Jump to content
IGNORERAD

Respektera våra fruar killar!


Jerker

Recommended Posts

Frågan är väl snarare hur man beter sig när man är kåt och mot vem samt på vilka premisser

Där skiljer sig åsikterna åt betydligt på detta forum

Beter?..ta saken i egna händer eller korttidshyr en "hjälperska"...kan det vara så svårt?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 176
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    21

  • broder tuk tuk

    20

  • GammalDansken

    14

  • Soengsang

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Frågan är väl snarare hur man beter sig när man är kåt och mot vem samt på vilka premisser

Där skiljer sig åsikterna åt betydligt på detta forum

Så, det är du som sätter gränserna??

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Med tanke på att planet avgick från Kastrup är din gissning en av de mera kvalificerade i denna tråd.

Eller någon klantskalle från Sverige!!

50% av Svenskarna har Kastrup som huvud flygplats!

Ska man till mälardalen eller Norr om så passar Arlanda!

pigge01

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har du läst som fan tolkar bibeln, ingen här tycker att det är hennes egna fel..

Men som vissa skriver, hade det varit okay om det var en man som hade slagit glaset i huvudet???

Rock on!

Möjligt att jag gjort det, men min tolkning av vissa inlägg är fortfarande att det läggs för mycket vikt vid att få rätt än att erkänna tt det var en skitstövel, men det är ju bara min tolkning så det finns ju utrymmer för många fler.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har också fått "inviter" på kärran ett par gånger. En gång var det en riktig påflugen dam som skulle till Sverige och prompt skulle ha mitt telefonnummer, sa att jag inte kunde det utantill och var tvungen att vänta tills jag kunde slå på mobilen, lyckades finta bort henne när kärran landade. Hon var söt och trevlig på alla vis, men jag ville inte ha någon vidare kontakt då jag tyckte synd om gubben som stod och väntade på Arlanda.

En annan gång var på resan ner och jag hamnade bredvid en riktig goding som varit och besökt sin syster i Sverige. Systern var också med på resan och det tjatades rejält att jag skulle följa med till Korat med deras flyg. Tyvärr så hade jag väskan full med färskvaror som skulle levereras ner till pattis och var tvungen att avböja. Fick visserligen telenr, men det slarvades ju såklart bort. Det grämer mig än i dag..

Och så en gång satt jag bredvid en jätte trevlig tjej som var gift med en norrbagge och hon skulle ner till deras hus i pattis så hon föreslog att vi skulle dela taxi ner. Perfekt tyckte jag, stannade och köpte sim-kort till mobilen och hon skulle självklart hjälpa mig att sätta i det. Ja vad händer på kvällen då, mobilen ringer och tjejen är full och känner sig ensam och vill att jag ska komma dit. Hon memorerade mitt nr. när hon var så hjälpsam. Nu hade jag ju sällskap på den tiden och det visste hon om, men det hindrade inte henne från att jaga Knasen. Telefonen ringde ytterligare ett par kvällar ända tills mitt sällskap fick nog och tog telefonen och skällde ut henne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja man lider verkligen med Herr Bull som fick lukta på kiss, säkerligen ett stort trauma.

Klädnypan Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Jag har också fått "inviter" på kärran ett par gånger. En gång var det en riktig påflugen dam som skulle till Sverige och prompt skulle ha mitt telefonnummer, sa att jag inte kunde det utantill och var tvungen att vänta tills jag kunde slå på mobilen, lyckades finta bort henne när kärran landade. Hon var söt och trevlig på alla vis, men jag ville inte ha någon vidare kontakt då jag tyckte synd om gubben som stod och väntade på Arlanda.

En annan gång var på resan ner och jag hamnade bredvid en riktig goding som varit och besökt sin syster i Sverige. Systern var också med på resan och det tjatades rejält att jag skulle följa med till Korat med deras flyg. Tyvärr så hade jag väskan full med färskvaror som skulle levereras ner till pattis och var tvungen att avböja. Fick visserligen telenr, men det slarvades ju såklart bort. Det grämer mig än i dag..

Och så en gång satt jag bredvid en jätte trevlig tjej som var gift med en norrbagge och hon skulle ner till deras hus i pattis så hon föreslog att vi skulle dela taxi ner. Perfekt tyckte jag, stannade och köpte sim-kort till mobilen och hon skulle självklart hjälpa mig att sätta i det. Ja vad händer på kvällen då, mobilen ringer och tjejen är full och känner sig ensam och vill att jag ska komma dit. Hon memorerade mitt nr. när hon var så hjälpsam. Nu hade jag ju sällskap på den tiden och det visste hon om, men det hindrade inte henne från att jaga Knasen. Telefonen ringde ytterligare ett par kvällar ända tills mitt sällskap fick nog och tog telefonen och skällde ut henne.

