natchawadee Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 20 fördelar varelse kallas "man" 1. en god vän (gör oss säkra före gifta) 2. Vikten av oss alltid (men kompis är viktigare) 3. Vänligen bra (när han vill eller be något från oss). 4. romantisk (med annan tjej än den egna fruar). 5. tala söt (speciellt med matte) 6. älskar familjen (endast framför förälder och anhöriga) 7. bra assistent (men han tar tillbaka mer än han ger) 8. inte prata så mycket (lögn) för att göra oss bli upprörd, (egentligen han försöka täcka vad han hade gjort). 9. kom ihåg vår födelsedag vart år (alltid haft någon att viska) 10. tänka positivt (tror sig utmärkt och svalt mer än andra). 11. alltid skryta framtill vän (visa upp hur bra han är, men faktiskt förbaskat dålig i sängen ...) 12. omtänksam människa (särskilt personer som själva är intresserade av, och jag skulle vilja ha sex med) 13. gentleman (vad en farlig risk för död kan leda till oss och säga att ... Lady första logik) 14. alltid behagar oss (i själva verket är aldrig intresserad ... du göra vad du vill) 15. tycker om oss innan andra (när ingen, lånade eller pengar). 16. Simple Man (eftersom de är lata doesnt vill göra vad som helst bara äta och bli fet) 17. ekonomisk hushållning (speciellt när fru frågar om pengar) 18. sociala människor (speciellt när de är långt ifrån fru .. LIIKE att vara en Batman inte mörk det inte återvända hem). 19. lojalitet (eftersom han har på stadens en kvinna .. aldrig ha två.) 20. ge oss en söt barns och det är det enda bästa sista vi kunde hitta . en bästa tillgängliga från tillfälle varelse kallas "man" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 20 fördelar varelse kallas "man" 1. en god vän (gör oss säkra före gifta) 2. Vikten av oss alltid (men kompis är viktigare) 3. Vänligen bra (när han vill eller be något från oss). 4. romantisk (med annan tjej än den egna fruar). 5. tala söt (speciellt med matte) 6. älskar familjen (endast framför förälder och anhöriga) 7. bra assistent (men han tar tillbaka mer än han ger) 8. inte prata så mycket (lögn) för att göra oss bli upprörd, (egentligen han försöka täcka vad han hade gjort). 9. kom ihåg vår födelsedag vart år (alltid haft någon att viska) 10. tänka positivt (tror sig utmärkt och svalt mer än andra). 11. alltid skryta framtill vän (visa upp hur bra han är, men faktiskt förbaskat dålig i sängen ...) 12. omtänksam människa (särskilt personer som själva är intresserade av, och jag skulle vilja ha sex med) 13. gentleman (vad en farlig risk för död kan leda till oss och säga att ... Lady första logik) 14. alltid behagar oss (i själva verket är aldrig intresserad ... du göra vad du vill) 15. tycker om oss innan andra (när ingen, lånade eller pengar). 16. Simple Man (eftersom de är lata doesnt vill göra vad som helst bara äta och bli fet) 17. ekonomisk hushållning (speciellt när fru frågar om pengar) 18. sociala människor (speciellt när de är långt ifrån fru .. LIIKE att vara en Batman inte mörk det inte återvända hem). 19. lojalitet (eftersom han har på stadens en kvinna .. aldrig ha två.) 20. ge oss en söt barns och det är det enda bästa sista vi kunde hitta . en bästa tillgängliga från tillfälle varelse kallas "man" Kul försök att skoja till det, är det en Google översättning av nåt Thailändskt skämt? På "Svenska" blev det nästan helt obegripligt (förstår andemeningen på några av punkterna), i alla fall för mej. Hoppas du inte tar illa upp, jag tycker bara att det inte var nån bra svenska. kass faktiskt. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Vad var det för smörja?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Vad var det för smörja?? Det var tycker jag var nedlåtande av dig. Hon är en av få kvinnor som skriver här på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Det var tycker jag var nedlåtande av dig. Hon är en av få kvinnor som skriver här på MPR. Det där var en kopiering och om du tycker det var skoj så är det upp till dig Jag tycker det var en helvetes dålig smörja Men denna dam har också skrivit mtcket bra grejer , men då har hon inte kopierat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Det där var en kopiering och om du tycker det var skoj så är det upp till dig Jag tycker det var en helvetes dålig smörja Men denna dam har också skrivit mtcket bra grejer , men då har hon inte kopierat Ja jag förstår vad du menar. Men det roliga kanske försvann med kopieringen. Det kanske var roligare i orginalet. Jag tycker fortfarande att det är bättre att uppmuntra än att nedslå. Det var därför du fick ett av mina få utdelade minus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Minus Ja du fick ju tillbaka ditt jävla minus Har du inget annat dig för på juldagen så kan du väll ge mig ett till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Minus Ja du fick ju tillbaka ditt jävla minus Har du inget annat dig för på juldagen så kan du väll ge mig ett till Hej varför ska jag ge dig ett till? Jag är Göteborgare som du, och vad jag förstått av åvanstående var du inte elak. Utan frågade en normal fråga. Jag vet att du försvarar dom svagare och det respekterar jag. Mycket väl tillochmed. Därför ska du få ett plus av mig. Och det är för det du ville göra med tuppkammen. MVH BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Nu skall du inte vara fräck i juletid och kalla mig för Göteborgare Det tar jag som en stor förolämpning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
natchawadee Inlagd December 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2010 guys!!!!!!!!!!!!!!! i write in english first. then i used translator to change to swedish i know its not good but my laptop i bought from Thailand and it doesnt have swedish vocal!!!!!!!!!!!!!!!! my school its close so i cant used computer there. narmally i write to swedish by myself and used computer at school to post here in maipenrai but now i have long holiday. so it is!!! i understand what all of you post here without used translator... sadly that swedish people are bad in english... 70% not really understand when i write in english better i wait till my school open so i can post here bye everybody Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
natchawadee Inlagd December 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2010 Vad var det för smörja?? lol how good and bad ppl can be!!!!!!!! hahahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
natchawadee Inlagd December 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2010 Det där var en kopiering och om du tycker det var skoj så är det upp till dig Jag tycker det var en helvetes dålig smörja Men denna dam har också skrivit mtcket bra grejer , men då har hon inte kopierat gubbe fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Hej! Jag tycker också att man ska uppmuntra istället för att tracka. Det är ju inte så många Thai tjejer som skriver här. Vi borde istället vara glada över att få lite synpunkter från tjejerna. Annars blir det ju bara gubbdagis. Forsätt natchawadee. Skit i att nån skriver nedlåtande. Hur eller vad du översätter eller skriver är din ensak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 guys!!!!!!!!!!!!!!! i write in english first. then i used translator to change to swedish i know its not good but my laptop i bought from Thailand and it doesnt have swedish vocal!!!!!!!!!!!!!!!! my school its close so i cant used computer there. narmally i write to swedish by myself and used computer at school to post here in maipenrai but now i have long holiday. so it is!!! i understand what all of you post here without used translator... sadly that swedish people are bad in english... 70% not really understand when i write in english better i wait till my school open so i can post here bye everybody I like what you wrote! Go ahead! Write in English if that is more comfortable. Those here that can´t read English, they can use Google translate. Keep it up!! Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
natchawadee Inlagd December 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2010 Vad var det för smörja?? is it true people said that swedish have "COLD FISH BLOOD" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
natchawadee Inlagd December 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2010 Hej! Jag tycker också att man ska uppmuntra istället för att tracka. Det är ju inte så många Thai tjejer som skriver här. Vi borde istället vara glada över att få lite synpunkter från tjejerna. Annars blir det ju bara gubbdagis. Forsätt natchawadee. Skit i att nån skriver nedlåtande. Hur eller vad du översätter eller skriver är din ensak. hahahaha det var bra !!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 gubbe fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! That was really funny! You go girl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
natchawadee Inlagd December 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2010 That was really funny! You go girl! bad swedish word its the first things they teach me hahahahaha and more easy to remember. sorry if i write something wrong i still drunk hahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
solis Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Det är väl så med alla språk. Det första man lär sig är fula ord + ja, nej & tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
solis Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Det är också det enda jag brukar orka lära mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Hi Natchawadee, Of course swedes have cold fish blood -we are brought up on cod and surströmming. It is to warm up the cold blood we come so frequently to the warm Thailand! But keep writing, its so nice to read something from a Thaiwoman -not only about them! And dont be intimidated by critises over language and spelling -most of the writers here are surely no masters of writing eigher.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 gubbe fan!! YoGubb fan = stanna hos drömmen Jag förstår att du lätt kan komma ihåg den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
natchawadee Inlagd December 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2010 Hi Natchawadee, Of course swedes have cold fish blood -we are brought up on cod and surströmming. It is to warm up the cold blood we come so frequently to the warm Thailand! But keep writing, its so nice to read something from a Thaiwoman -not only about them! And dont be intimidated by critises over language and spelling -most of the writers here are surely no masters of writing eigher.. fish blood = coward!!!!! accept everything includ stupid system hahahaha its ok for me. get used to it.. most of SWEDISH people they always think they are better than other ... its became normal to see how they write and also how they talk.. i learned many new swedish word from here... and i'm happy if someone gonna give an advise or educate me hahahaha i'm only 3 month old girl (swedish langauge) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
natchawadee Inlagd December 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 26, 2010 YoGubb fan = stanna hos drömmen Jag förstår att du lätt kan komma ihåg den hahaha tror jag ocksa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 gubbe fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Borde klistras som ett av MPR:s mest klassiska inlägg, jag skrattade riktigt gott av detta. VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu