Small-C Inlagd Augusti 14, 2008 Dela Inlagd Augusti 14, 2008 Minns inte vilken tråd jag var inne på i förmiddags. Förmodligen klickade jag på en länk och en virusvarning dök upp. Det dröjde inte lång stund innan chefen på jobbet kom springande och sa att jag fått virus från något som hette Nightlife. Minst sagt pinsamt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 14, 2008 Dela Inlagd Augusti 14, 2008 Aja baja att surfa på Nightlife under arbetstid member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob_builder Inlagd Augusti 14, 2008 Dela Inlagd Augusti 14, 2008 Uppskattas nog om du skriver vilken länk på Nightlife du klickat på! Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Augusti 16, 2008 Dela Inlagd Augusti 16, 2008 Tur man sitter på jobbets dator då. Vill fan inte ha virus i min egen. Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Small-C Inlagd Augusti 17, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 17, 2008 QuoteUppskattas nog om du skriver vilken länk på Nightlife du klickat på! Självklart, men jag fick så bråttom med att stänga ner fönstret och sedan kom chefen springande... Har försökt leta efter den hemma. Tror att det det var någon av länkarna till barer med live cams. Hemma har jag AVG Free Edition, på jobbet Norton de reagerar kanske inte kikadant. Som tur var kom det bara en varning. Efter visrusscan med Norton hittades ingen visrus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 19, 2008 Dela Inlagd Augusti 19, 2008 Hej på er Vissa virus program säger virus varningar på allt även adware, men dom är enkla att ta bort behövs inget virus program men finns program för dom som inte kan ta bort dom. http://sv.wikipedia.i/Annonsprogram Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.