Jump to content
IGNORERAD

Taxi hjälp


Guest Plätt

Recommended Posts

Guest Plätt

Behöver en Picup när jag kommer tll Suvvan nästa gång 10/2 vet någon var man kan boka en sådan?

Har hittat bara vanliga bilar blir svårt att stuva in ett pkt. 140*80*20cm 22kg

Resan gäller Suvvan-Ayutthaya enkel väg

Mvh:Plätt

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Behöver en Picup när jag kommer tll Suvvan nästa gång 10/2 vet någon var man kan boka en sådan?

Har hittat bara vanliga bilar blir svårt att stuva in ett pkt. 140*80*20cm 22kg

Resan gäller Suvvan-Ayutthaya enkel väg

Mvh:Plätt

:wai:

Har du inga du känner i Ayutthaya som vet någon som mot betalning kan hämta dig på Flygplatsen.

Det finns alltid någon i byn som vill tjäna en extra slant.

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Plätt

Har du inga du känner i Ayutthaya som vet någon som mot betalning kan hämta dig på Flygplatsen.

Det finns alltid någon i byn som vill tjäna en extra slant.

By och by :giggle::giggle:

Jag har bekanta som hade Picup förut men nu bytt bil till vanlig personbil blir lite problem med att styva in paketet i skuffen vet ej om den får plats i en TOYOTA FORTUNER där av försöker jag fiska en taxi picup.

Bilar finns det men ingen som har stor skuff typ. Picup

Mvh.Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Går ju enkelt att få en storbilstaxi vid det vanliga taxiständen vid Suvvan. De ringer på en och det tar sällan mer än 2-3 minuter så dyker en upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Plätt

Går ju enkelt att få en storbilstaxi vid det vanliga taxiständen vid Suvvan. De ringer på en och det tar sällan mer än 2-3 minuter så dyker en upp.

Blir nog en minibus 2300:- bath har jag hittat då får baggaget plats enkelt :drinks:

Mvh. Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Posten Berit

Behöver en Picup när jag kommer tll Suvvan nästa gång 10/2 vet någon var man kan boka en sådan?

Har hittat bara vanliga bilar blir svårt att stuva in ett pkt. 140*80*20cm 22kg

Resan gäller Suvvan-Ayutthaya enkel väg

Mvh:Plätt

:wai:

Vad finns det i paketet? :D

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ju både minibussar och sådana här halvjeepar (Isuzu?) som taxi på Suvvan, säg till vid disken så dyker det snart upp en sådan-alternativt att den vanliga taxin surrar lådan utanpå Toyota Corollan...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Plätt

Vad finns det i paketet? :D

Div. saker, inget som är olagligt att föra med sig till Thailand,är reserverad i flygbiljetten redan.

Mvh.Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Plätt

Det finns ju både minibussar och sådana här halvjeepar (Isuzu?) som taxi på Suvvan, säg till vid disken så dyker det snart upp en sådan-alternativt att den vanliga taxin surrar lådan utanpå Toyota Corollan...

Tänkte bara fixa allt redan innan jag kommer till Suvvan vill ej stå där och tjafsa om taxi till huset.

Mvh.Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte bara fixa allt redan innan jag kommer till Suvvan vill ej stå där och tjafsa om taxi till huset.

Mvh.Plätt

Ok, har åkt med en Mr Joe som erbjuder "Van Taxi Service" med en Isuzu, på hans visitkort står det en e-mail som jag inte är säker på fungerar, jag har bara ringt honom. Här är uppgifterna e-mail: vantaxiab@hotmail.com

Telefon: 081-2984144

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Plätt

Ok, har åkt med en Mr Joe som erbjuder "Van Taxi Service" med en Isuzu, på hans visitkort står det en e-mail som jag inte är säker på fungerar, jag har bara ringt honom. Här är uppgifterna e-mail: vantaxiab@hotmail.com

Telefon: 081-2984144

Tack ska kolla upp dett lite närmare :great:

Mvh.Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...