Det sista där, verkar livsfarligt, kan kosta dig snoppen om det vill sig illa, fast det egentligen inte är ditt fel :-)

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har också fått "inviter" på kärran ett par gånger. En gång var det en riktig påflugen dam som skulle till Sverige och prompt skulle ha mitt telefonnummer, sa att jag inte kunde det utantill och var tvungen att vänta tills jag kunde slå på mobilen, lyckades finta bort henne när kärran landade. Hon var söt och trevlig på alla vis, men jag ville inte ha någon vidare kontakt då jag tyckte synd om gubben som stod och väntade på Arlanda.

En annan gång var på resan ner och jag hamnade bredvid en riktig goding som varit och besökt sin syster i Sverige. Systern var också med på resan och det tjatades rejält att jag skulle följa med till Korat med deras flyg. Tyvärr så hade jag väskan full med färskvaror som skulle levereras ner till pattis och var tvungen att avböja. Fick visserligen telenr, men det slarvades ju såklart bort. Det grämer mig än i dag..

Och så en gång satt jag bredvid en jätte trevlig tjej som var gift med en norrbagge och hon skulle ner till deras hus i pattis så hon föreslog att vi skulle dela taxi ner. Perfekt tyckte jag, stannade och köpte sim-kort till mobilen och hon skulle självklart hjälpa mig att sätta i det. Ja vad händer på kvällen då, mobilen ringer och tjejen är full och känner sig ensam och vill att jag ska komma dit. Hon memorerade mitt nr. när hon var så hjälpsam. Nu hade jag ju sällskap på den tiden och det visste hon om, men det hindrade inte henne från att jaga Knasen. Telefonen ringde ytterligare ett par kvällar ända tills mitt sällskap fick nog och tog telefonen och skällde ut henne.

Man får verkligen hoppas att Ni nitade dem med ett glas i pannan.

Glasmästaren Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja man lider verkligen med Herr Bull som fick lukta på kiss, säkerligen ett stort trauma.

Klädnypan Arne

Anar att anonyme arne syftar på mig..men kan bara svara att det satt fler än jag och pissenisse i planet...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Beter?..ta saken i egna händer eller korttidshyr en "hjälperska"...kan det vara så svårt?

Om det är dom alternativ du har så kan det inte vara kul. :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Anar att anonyme arne syftar på mig..men kan bara svara att det satt fler än jag och pissenisse i planet...

Skulle anonyma Arne syfta på anonyma tomurdoc, näääääh, lägg av.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Man får verkligen hoppas att Ni nitade dem med ett glas i pannan.

Glasmästaren Arne

Hehe, kan inte påstå att jag på något sätt blev arg, snarare smickrad att någon visar intresse för en så fager pjäs som en annan :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det sista där, verkar livsfarligt, kan kosta dig snoppen om det vill sig illa, fast det egentligen inte är ditt fel :-)

Jo nog fick jag en skopa ovett allt :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det är dom alternativ du har så kan det inte vara kul. :whistle:

Nja nu vrider du, det hela syftar på att du minsann har sett horhus runt i världen under dina 2 år som jungman eller mässkalle...och det är inget jag betvivlar, då jag också påstår att jag sett och nyttjat dessa glädjehus under de år jag vart i "utefart"..

Men skillnaden är att du tydligen har blivit tvingad till dessa rödalyktors kvarter medan jag följde det lilla huvudet, som styrde mig dit.och det helt frivilligt.

Jag vill påstå att du ljuger när du säger att du har hamnat bland rödalyktor på något annat sätt än på eget bevåg.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill påstå att du ljuger när du säger att du har hamnat bland rödalyktor på något annat sätt än på eget bevåg.

Mja Bull, Herr Viktall kan mycket väl vara ett trafficking offer som tvingats umgås med franska sjömän på landpermis.

Spekultanten Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja nu vrider du, det hela syftar på att du minsann har sett horhus runt i världen under dina 2 år som jungman eller mässkalle...och det är inget jag betvivlar, då jag också påstår att jag sett och nyttjat dessa glädjehus under de år jag vart i "utefart"..

Men skillnaden är att du tydligen har blivit tvingad till dessa rödalyktors kvarter medan jag följde det lilla huvudet, som styrde mig dit.och det helt frivilligt.

Jag vill påstå att du ljuger när du säger att du har hamnat bland rödalyktor på något annat sätt än på eget bevåg.

Det har jag väl aldrig påstått heller att jag på något sätt tvingats till något.

Den tolkningen får du "stå för" själv

Under mina år till sjöss i den kulturen får man se en hel del och det gör att man förstår och ändrar sin uppfattning om mycket här i livet som man inte begrep som "ung och dum"

Det kallas att "växa upp" och "mogna"

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har jag väl aldrig påstått heller att jag på något sätt tvingats till något.

