkligt kul när Kjelle hade Penny Lane, en riktig ungdomsgård för vuxna. Tavlan vi gjorde till Kjelle när han förlovade sig med kungen. Ändrades Januari 10, 2011 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu