Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Surin 21 januari 2011


Herr Chang

Recommended Posts

  • Svar 36
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    7

  • måne

    6

  • Surin P3

    5

  • mats

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag får börja med att tacka samtliga deltagare för en riktigt trevlig eftermiddag/kväll/natt, det är för jäkla mycket roligare att tjöta på svenska/finska med liksinniga mot vad det är att tjöta med somchai här i byn :av-109998:

Det vart ingen tur ut till elefantbyn utan vi äntrade Surin Beach och satt på en flotte och åt en typ10 rätters middag,gott som fan :drinks:

Sen bilade vi vidare hem till P3 för ett par stadiga whiskey.

Sedan tog vi en mellanstickare på Farangconnection innan vi begav oss till Tavang Daeng.

Och de som orkade stå ut avslutade sedan kvällen på Speed-3, men då var klockan redan ganska mycket ;)

Tack till samtliga för en urtrevlig kväll :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt gubbar med rapport från Surin,Hc och Bibben verkar ha fullt upp med att fara runt på kartbladet,idag var det väl Bangkok.Det behövs mycket bränsle :whistle:

Du äter väl rikligt,HC?

Link to comment
Dela på andra sajter

jävlar satan också ursäkta språket hur fan kunde jag missa detta har suttit här i ban samet i 5 veckor så missar jag den här tillställningen faaaaaaaaaan igår stod jag och tanten i trädgården när hon såg 2 faranger på moppar ute på vägen 2378 mellan chom prha och satuk 2 minuter efteråt så glider det in 2 svenskar som bor inärheten av oss dom hade sett svenska flaggan så det var ju trevligt det blev till att dricka uppp en kartong leo på kvällen imorgon så lunchar vi surin en liten tröst iallafall mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Måne..kan Du möjligen vara från Värmland eller?.där vi bor i Värmland säger man "sleten" om man är trött..

Ha de

Link to comment
Dela på andra sajter

Måne..kan Du möjligen vara från Värmland eller?.där vi bor i Värmland säger man "sleten" om man är trött..

Ha de

Nä,Måne är från kungliga huvudstaden Örebro :great:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Jag får börja med att tacka samtliga deltagare för en riktigt trevlig eftermiddag/kväll/natt, det är för jäkla mycket roligare att tjöta på svenska/finska med liksinniga mot vad det är att tjöta med somchai här i byn :av-109998:

Det vart ingen tur ut till elefantbyn utan vi äntrade Surin Beach och satt på en flotte och åt en typ10 rätters middag,gott som fan :drinks:

Sen bilade vi vidare hem till P3 för ett par stadiga whiskey.

Sedan tog vi en mellanstickare på Farangconnection innan vi begav oss till Tavang Daeng.

Och de som orkade stå ut avslutade sedan kvällen på Speed-3, men då var klockan redan ganska mycket ;)

Tack till samtliga för en urtrevlig kväll :)

Jaså Caveman är tillbaka :crazy::great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Måne..kan Du möjligen vara från Värmland eller?.där vi bor i Värmland säger man "sleten" om man är trött..

Ha de

Sleten säger även vi västgötar . :offtopic:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä,Måne är från kungliga huvudstaden Örebro :great:

Ja sleten säger vi även i förorten stockholm

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...