Jump to content
IGNORERAD

Lyxhotell


niklas

Recommended Posts

Tjena Thaivänner

Nu ska jag slå på stortrumman. Efter att ha bott på cheap charlie hotell nära Nana Plaza varje resa,så ska jag öppna min plånbok till ett lyxhotell i centrum. Skulle behöva lite tips på häftiga hotell...Även lite coola attraktioner,då jag har sällskap av en familj med 3 barn i 16 års åldern..

m.v.h// Niklas

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att man skall bo nere vid floden,gärna på Orientel eller Shangrila Hotel.vad jag vet så är Orientel ett gammalt klassikt lyxHotel som har gamla

anor och det var valt under många år till ett av det bästa Hotel in världen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Peninsula och Oriental är de hotell i Bangkok som "alltid" rankas högst. De rankas båda 2 bland de absolut bästa hotellen i världen. Det kan löna sig ordentligt att försöka leta fram ett "promotional price" då listpriserna som tidigare nämnts inte är låga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Thaivänner

Tack för tipsen,jag tror jag går ner en stjärna.De ville ha nära till shopping,så vi kollar på Pathumwan Princess Hotel

Är maknaden vid Lumpini Kvar???

Sen ska vi vidare till Phuket,där kollar vi på The Chedi...(Only Relaxing)

Skulle behöva lite sköna hotell på Koh Lanta+Krabi,så vore jag tacksam

M.V.H //Niklas

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest LadPrao

Tja.

På Koh Lanta kan jag rekommendera Langham Place Eco Resort + Spa ( http://krabi.langhamplacehotels.com/  ).

ca 4000 baht per natt i dubbelrum. Kolla runt på nätet efter erbjudanden.

I Krabi, Ao Nang, kan jag rekommendera Ali's. ( http://www.asiarooms...krabi/alis.html )

Ett fint trestjärningt Hotell. Ta rum högst upp med STOR badtunna på en stor terass. ca 1500 baht / natt. Kolla runt nätet efter erbjudanden. Skulle nog bara bo där om jag valde ett rum med badtunna på terassen, annars är det inget speciellt.

mvh LP

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...