Kalas Inlagd December 27, 2010 Dela Inlagd December 27, 2010 Här kommer en liten hälsning från Bangkok! Har varit internetlös uppe i hembyn i tre veckor, internetcaféet hade fått stänga och vi fick inget att fungera av våra försök. Men nu är vi i Bkk igen alltså och då funkar det trådlösa modemet perfekt! På torsdag bär det hem igen mot kyla och snö. Jag har skrivit ner lite typ dagbok som jag tänker delge er, men jag är ju en man som vill bli läst så jag skickar ut frågan, ska jag lägga upp materialet i en blogg eller starta en tråd och fylla på med tiden? Vilket ger flest läsare? Det är ju lite i "dagboksform"... Men sammanlagt har det varit härliga veckor med mycket god mat, Chang och familjegemenskap! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 27, 2010 Dela Inlagd December 27, 2010 Här kommer en liten hälsning från Bangkok! Har varit internetlös uppe i hembyn i tre veckor, internetcaféet hade fått stänga och vi fick inget att fungera av våra försök. Men nu är vi i Bkk igen alltså och då funkar det trådlösa modemet perfekt! På torsdag bär det hem igen mot kyla och snö. Jag har skrivit ner lite typ dagbok som jag tänker delge er, men jag är ju en man som vill bli läst så jag skickar ut frågan, ska jag lägga upp materialet i en blogg eller starta en tråd och fylla på med tiden? Vilket ger flest läsare? Det är ju lite i "dagboksform"... Men sammanlagt har det varit härliga veckor med mycket god mat, Chang och familjegemenskap! Egen bildtråd som fylls med tiden är alltid uppskattat.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 27, 2010 Dela Inlagd December 27, 2010 Håller med föregående inlägg, in med det bara mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 27, 2010 Dela Inlagd December 27, 2010 Håller också med föregående! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bullerobang Inlagd December 27, 2010 Dela Inlagd December 27, 2010 Japp en bildtråd ska det vara. L" because it has a Led Ling in the flont Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd December 27, 2010 Dela Inlagd December 27, 2010 Bildtråd så klart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd December 27, 2010 Dela Inlagd December 27, 2010 För största publik är nog en bildtråd på detta forum att föredra. Inte alla som orkar klicka vidare till en blogg. Men det ena utesluter ju inte det andra! Skriv din text i ett dokument på din dator och kopiera sen till detta forum och till din blogg. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 27, 2010 Dela Inlagd December 27, 2010 För största publik är nog en bildtråd på detta forum att föredra. Inte alla som orkar klicka vidare till en blogg. Men det ena utesluter ju inte det andra! Skriv din text i ett dokument på din dator och kopiera sen till detta forum och till din blogg. Herr Chang har talat. Kanske dra igång en blogg här på MPR med både bilder och text http://www.maipenrai.se/forum/blogs/ "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd December 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 28, 2010 Så får det bli, en bildbloggspecial här på forumet! Kanske tjuvstartar lite redan nu innan jag kommer hem, som en liten smörsmak Ja, ordvitsig som jag kan vara så ordvitsade jag till det! Nu ska vi iväg till något krokodilzoo! Kameran är med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.