sakaeo Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Nu verkar det som Leo ölen är på stark frammarch i Svergie om man kollar systembolagets siffror. Changen backar på försäljningslistan, Singhan står still. MVH Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Nu verkar det som Leo ölen är på stark frammarch i Svergie om man kollar systembolagets siffror. Changen backar på försäljningslistan, Singhan står still. MVH Sakaeo Det är väl dom 3 sämsta ölen på bolaget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Finns hopp för Sverige! Leo är det bästa o godaste ölet i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Nu verkar det som Leo ölen är på stark frammarch i Svergie om man kollar systembolagets siffror. Changen backar på försäljningslistan, Singhan står still. MVH Sakaeo Inte ett dugg konstigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 leo Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Tycker faktiskt inte heller att det är så konstigt , man kanske skulle gå ut på balkongen och ta en iskall nu . mvh Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 En kall en med Chaya Praya River i Ayuttahaya i bakrunden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 I ett varmt land som Thailand är det väldigt gott med en eller flera kalla öl Vilken sort man dricker är av underordnad betydelse. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Fan det var ingen dum ide jag fick , smakade ju mumma mvh Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Dom hade oxå smakat mumma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Det är väl dom 3 sämsta ölen på bolaget Nja.Norrlandsguld dricker jag inte ens under pistolhot.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 LEO Bara slut kvar Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Synd att man måste beställa den i förväg bara.. Har så dålig framförhålning, alltid kommer man på att man ska besöka bolaget först på torsdagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Jag håller mej till svensk öl när jag är i sverige! tycker inte de är lika gott att dricka öl från Thailand hemma i sverige av någon konstig andledning så nu blire en falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Jag håller mej till svensk öl när jag är i sverige! tycker inte de är lika gott att dricka öl från Thailand hemma i sverige av någon konstig andledning så nu blire en falcon export Inget konstigt alls svensk öl är just öl till skillnad mot den thailändska rislölen förutom chang draugt som är gjord på malt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.