Odin Inlagd Januari 2, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 2, 2011 Vaknade efter att ha sovit ca 4tim. Sjöblöt i svett, och med världens träningsvärk i min nätta mage. Jag är väldigt lättväkt, och nu har tjejen börjat hosta så nu ere mest skit i det Odinska residenset.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 2, 2011 Dela Inlagd Januari 2, 2011 I dag har jag alla möjliga symptomer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 2, 2011 Dela Inlagd Januari 2, 2011 I dag har jag alla möjliga symptomer Kan det vara nåt samband med citat : "Äntligen en redig hb- colagrogg istället för dyra köpegroggar på krogen" ? mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 2, 2011 Dela Inlagd Januari 2, 2011 Kan jag aldrig tänka mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu