Olinen Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 Tänkte lägga in lite bilder utan någon större beskrivning eller ordning. mvh Håkan detta är första gången jag ser tantens grabb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 Tänkte lägga in lite bilder utan någon större beskrivning eller ordning. mvh Håkan detta är första gången jag ser tantens grabb Det är härligt med bilder Olinen kör på bara. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 4, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2011 Lite bilder från Bång-fai eller vad det heter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 4, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2011 Lite till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 4, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2011 Tanten och grabben kommer ifrån ett ställe som heter Baan Songpinong (stavar som det låter ) utanför Roi Et så det blir mest från Roi Et med omgivning. mvh Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 4, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2011 Ännu lite mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 4, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2011 Jaha då hann man inte med mer idag , blev inringd till jobb . Men det kommer mer en annan dag mvh Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larka Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 Trevligt med bilder ifrån Roi-et Tackar för sjysst tråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 5, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2011 Lite bilder på alla busungarna 1:a gången jag var på besök i byn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 5, 2011 Dela Inlagd Januari 5, 2011 Fina bilder, tack för det! Festivaler, högtider och arrangemang är de duktiga på i Thailand, även ute i minsta lilla by. Väntar på fortsättning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Januari 5, 2011 Dela Inlagd Januari 5, 2011 Fint me bilder från denna trakt inte så långt från tanten o mig så fram me mer bara glimten66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 5, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2011 De kommer mer , detta har än så länge varit från 2007 då vi träffades och då var jag bara där 3-4 dagar . Så vi har 08,09,10 kvar och då har det varit 3-4 veckor istället. mvh Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 5, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2011 Lite blandat bla några bilder från ett ställe som hete ONO , kul ställe men fanns inte kvar nästa år . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 5, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2011 Forts fick börja med en på frugan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 5, 2011 Dela Inlagd Januari 5, 2011 Lite bilder från Bång-fai eller vad det heter. Kan du kolla upp ordentligt vad det heter ? Verkar vara hur kul som helst så jag är beredd att slänga mig i en taxi och glida in på banan Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 5, 2011 Dela Inlagd Januari 5, 2011 Kan du kolla upp ordentligt vad det heter ? Verkar vara hur kul som helst så jag är beredd att slänga mig i en taxi och glida in på banan Fritz.. Bang Fai är när man skickar upp raketer o festar innan arbetet ned riset påbörjas, man påkallar regnet mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 5, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2011 Ja det ska vara raket-festivalen jag menar men ibland låter det som dom säger bång och ibland bang så jag var lite osäker . Men en sak är säker dom kröka på ganska bra med sin Lao-kao. mvh Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 5, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2011 forts Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Januari 5, 2011 Dela Inlagd Januari 5, 2011 Forts fick börja med en på frugan Har oxå en bild från RoiEt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 6, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 6, 2011 Vet precis var den är tagen , men har aldrig sett så lite bilar och människor där . mvh Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Bra början Olinen Alltid trevligt när det kommer med bilder på damer oxå .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 6, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 6, 2011 Nu hoppar vi till 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 6, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 6, 2011 Då tar vi några till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ballaq Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Nice bilder Drick med måtta? Å vem fan e måtta? Å varför skulle jag vilja dricka med honom/henne? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Tanten och grabben kommer ifrån ett ställe som heter Baan Songpinong (stavar som det låter ) utanför Roi Et så det blir mest från Roi Et med omgivning. mvh Håkan Ligger Norr, Söder, Väster eller öster om RoiEt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu