Jump to content
IGNORERAD

Singha Park Golf Kohnken


ban_kog_wat

Recommended Posts

Äntligen börjar det närma sig avresa. Bara 37 dagar kvar..

En fråga. Har någon spelat Singa park i kohnken?

//Baan

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte spelat där men såg på tv för nån vecka sedan när Asisan Tour var där, borde vara bra

när dom spelar där.

Här en länk : Klicka här

Lycka till

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

självklart, men vi kommer nog inte ner till pattis förenens runt den 17/18. I samband med LPGA tävlingen. skall på börja vårt bygg proj i isan först.

//Baan

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har spelat på Singha Park i Khon kaen.

Banan är kanonfin men ganska ny så det tar nog ett par år till innan alla träd och annat har växt till sig och börjar bekymra oss spelare.

Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare Ban...

Singha är kanon, vissa hål i full klass med det bästa som finns att erbjuda samt inte minst, det finns alternativa spelvägar på ganska många hål för hög eller låghandikappare, fast egentligen är den något för svårscorad för högisar som jag, fast kul.och god öl..

Hade gott o hälsa.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare Ban...

Singha är kanon, vissa hål i full klass med det bästa som finns att erbjuda samt inte minst, det finns alternativa spelvägar på ganska många hål för hög eller låghandikappare, fast egentligen är den något för svårscorad för högisar som jag, fast kul.och god öl..

Hade gott o hälsa.

Alternativ spelväg är kul!

Jag brukar ofta ta en sådan, även om den inte finns :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Alternativ spelväg är kul!

Jag brukar ofta ta en sådan, även om den inte finns :crazy:

Glöm inte "Flee dlopp" då har man snart singelhcp :whoco5:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare Ban...

Singha är kanon, vissa hål i full klass med det bästa som finns att erbjuda samt inte minst, det finns alternativa spelvägar på ganska många hål för hög eller låghandikappare, fast egentligen är den något för svårscorad för högisar som jag, fast kul.och god öl..

Hade gott o hälsa.

Hur finns det med boende i närheten. Långt från stan?

Sugen på en rund när vi kommer ner?

Baan

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur finns det med boende i närheten. Långt från stan?

Sugen på en rund när vi kommer ner?

Baan

C.a en halv till 3 kvart från KhonKhaen centrum.

Kosa är ett fint hotell mitt i smeten fast inte billigt direkt, finns ett som heter Roma som också är OK lite vid sidan om centrum men billigt. Trot Du kan hitta mer info från någon som bo där.

Skall Ni stanna en period så finns det 2st 18 hålare till i närheten av Staden, DanCoon som ligger efter vägen mot ChomPhae/flygplatsen, ung. samma tidsavstånd och en trevlig bana som ligger vid Ubolratthanadammen, ser lite billig ut men kräver sin man (eller kvinna), dessutom billigt som fasen att spela, under 500 bath.

DanCoon är ganska ny har för mig 3:je eller 4:e sässongen, har haft lite problem med fairwaybevattning men är vad jag hört helt OK i år, s.k. sportsday mån o tisdag med reducerad greenfee, tror det var 5 eller 600. Singha park 15-1800 om man inte är medlem i nån golfförening i staden.

Väldigt lite golf tyvärr, suget finns men har annat att göra ett tag framåt.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...