Jump to content
IGNORERAD

åldersdiskrimenering!


hulksays

Recommended Posts

Det finns inget svar på fråga 3, att hitta en dam att åldras med är väl vad vi alla vill. Jag tror att jag

har hittat en nu, men det har jag trodd förut med, så det är bara att hoppas att det fortsätter som nu.

Nu är jag en som tror på kärlek ,ömsesidig respekt odylika,

i många mäniskors ögon floskler, det får stå för dom, och det är inget man "hittar" det är något man

drabbas av om man har tur (som jag har haft).

mvh

grattis o vackert skrivet! sitter fan och blir lite tårögd... kanske är för man sitter här efter 13timmars plogning och 9timmars ställningsbyggande, vart vaken i 36timmar typ... helt skakig. godnatt kamrater. :drinks:

ställningsbyggarn

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • hulksays

    12

  • GammalDansken

    6

  • måne

    5

  • nissefisk1

    4

Mest aktiva i denna tråd

Guest icepartner

Som svar på fråga 1 säger min Thaifru att en ung man kanske lämnar henne efter några år

medans en äldre man stannar hos henne, därför vill hon ha någon som är äldre.

Mvh Anders.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittar du svaret på dina frågor så ska jag tamejfan nominera dig till Nobelpriset :crazy: Mvh Måne

:good: skulle oxå vilja veta vad jag har, snart 62, som gör att tjejer bara älskar mig och inte fjuniga 20-25´åringar. :haha:

:good: gubben :haha:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

hur hittar man en vettig thaifru? jag är 25år,frisk,vältränad ung man(lite halvful kanske=)

MEN! tittar man på thailovelinks så vill alla intressanta tjejer där mellan 18-25 ha en man på 40-80?

då kan man ju fråga sig varför jag inte fixar mig en farangfru ist och går ur thailovlinks istället och håller käften?

jo, jag har haft svenska tjejer i 10år. och vart riktigt imponerad över att "dejta" en thaitjej i 3veckor på min semester!

inget illa menat om ålderskillnader,

men om vi vänder på det tror jag ögonbryn hade höjts om jag när jag var 18år skrev på match.com att jag söker damer/tanter mellan 40-80år??

frågor!

#1 varför vill dom ha (så pass) äldre män?

#2 är det en speciell typ av tjej som vill ha äldre män?

#3 hur hittar jag en tjej att bli pensionär med?

tacksam för svar! iallafall på fråga #3

god fortsättning kamrater

/ställningsbyggarn

Nu blir jag förvirrad :huh: Letar du framtida fru på thailovelinks? För i en annan tråd får man intrycket att du väntar hit din tjej i Februari http://www.maipenrai.se/forum/t/12203-i-scare-sweden-cold-na/

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

#1 varför vill dom ha (så pass) äldre män? För att dom snart avlider och casha ut fett med deg!

#2 är det en speciell typ av tjej som vill ha äldre män? Nej, bara dom trillar av pinnen inom en snar framtid.

#3 hur hittar jag en tjej att bli pensionär med? Finns inte på den thailändska kartan!

Om du undra över nåt annat? Så överlåter jag det till Pappa-smart(Nobuzz). :)

Allt ovan var ren ram ironi! :)

Skit i skylten! Om du är ute efter ett förhållande så hittar du det bäst själv och behöver nog inte fråga om råd på ett forum. Om du inte är som jag? En dum unge som är halvt efterbliven! ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer det rätta svaret PENGAR,vet att gubbarna här inne inte vill inse det men så är det.

Nisse

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Här kommer det rätta svaret PENGAR,vet att gubbarna här inne inte vill inse det men så är det.

Nisse

Är det därför du är utan? ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Här kommer det rätta svaret PENGAR,vet att gubbarna här inne inte vill inse det men så är det.

Nisse

Hur mycket har du har du betalt? Tänkte bara om du har nåt tips om hur mycket man kan tänkas lägga ut?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Haha visste det skulle bli ett jävla liv. :) Nä men tro ni att det är kärlek gör det.

Nesse

Jävla liv? Det vet jag inte men tydligen är du avundsjuk eftersom du inte har någon deg för att kunna "köpa" en fru :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Här kommer det rätta svaret PENGAR,vet att gubbarna här inne inte vill inse det men så är det.

Nisse

Japp så är det, för det har Nisse sagt :av-109998:

Link to comment
Dela på andra sajter

#3 hur hittar jag en tjej att bli pensionär med?

tacksam för svar! iallafall på fråga #3

Jag kan i så fall rekommendera min förra dam ifrån Sverige. Med henne så hade du nog blivit pensionerad snart, sjukpensionär.

Men allvarligt, njut av din ungdom, det enda du kan vara säker på är att den "går över".

Lycka till! önskar oldthaimer

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blir jag förvirrad :huh: Letar du framtida fru på thailovelinks? För i en annan tråd får man intrycket att du väntar hit din tjej i Februari http://www.maipenrai...sweden-cold-na/

måste man bara ha en tjej :whistle:

jag har skickat alla papper men hon hade inte svarat på telefonen på 5dagar så jag trodde hon fick kalla fötter.MEN! snacke med henne igår.vet inte vad hennes intentioner är... hon kan ju inte mycket engelska oc¨h charader är svårt via telefonen...=) (ändå hade vi skitkul i 3veckor) jag har försökt förklara att hon måste fixa vissa grejer. men jag tror dom på ambassaden berätter att "detta är en ofullständig ansöken" och förklarar vad hon göra skall?

