Jump to content
IGNORERAD

anonnsera pa MPR


jb21

Recommended Posts

PMa SurinP3.Maitan. :drinks::friends:

Tack for tipset, Herr Mait. Men om jag far en beskrivning oppet kanske det kan hjalpa andra som inte kan ocksa :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack for tipset, Herr Mait. Men om jag far en beskrivning oppet kanske det kan hjalpa andra som inte kan ocksa :drinks:

Tyvärr kan jag ej nån beskrivning Herr Jb21, själv brukar jag kontakta SurinP3 och det fungerar bra. :great: Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr kan jag ej nån beskrivning Herr Jb21, själv brukar jag kontakta SurinP3 och det fungerar bra. :great: Maitan.

Far gora detta om jag inte far ngn beskrivning :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

I rättvisans namn får väl sägas att Surin P3 knappast kan avslöja alla villkor för att annonsera på MPR här på forumet.

Inse att det är en förhandling... som förhoppningsvis faller väl ut för båda parter! Men inget man tar inför alla.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om vi nu pratar om att endast sälja en "sak" på MPR så kommer den delen alldeles strax att ändras... igen.

Jag håller på med bättre integrering av hemsidan så vi slipper andra mjukvaror som nu, t.ex. Joomla med olika komponenter (på huvudsajten med ytterligare en inloggning) och jag kommer att idag installera en 100% forumintegrerad annonsplats.

Återkommer under dagen med mera info.

Link to comment
Dela på andra sajter

I rättvisans namn får väl sägas att Surin P3 knappast kan avslöja alla villkor för att annonsera på MPR här på forumet.

Inse att det är en förhandling... som förhoppningsvis faller väl ut för båda parter! Men inget man tar inför alla.

Herr Chang har talat.

Hmmmm.. kanske jag pratade otydligt. jag menar att jag vill satta in en annons, typ "kamera till salu", jag har bara EN BEGAGNAD SAK detta ar inte kommersiellt. jag kommer lagga in den pa www.blocket.se om det inte blir sald har. Eller har ni hemliga villkor for att anonnsera har? :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmmm.. kanske jag pratade otydligt. jag menar att jag vill satta in en annons, typ "kamera till salu", jag har bara EN BEGAGNAD SAK detta ar inte kommersiellt. jag kommer lagga in den pa www.blocket.se om det inte blir sald har. Eller har ni hemliga villkor for att anonnsera har? :rotfl:

OK, missförstånd. Trodde du menade kommersiell annonsering.

Mai pen rai.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, missförstånd. Trodde du menade kommersiell annonsering.

Mai pen rai.

Herr Chang har talat.

Misstankte det :giggle: , jag skrev otydligt ocksa :friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...