L200 Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 (ändrad) Fran Mekongfloden gransen till Laos;) Ändrades Januari 8, 2011 av L200 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 L200 du får gjärna skriva var dom är tagna, floden är ganska lång.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 8, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2011 (ändrad) Samma Ändrades Januari 8, 2011 av L200 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 (ändrad) Nice Ändrades Januari 8, 2011 av LeifArne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 8, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2011 (ändrad) Sr ut att vara VID GRÄNSEN MOT CAMBODIA TRADEN BORJAR I CHIANG KHAN OCH SLUTAR I NONG KHAI Kan nagon ta bort traden,sa man kan starta med mer info ang minna bilder Mvh Roger Ändrades Januari 8, 2011 av L200 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Fina bilder, skulle vara härligt att färdas ner längs Mekong. Måste finnas mycket fint att kika på medan man passerar förbi. Vill du berätta mer om din resa L200? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Djävligt lågt at ge FF minus när han frågar var korten är tagna sedan gå in och ändra och tala om var Aha därför det var så konstigt, då jag läste första gången stod det´"på gränsen mot Laos" och du skrev "ser ut som gränsen mot Cambodia" så jag trodde du jävlades, ber om ursäkt för mina tankar mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 8, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2011 Djävligt lågt at ge FF minus när han frågar var korten är tagna sedan gå in och ändra och tala om var Jag borjar med en liten bildtrad,ar ny pa forumet och kan ej alla funktioner.Vad jag vet sa gav jag ej FF nagon minus karma,om jag gjorde sa ber jag om ursakt.Jag korde sjalv fran Chiang Khan efter Mekong floden till Nong Khai,bilderna ar tagna efter vagen.leifarne du verkar ha koll pa det mesta,vad ar namnet pa denna vildkatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 L200, De flesta här på MPR är glada åt reseberättelser i ord och framför allt bild. Fortsätt och publicera. Det uppskattas. /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Ursäkten är tagen, alla kan göra ett misstag, till o med jag. Ser framemot dina fina bilder från din flodfärd.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 8, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2011 Stort tack FF.Ska forsoka forklara battre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 8, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2011 Denna vildkatt har namnet HEN,ar mycket god enligt thaifolk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2011 Lagger ner min bildtrad pga folk som negative leifarne,eller vad skitstoveln heter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 9, 2011 Dela Inlagd Januari 9, 2011 Ähh skit idet alla kan ha en dålig dag , forts du med dina bilder. Själv tyckte jag katten såg fräck ut. mvh Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2011 Allt blev bara fel fran borjan,jakla skit Ha..de..gott //Roger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 13, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 13, 2011 Hej LeifArne.Ber om ursakt for mitt beteande mot dig,allt blev bara fel fran borjan . Mvh Roger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 fan vilka fina bilder du får till en fråga vad för kamera å motiv å sånt använder du? eller vad man kallar det. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 13, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 13, 2011 Gammal Olympus 790sw kompakt ,och mycket talamod Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 fasiken va ja e avund är såå himla dålig själv på att få na nica kort då ja försöker ta kort så keep it going du gör ne bra Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 13, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 13, 2011 Lite tradgardskryp som ater upp vara blommor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 Du ska absolut fortsätta med din fina bildtråd Gillade den första bilden med husbåtarna. En sån skulle jag villa ha och sitta på dess veranda och kolla ut över floden. Vilken lustig katt. Ser ut som en mård/räv med sin spetsiga nos. Sen spotted som mina Oci-katter och med randig svans! Mycket fina bilder. Phuket18.5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 Hoppas alla kan ta det med RO så på dina bilder forsatt får GoLO / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 13, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 13, 2011 Du ar sa go Enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 13, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 13, 2011 Lite blomster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 13, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 13, 2011 I sverige har vi denna flygtejp,men i Thailand har dom flygklister som lags pa en pinne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu