Jump to content
IGNORERAD

Tack

Axell
 Dela

Recommended Posts

Jag vill passa på att tacka för alla bildtrådar ni lägger in här på MPR.

Det ger en härlig inspiration och massor med extra energi att hålla igång med sin fysiska träning när man ser alla dessa övergödda medelålders män.

Ibland så går det trögt med att komma igång med ett träningspass, men då kan man alltid kolla in på MPR. Sen är man snart igång.

Så, tack för inspirationen, och skål på er, gubbar!

A.

Dela på andra sajter

Kan det vara så att den egentliga inspirationen är de komplex som uppstår när Axell inser att han är fetare än alla andra här?

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Det ger en härlig inspiration och massor med extra energi att hålla igång med sin fysiska träning när man ser alla dessa övergödda medelålders män.

Ibland så går det trögt med att komma igång med ett träningspass, men då kan man alltid kolla in på MPR. Sen är man snart igång.

A.

Lite kul där, samtidigt lite märkligt hur man kan inspireras och motivera sig att träna hårdare för det. Själv tränar jag

för mitt eget välbefinnandes skull och får man sedan höra "handsome man" när man går runt i t ex fiskebyn är det ju

dessutom ganska så stor chans att det inte bara är tomma ord ;)

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

A.

Herr Laxell, öka den dagliga dosen laxermedel med en faktor tre.

Dr Arne

Dela på andra sajter

Kan det vara så att den egentliga inspirationen är de komplex som uppstår när Axell inser att han är fetare än alla andra här?

Hej!

Min tanke med inlägget var inte på något

sätt ett försök att göra mig lustig på någon annan.

Utan precis vad jag skrev, inspiration

i "kampen" mot gubbmagen.

Och den är inte alltid så lätt,

med tanke på all god mat och allt gott öl som finns.

A.

Dela på andra sajter

A.

Lider med dig att du har så dåliga gener så att du behöver hålla igång med träning för att inte se "övergödd" ut!

Dela på andra sajter

Lider med dig att du har så dåliga gener så att du behöver hålla igång med träning för att inte se "övergödd" ut!

Hört talas om ironi, sarkasm, självdistans . ???

Tror inte det va?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Hört talas om ironi, sarkasm, självdistans . ???

Tror inte det va?

Axells alla starka sidor, menar du?

Dela på andra sajter

Axells alla starka sidor, menar du?

Vet inte, känner inte honom, men du och dina gelikar tycks inte förstå nåt av det.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Dela på andra sajter

Har du hört talas om att man i så fall avslutar med en Ironismiley . ???

Tror inte det va?

Jo, om man nu förstår humor, självdistans, sarkasm, m.m. så behövs inga smileys, det är bara för de om inte har det, så iofs lite onödigt.

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Jo, om man nu förstår humor, självdistans, sarkasm, m.m. så behövs inga smileys, det är bara för de om inte har det, så iofs lite onödigt.

Kan dessa symboler vara skapade för dig?

Dela på andra sajter

Undrar var übermensch BaBoo fått sina gener ifrån?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...