Jump to content
IGNORERAD

Apple Wireless Keyboard på Thai?


Posten Berit

Recommended Posts

Hej,

Det verkar vara rätt svårt att hitta apples wireless keyboard på thai. Finns inte ens på thailändska apple store vad jag kan se.

Har hört att det går att köpa dom över disk i Thailand, men det måste väl gå att beställa en sådan från Apple store och få det skickat åtminstone inom Thailand?

Har ni några tips på var man hittar den?

God fortsättning förresten!!!!

/MLK

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar konstigt för tittar man här när man beställer en iMac så får man med ett tangentbord på Thai.

Men jag kan som du inte hitta ett löst tangentbord på Thai så det ser ut som du måste beställa över disk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte just säga samma

Är det något dom är duktiga på så är det marknadsföring

Dom lyckas ju till och med ställa till världens hype över pekplattor som tidigare totalt misslyckats att sälja av andra

Det är nog snarare Thailändarna som är dåliga på att sälja

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte just säga samma

Är det något dom är duktiga på så är det marknadsföring

Dom lyckas ju till och med ställa till världens hype över pekplattor som tidigare totalt misslyckats att sälja av andra

Det är nog snarare Thailändarna som är dåliga på att sälja

Exakt.

Jag bara baxnar när jag ser SvD, GP och DI etc ge Apple gratisreklam i artiklar på framträdande plats. Vilka andra tillverkare får det?

iPod är numera synonymt med MP3-spelare, och iPad är väl på god väg att bli synonymt med pekplatta.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte förena det bästa av två(?) världar?

Köpa en billig Windows-PC och emulera MAC-OS med Cherry OS.:crazy:

Läs här

Någon som har erfarenhet eller kan ställa upp som testkanin?

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Jadu Singha711,

Man får vad man betalar för. Apple anses vara dyra men vad ska man säga om plastigt Dell-skräp som går sönder precis när garantin upphört? Jag har flera datorer från Apple som hållt i mer än fem år... trots flitigt användande.

Apple andas kvalitet, något man knappast kan säga om billigt skräp från HP, Dell etc. Dessutom är smaklösheten frapperande, blinkande lysdioder i den fluorescerande plasten... behöver jag skriva mer?

För övrigt tillåter Apple icke att man kör deras OS på någon dator som ej är tillverkad av dom. Vilket man förstås kan ha åsikter om.

Apple fanboy Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och min första bärbara dator var en DELL, nej vänta ÄR en DELL :clapping: , funkar fint trots att den har mer än 8år på nacken, ungarna spelar spel på den, jag med ibland (Age of Empires).

Visst får man vad man betalar för när man köper MAC, bara det att man får betala mer.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Och min första bärbara dator var en DELL, nej vänta ÄR en DELL :clapping: , funkar fint trots att den har mer än 8år på nacken, ungarna spelar spel på den, jag med ibland (Age of Empires).

Visst får man vad man betalar för när man köper MAC, bara det att man får betala mer.

MVH Tommy

OK, då är vi överens!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...