Den tolkningen får du "stå för" själv

Under mina år till sjöss i den kulturen får man se en hel del och det gör att man förstår och ändrar sin uppfattning om mycket här i livet som man inte begrep som "ung och dum"

Det kallas att "växa upp" och "mogna"

Så alltså har herr viking umgåtts eller tittat på "hjälpande damer" på eget bevåg..skönt att den saken är utredd och att vi är överens :great:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var snarare en "yrkesskada" i en tidigare del av mitt liv. men det gav onekligen erfarenhet och kunskap som grundar min nuvarande syn på livet i alla möjliga aspekter

Inte bara i sexhandelsfrågor.

Så du har glidit runt till diverse hamnar och knullat 100-1000tals brudar som levt under taskiga förhållanden, ok.

Eller satt du bara där och drack bärs? Och sen till hotellet för en handtralla? B-)

Sen sitter du och klankar ner på oss som drar med brudar som gör det dom gör pga lathet och "easy money"..inte pga att dom måste ;-)

Gör om, gör rätt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du har glidit runt till diverse hamnar och knullat 100-1000tals brudar som levt under taskiga förhållanden, ok.

Eller satt du bara där och drack bärs? Och sen till hotellet för en handtralla? B-)

Sen sitter du och klankar ner på oss som drar med brudar som gör det dom gör pga lathet och "easy money"..inte pga att dom måste ;-)

Gör om, gör rätt...

Nu drar du iväg med en massa slutsatser om saker du inte vet ett jota om

Låt oss säga att jag lärt mig väldigt mycket under mina tidigare "seglar-liv" som nu grundar mina åsikter idag

Har du några problem med att lära sig av tidigare erfarenhet och utvecklas och mogna ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Om nu "alla" andra får spekulera om vad som har hänt så tycker jag att det är dags för mig att få dra fram mina spekulationer.

Varför säger Jerker att han misstänker att hans fru/flickvän utsatts för någonting?

Det kan ju vara så att han inte har lust att skriva att den överförfriskade mannen tog fru/flickvännen på kuttemurran eller tuttarna och därför i förtäckta ordalag skriver ”jag misstänker…”.

Tror att det är få av oss som rent ut skulle skriva på forumet att ”idag blev min fru våldtagen…”

Och nu till den utgivna persedeln i form av ett glas i skallen.

Tänk er att ni sitter bredvid överförfriskade Ulla 93 kg på planet till Gambia. Hon babblar på allt som bäst hur hon skall lägra Mumamba när hon kommer fram till hanns hemby, plötsligt från den klarblåa himmelen när du skall ta dig en slurk från whiskeyn så kör hon upp sina feta händer mellan dina lår för att grabba tag i julkullorna, skulle inte ni också, om inte bara av chock hiva glaset i skallen på feta Ulla?

//bob

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Och nu till den utgivna persedeln i form av ett glas i skallen.

Tänk er att ni sitter bredvid överförfriskade Ulla 93 kg på planet till Gambia. Hon babblar på allt som bäst hur hon skall lägra Mumamba när hon kommer fram till hanns hemby, plötsligt från den klarblåa himmelen när du skall ta dig en slurk från whiskeyn så kör hon upp sina feta händer mellan dina lår för att grabba tag i julkullorna, skulle inte ni också, om inte bara av chock hiva glaset i skallen på feta Ulla?

//bob

Jo då Bob, kanske även jag skulle göra så med glaset,

men först skulle jag dricka ur den dyra whiskyn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu drar du iväg med en massa slutsatser om saker du inte vet ett jota om

Låt oss säga att jag lärt mig väldigt mycket under mina tidigare "seglar-liv" som nu grundar mina åsikter idag

Har du några problem med att lära sig av tidigare erfarenhet och utvecklas och mogna ?

Klart att man lever och lär men det var inte jag som började dravla om att "bete sig illa mot tjejer", "utnyttjande".

Sen så säger du att all prostitution är negativt.hur många månader/år har du spenderat bland barerna i Pattaya?

Du verkar veta något som jag inte vet, kanske dags att dela med dig till oss ovetande som bara tillbringat totalt ett par år med barbrudar etc. i Pattaya.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart att man lever och lär men det var inte jag som började dravla om att "bete sig illa mot tjejer", "utnyttjande".

Sen så säger du att all prostitution är negativt.hur många månader/år har du spenderat bland barerna i Pattaya?

Du verkar veta något som jag inte vet, kanske dags att dela med dig till oss ovetande som bara tillbringat totalt ett par år med barbrudar etc. i Pattaya.

Inte alla som är mottagliga vekar det som och ens kan tänka sig att utveckla sin syn på sexhandel.

Tog du åt dig personligen av mitt "dravel" får du fundera på det ett tag isåfall.

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Så du menar att du är en annan person beroende på vem du är med?

Det låter som schizofreni

Nja det att vi ofta har olika roller beroende på vem vi umgås med är ju inget märkligt.

Bla så skiftar ju sättet vi talar beroende på vem vi talar med.

Man talar och beter sig väl inte på samma sätt mot prästen i kyrkan som mot halvlullige Lasse i baren i Pattaya.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...