Jump to content
IGNORERAD

Full hårddisk


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Jo jag läste och förstod att 11 minuter efter första svaret då kom ditt svar så alltså tog det minst 11 minuter för dig att

skriva dom raderna eller max 16 minuter därimellan skrev du svaret, eller var det så att du ville briljera lite ha ha

Jag förstår faktiskt inte vad du är ute efter...:crazy:

Jag sa att jag påbörjade ett inlägg och något (typ jultomten..) kom emellan innan jag skickade iväg inlägget.

Är det så jävla svårt att förstå att det kan hända alltid och alla.

Angående att formulera inlägg inom en viss tidsram har jag väl inget att bevisa för någon här, inte ens på en julafton...

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Singha711

    5

  • Khemmarat

    5

  • Soengsang

    4

  • Avregistrerad clion

    4

Mest aktiva i denna tråd

Här kommer 26 inlägget på en fråga som kunde besvaras så här enkelt :

Du har kopierat istället för att flytta filerna. :scomp:

:rotfl::rotfl::rotfl:

snacka om att skriva sönder en tråd, och jag inkluderar mej själv som redan är uppe i

två svar , :sFduh:

mvh

o två redigeringar :suicide:

Ändrades av Khemmarat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Tja...en fråga ställs som har ett självklart svar...som upprepas ett tiotal gånger.

Men alltid kul med inlägg... :D

God Jul!

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår faktiskt inte vad du är ute efter...:crazy:

Jag sa att jag påbörjade ett inlägg och något (typ jultomten..) kom emellan innan jag skickade iväg inlägget.

Är det så jävla svårt att förstå att det kan hända alltid och alla.

Angående att formulera inlägg inom en viss tidsram har jag väl inget att bevisa för någon här, inte ens på en julafton...

Nog är du lite sävlig tycker jag ,god jul :dance:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hä hä, vad fan, har du en laptop? Ojj ojj!Undrens tid är inte förbi! :ironi::drinks:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer 26 inlägget på en fråga som kunde besvaras så här enkelt :

Du har kopierat istället för att flytta filerna. :scomp:

:rotfl::rotfl::rotfl:

snacka om att skriva sönder en tråd, och jag inkluderar mej själv som redan är uppe i

två svar , :sFduh:

mvh

o två redigeringar :suicide:

Om du läst första svaret i frågan(inlägg )nr3 så hade du inte behövt skriva inlägg nr26 ;), för där stod exakt samma som du skriver :dance1:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du läst första svaret i frågan(inlägg )nr3 så hade du inte behövt skriva inlägg nr26 ;), för där stod exakt samma som du skriver :dance1:

Jag skrev även inlägg nr 4 samtidigt som andra svarade på ursprungsfrågan mitt inlägg 26 var

ironiserande över det som alltid sker här ,sönderskrivande på det ena eller det andra sättet

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skrev även inlägg nr 4 samtidigt som andra svarade på ursprungsfrågan mitt inlägg 26 var

ironiserande över det som alltid sker här ,sönderskrivande på det ena eller det andra sättet

mvh

Jag förstod det...men TS kan ju vara glad att hans tråd är lätt att hitta och alla tycks vara överens om problemet och dess lösning.:great:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Clion, radera inte alla bilder på laptopen utan spara de du gillar bäst, utifall den där externa hårddisken

skulle strula eller komma på omvägar. Kanske tar lite tid iof sig att gå igenom alla piqs :D

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

clion du bör kontakta närmsta serverhall i Göteborg och emot betalning låta dom lagra dina värdefulla bilder! :whistle:

Bahnhof eller dylikt kanske kan hjälpa dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tills dess kan du ju använda dig av Maipenrai som back upp :)

Det kan aldrig bli för mycket bilder från ens andra hemland här. F-n vilken abstinens man har nu...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Nog är du lite sävlig tycker jag ,god jul :dance:

:dance: jul god, jag tycker sävlig lite du är Nog

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Stjp hjälpte mig och göra backup så nu ligger dom på en extern hårdisk :dance:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Stjp hjälpte mig och göra backup så nu ligger dom på en extern hårdisk :dance:

Härligt allt safe safe nu Clirre.

Mvh. Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Papperskorgen tömmer städerskan. Eller?

Bara om han ger inloggningsuppgifterna till henne, tillsammans med lite dricks! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Full hårddisk är alldrig bra.

god tillnykring önskas.

Annars så kostar en hårddisk nästan inget i dagens i dagens läge om man inte som jag gjort en massa gånger bara omformaterar.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Om hårdisken är full, kan man inte då komprimera den..

Det är väl bara att ta bort alla "ettorna" och behålla alla "nollorna" teoretiskt då blir det ju inget kvar förutom en massa "nollor" och i och med dom är "noll" så kanske dom inte tar någon plats. Frågan är bara vad som känder med alla "ettorna" kan man lägga dom på ett externt USB minne och sen lägga tillbaka "ettorna" när man skall packa upp bilderna igen, typ enna så då va' :crazy:

Jag rekommenderar att du köper en sådan:

http://www.dlink.com/products/?pid=509

Och stoppar i 2 stycken 2 TB HDD och kör RAID1 då är du gott skyddad, dvs om du inte förstör NAS genom att uttsätta den för yttre våld så att bägge hårdiskarna går isönder.

Vet inte vad den kostar i Svedala, men här i Thailand kostar den 17 000 Baht med två 1 TB HDD.

Ha en gör go dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vad den kostar i Svedala, men här i Thailand kostar den 17 000 Baht med två 1 TB HDD.

Ha en gör go dag!

:wai:

Den kostar sek 1397,- ex hårddisk, hårddiskar på 1TB kostar från sek 550,- och uppåt

Klicka här

mvh

Ändrades av Khemmarat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har det!

Du ha nog bara KOPIERAT filerna från den gamla hårddisken.

Problemet då är att dom fortfarande ligger KVAR och tar upp utrymme.

No need to thank me.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Jag har det!

Du ha nog bara KOPIERAT filerna från den gamla hårddisken.

Problemet då är att dom fortfarande ligger KVAR och tar upp utrymme.

No need to thank me.

Helt otroligt att ingen tänkt på det förut.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...