-ställningsbyggaren

Link to comment
Dela på andra sajter

:good: skulle oxå vilja veta vad jag har, snart 62, som gör att tjejer bara älskar mig och inte fjuniga 20-25´åringar. :haha:

:good: gubben :haha:

haha... du är grym farfar!:av-109998::ironi:

Link to comment
Dela på andra sajter

#1 varför vill dom ha (så pass) äldre män? För att dom snart avlider och casha ut fett med deg!

#2 är det en speciell typ av tjej som vill ha äldre män? Nej, bara dom trillar av pinnen inom en snar framtid.

#3 hur hittar jag en tjej att bli pensionär med? Finns inte på den thailändska kartan!

Om du undra över nåt annat? Så överlåter jag det till Pappa-smart(Nobuzz). :)

Allt ovan var ren ram ironi! :)

Skit i skylten! Om du är ute efter ett förhållande så hittar du det bäst själv och behöver nog inte fråga om råd på ett forum. Om du inte är som jag? En dum unge som är halvt efterbliven! ;)

hehe... efterbliven? alla inom mitt yrke är så!

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

No money = no honey!

Kanske det är så i många fall, fast jag undrar ju vad min tjej ser hos mig??? Pengar, nja, fan vet.

Jag har sagt att jag inga har, (Jag ljuger så bragiggle.gif )

Dessutom är hon välutbildad och har ett hyfsat välbetalt jobb, med Thai-mått mätt, så hon behöver inte mig för den skull. Pratar nästan perfekt engelska och är exakt hälften så gammal som jag (30 år) Ålder är bara siffror på ett papper säger hon.

Nåja, jag ska inte klaga. Förutom att hon är vegetarian och absolutist, men det kanske bara är nyttigt för mig att tappa ett par kilo.

Ingen bira i onödan alltså!

Om man ser till alternativen här hemma så kan jag nog överse med en hel del. Inte fan hittar man en tjej i den åldern här hemma om man inte är rik som ett troll och halv eller hel-kändis. Nej, ursäkta alla ni desperata, övergivna, bortskämda, krävande, frånskilda kvinnor jag träffat på, men valet är faktiskt ganska enkelt alla fördomar till trots.

Nu kommer hon på första 3-mån besöket och det skall bli spännande att se vad fortsättningen blir. Hoppas hon tycker klimatet är pest så jag kan övertala henne att vi flyttar till Thailand istället.:im_happy:

Link to comment
Dela på andra sajter

rik som ett troll

Ja troll finns det ibland gott om :whoco5:

Men rika det tror jag inte ,fantasirika kanske :giggle:

mvh

Ändrades av Khemmarat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

No money = no honey!

Kanske det är så i många fall, fast jag undrar ju vad min tjej ser hos mig??? Pengar, nja, fan vet.

Jag har sagt att jag inga har, (Jag ljuger så bragiggle.gif )

Dessutom är hon välutbildad och har ett hyfsat välbetalt jobb, med Thai-mått mätt, så hon behöver inte mig för den skull. Pratar nästan perfekt engelska och är exakt hälften så gammal som jag (30 år) Ålder är bara siffror på ett papper säger hon.

Nåja, jag ska inte klaga. Förutom att hon är vegetarian och absolutist, men det kanske bara är nyttigt för mig att tappa ett par kilo.

Ingen bira i onödan alltså!

Om man ser till alternativen här hemma så kan jag nog överse med en hel del. Inte fan hittar man en tjej i den åldern här hemma om man inte är rik som ett troll och halv eller hel-kändis. Nej, ursäkta alla ni desperata, övergivna, bortskämda, krävande, frånskilda kvinnor jag träffat på, men valet är faktiskt ganska enkelt alla fördomar till trots.

Nu kommer hon på första 3-mån besöket och det skall bli spännande att se vad fortsättningen blir. Hoppas hon tycker klimatet är pest så jag kan övertala henne att vi flyttar till Thailand istället.:im_happy:

Hur länge har ni varit tillsammans

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi träffades feb.2010 och har hållit kontakt via mail och Skype sedan dess. Jag åkte ner igen i höstas och stannade hos henne en månad. Sedan dess har det blivit "på allvar", så nästa vecka åker jag ner och hämtar henne. Dessutom har jag lovat att vi skall åka och träffa hennes föräldrar innan vi reser tillbaka.

Samtidigt är det läge för lite lata dagar vid havet. Nån kanske kan tipsa om ett bra ställe att turista på, en vecka, inom en timme från Bangkok?

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha visste det skulle bli ett jävla liv. :) Nä men tro ni att det är kärlek gör det.

Nesse

I Sverige är det bara "gubbarna" på Östermalm, som dom unga svenska kvinnorna älskar..

Enbart kärlek.

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker iaf att det är ÄCKLIGT när man ser gubbar med tjejer som kunde vara deras dotter. Det är inte normalt så enkelt är det.

Och ni gubbar som tycker att det är helt ok måste inse att ni är sjuka på nåt sätt.

Enligt mig iaf.

Nesse

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Jag tycker iaf att det är ÄCKLIGT när man ser gubbar med tjejer som kunde vara deras dotter. Det är inte normalt så enkelt är det.

Och ni gubbar som tycker att det är helt ok måste inse att ni är sjuka på nåt sätt.

Enligt mig iaf.

Nesse

Har du haft mardrömmar i natt igen Nisse? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du haft mardrömmar i natt igen Nisse? :)

Nej fan vaknade nu 09.00 thaitid då asså,lite bakis efter en hård natt i kata/karon. :) Nej nu blir det stranden med några vänner. Puss

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...