audirs2 Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Finns många trådar här men ingen där man surrar om favo djuret. Min favo är katt och hund, så mysigt när katten kurar ihop sig i famnen och spinner så det dånar. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Hund! Men efter denna hunden så blir det nog inge mer husdjur (förutom akvariefiskar), man blir för uppbunden! http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Tre hundar, och ja Baboo jag håller med dej man blir jäkligt uppbunden. Fast för 2 år var det värre då hade jag 14 dogs... Varav 3 giganter... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Detta är min hund i Thailand, tillika festkompis Han heter kompis, Köpte honom för 140 Baht, Här sover han ruset av sig. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Katter och Hundar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Har haft det mesta i djurväg, fiskar finns en hel del, inte så konstigt iofs, frugan har en akvariebutik, annars är nog min favorit den på sista bilden. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 8, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2011 Har haft det mesta i djurväg, fiskar finns en hel del, inte så konstigt iofs, frugan har en akvariebutik, annars är nog min favorit den på sista bilden. mvh walle Han var ju fin, prrrrrrrrrrrrrrrrr! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Gustaf & Smulan Alltid nära ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 8, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2011 Tussen "vilar" Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Varan hund Mi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Har haft det mesta i djurväg, fiskar finns en hel del, inte så konstigt iofs, frugan har en akvariebutik, annars är nog min favorit den på sista bilden. mvh walle Har hon akvariebutiken i Sverige eller i Thailand? Akvarium och fiskar var ett av mina stora intressen som ung och är ett intresse som skall tas upp igen när jag bor i Thailand http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 HUND! Min Jack russel terrier! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Systerdotterns "flock" ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Maakaao: Vafa´n har hunden om halsen ? Är det fröken Hilton? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Maakaao: Vafa´n har hunden om halsen ? Är det fröken Hilton? Japp! Hon gillar att bli fotograferad så jag hängde på ett guldhalsband när bilden togs var hon 3 år och numera är hon en äldre dam på 10 år lite grå om nosen men vid god vigör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Ja akvarier blir det när det blir Thailand! Många! Sponsar ju halva byn nu med fisk (ungarna fiskar upp dom med håv när svärmor inte är hemma) Hadde jycke förr men nu katt, Mvh Highlander Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Har hon akvariebutiken i Sverige eller i Thailand? Akvarium och fiskar var ett av mina stora intressen som ung och är ett intresse som skall tas upp igen när jag bor i Thailand Hej baboo, hon har butiken i sverige, närmare bestämt i närke. Numera är akvariebutiken en gårdsbutik med en salig blandning av fiskar, hundmat fritid och inte minst sportfiskeprylar. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 hund för mig alltid haft hund mer eller mindre hela tiden. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 (ändrad) Postat i fel tråd. Egenmodererade Arne Ändrades Januari 8, 2011 av ban99arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 8, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2011 Systerdotterns "flock" ! Shiiiiiiiiiit vilken fin rottis, hade en sådan 1995.från Värmdö! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Här är mina busfrön. Jag har lagt in dom innan men nu är dom i rätt tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 mosaikgurami . "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
harley Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Har 2 st landsköldpaddor av arten rödfotad skogssköldpadda som lever vilt i Sydamerika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 8, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2011 Har 2 st landsköldpaddor av arten rödfotad skogssköldpadda som lever vilt i Sydamerika. 2!!!!!!!!!!!!!!! Med den "hrmmmmmmmmm" ställningen dom har så blir det nog lite fler nu vah? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 (ändrad) Min hund Lily 1,5 år, som brukar jobba med mig i trädgården varje dag Här har hon inspekterat rötterna på en bananplanta. Ändrades Januari 8, 2011 av Bossej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu