Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Surin 21 januari 2011


Herr Chang

Recommended Posts

Jag och Bibben ska med hjälp av inhyrd bil och chaufför göra ett litet besök i Surin, bland annat för att träffa Surin P3. Vi tänkte att det kunde vara kul med en liten forumträff ;)

Så vi hoppas kunna träffas fredag 21 januari cirka 14.00 för några aktiviteter på eftermiddagen, sen blir det väl mat och dryck framåt kvällen. Exakt program får vi återkomma om, men notera Surin i era kalendrar om ni är intresserade! Det går förstås att ansluta när man vill, och anmälan ej nödvändig men intressant för övriga deltagare.

Hittills anmälda (uppdaterat 2011-01-18 13.08):

Surin P3

Herr Chang

Bibben

Thaisigge

Fantasy

Mats

Piloten66

Vi hälsar alla varmt välkomna till elefanternas huvudstad!

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Uppdaterat listan av anmälda
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    7

  • måne

    6

  • Surin P3

    5

  • mats

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

  • 2 veckor senare...

Fantasy bokad.

Härligt, då blir vi ju några stycken!

Återkommer med exakt tid och plats.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat med elefant byn som ligger en bit utanför Surin.

Om det finnes intresse kan vi fara dit under eftermiddagen och titta till hur elefanterna har det...

Intresseanmälningar?

post-3076-0-76932300-1294106972_thumb.jp

post-3076-0-76932300-1294106972_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag funderar på att hälsa på en polare och hans tjej i Surin, vet inte var de bor än men de kommer ner den 16:e januari.

Jag tror dock inte att jag blir kvar i Surin till den 21:a januari då jag måste vara i Udon igen den 22:a för att möta upp lite andra polare men om det finns folk på plats dagarna före så kanske man kan mötas upp och ta ett par bira innan den officiella träffen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat med elefant byn som ligger en bit utanför Surin.

Om det finnes intresse kan vi fara dit under eftermiddagen och titta till hur elefanterna har det...

Intresseanmälningar?

post-3076-0-76932300-1294106972_thumb.jp

Jag och Bibben är intresserade av att kolla elefanter!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

hej alla vi anländer till Chumpun bury 18 jag skall kolla om jag har chaufför till bilen den 21/1 så vi kan ta oss en tur till Elefantstaden Surin

/Mats

Mats Och Duen (Chumpon Buri)

Link to comment
Dela på andra sajter

hej alla vi anländer till Chumpun bury 18 jag skall kolla om jag har chaufför till bilen den 21/1 så vi kan ta oss en tur till Elefantstaden Surin

/Mats

Bra där Mats, sätter upp dig på listan. Ingen katastrof om du inte kan delta!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu gäller det att ni har flaggan högt när ni ska besöka Surin,de är vana med got uppförande och frikostigt med dricks på Majestic.För att inte tala om konsumtionen,den ska vara hög och snabb.Changen intages med glädje vid poolen och serveras av ypperliga servitriser :drinks: Ha det så trevligt.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu gäller det att ni har flaggan högt när ni ska besöka Surin,de är vana med got uppförande och frikostigt med dricks på Majestic.För att inte tala om konsumtionen,den ska vara hög och snabb.Changen intages med glädje vid poolen och serveras av ypperliga servitriser :drinks: Ha det så trevligt.Mvh Måne

Sevitriserna är inte bara ypperliga dom e inte omöjliga heller...

Nää fan va avis jag e på er, Älskar den stan..

Å glöm för tusan inte Speed.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sevitriserna är inte bara ypperliga dom e inte omöjliga heller...

Nää fan va avis jag e på er, Älskar den stan..

Å glöm för tusan inte Speed.

Speed ingår in den ordinarie besöksrundan :crazy: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu gäller det att ni har flaggan högt när ni ska besöka Surin,de är vana med got uppförande och frikostigt med dricks på Majestic.För att inte tala om konsumtionen,den ska vara hög och snabb.Changen intages med glädje vid poolen och serveras av ypperliga servitriser :drinks: Ha det så trevligt.Mvh Måne

Nja, om det rä nåt jag vill klaga på så är det snabbheten på just servicen vid poolen på Majestikk.

Finns gott om rum för förbättring.

När Erkki och Co var där beställdes två GT per pers varje gång två serverades. Och ändå var det tomt i glaset alldeles för ofta.

Fast när jag tänker efter kanske det inte hade med personalens osnabbhet att göra, utan andra faktorer som spelade in... :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det nåt ställe i världen där dom hinner servera ett gäng törstiga Finska gentlemän.

Det en Svensk dricker på en kväll spiller en finne på sej...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, om det rä nåt jag vill klaga på så är det snabbheten på just servicen vid poolen på Majestikk.

Finns gott om rum för förbättring.

När Erkki och Co var där beställdes två GT per pers varje gång två serverades. Och ändå var det tomt i glaset alldeles för ofta.

Fast när jag tänker efter kanske det inte hade med personalens osnabbhet att göra, utan andra faktorer som spelade in... :)

Nu var det osedvanligt törstigt manskap som frekventerade Majestic denna dag och de hann inte kalla in förstärkning.Dag 2 däremot så var uppassningen superb och väntetiderna decimerade till 0,påpassligheten hos personalen var tiptop och 2 st.personal var utplacerade på armlängds avstånd.Nu deltog ju inte alla dag.2 av olika skäl men grundtruppen höll ställningar med den äran.På återseende till nästa årsmöte.Mvh Måne,stamanställd

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Ja nu närmar det sig , jag kommer naturligtvis o tjötar lite :blah:

Ja, nu närmar det sig... Jag och Bibben lämnar Pattaya torsdag morgon för att med bil och svåger Chang ta oss till Surin.

Det blir säkert en trevlig träff!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får väl bekänna att vi hade en liten förträff ikväll. Dvs jag, Bibben, P3, Fantasy, Piloten66, svåger Chang och en italiensk vän till P3. Bilder finns i överflöd, men inte nu.

Jag har lyckats att på egen hand hitta tillbaka till Majestic, medan Bibben och svåger Chang fortsätter supa på flashigt disco. Medan jag sitter och svamlar här ;)

Jag kommer att sitta vid Majestics pool cirka 12.00, och sedan planerar vi att någon gång under eftermiddagen besöka ett elefantställe. På kvällen blir det sedan mat och dryck. Plus annat!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu anlände Bibben till hotellet och meddelar att han är full som ett plommon!

Svåger Chang är försvunnen...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu anlände Bibben till hotellet och meddelar att han är full som ett plommon!

Svåger Chang är försvunnen...

Herr Chang har talat.

Säg åt P3 att ta med er till det japanska stället,mycket trevligt hak. :great: Sov gott.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Alla i Surin

När man åker med Fru Duen till Thailand har jag lärt mig att inte försöka planera något.

i morse väcktes jag för att det skulle göras Gris huvud till Budda.. kl5.30

nu är kl 13.07 2 l grants, 4 helor hong tong och 4 lådor chang jai,,,,

så finns det ingen som kan köra till Surin,

Hälsa alla där. Surin P3 vi kommer säkert dit senare i veckan, vore kul att träffas,

Mitt nummerMats

Mats Och Duen (Chumpon Buri)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...