Jump to content
IGNORERAD

Dubbel forumträff i Bangkok 22 och 23 januari 2011


Herr Chang

Recommended Posts

Vi ska bo här:

Hotell: Royal Ivory Hotel

Adress: 73 Sukhumvit Soi 4 Road, (Nana), Klongtoey

Stad/Land: Bangkok/Thailand

Hittar tyvärr inget tel.nr men det är bokat via agoda, ska finnas nån länk här på MPR dit. Kul om du bodde på samma ställe :-)

http://www.royalivory.com/index.html

Snubbelavstånd till Nana Plaza då

Hmmm... Kendo säger du... Det vet jag inget om men får man ett sånt ärofyllt uppdrag så ska man ju ändå försöka.

Nån som vet nån Kendoskola i Pattis där man kan ta en snabbkurs?

Att slåss med tillhyggen borde valfri dam eller Katoy längs Beachroad vara expert på.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 165
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    13

  • Avregistrerad clion

    10

  • Odin

    10

  • Mankan

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Att slåss med tillhyggen borde valfri dam eller Katoy längs Beachroad vara expert på.

Du blandar inte ihop Kendo med huliganism nu? ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi ska bo här:

Hotell: Royal Ivory Hotel

Adress: 73 Sukhumvit Soi 4 Road, (Nana), Klongtoey

Stad/Land: Bangkok/Thailand

Hittar tyvärr inget tel.nr men det är bokat via agoda, ska finnas nån länk här på MPR dit. Kul om du bodde på samma ställe :-)

Tack för det. Skall kolla på det :drinks:

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer troligen att kunna vara med på lördagen så skriv upp mig. Kommer dock inte att bära smoking men kanske chang linne om det går lika bra. ;)

Bär du changlinne åker du ur min lilla vänskapskrets ha ha :dance::crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Är det ok att komma oanmäld på söndagen.

Lite tidsbrist så vill inte anmäla oss

Robban

Ja Robban, på söndagen är det helt OK att komma oanmäld. Ingen platsbrist i parken! Det är väl bara restaurangen på lördagen där man antagligen vill veta hur många vi blir.

Ja men detta verkar ju skoj, perfekt för en nybliven Bangkok-bo=)

Anmäler mig till Lördagen :drinks:

Mvh

Niklas

Bra där Niklas! Skriver in dig på listan.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är det med nöjen typ Nana Plaza nuförtiden i Bangkok. Stänger det mesta klockan 01:00 nu också?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl därför de säger en start-tid vid lunchtid så att vi ska kunna hinna med "nattiderna", eller ?

Ändrades av Bibben

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är det med nöjen typ Nana Plaza nuförtiden i Bangkok. Stänger det mesta klockan 01:00 nu också?

När vissa ställen stänger, öppnar andra! Finns alltid bra alternativ att tillgå.

Link to comment
Dela på andra sajter

När vissa ställen stänger, öppnar andra! Finns alltid bra alternativ att tillgå.

Det låter bra det :great:

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bokar härmed in mig själv preliminärt.

Om inget oväntat inträffar så blir jag med på kalaset.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer senaste skvallret om denna dubbla forumträff...

Siam-Nilsson tyckte att vi skulle ha förfest hemma hos Wille på lördagen. Efter att jag talat i telefon med Wille så meddelar han att han ska fundera på det ;)

Egentligen blir det ju en trippel forumträff då vi också är i Surin för träff på fredagen 21 januari. Direkt på morgonen 22 januari åker jag och Bibben till Bangkok, och nu verkar Surin P3 lite sugen på att åka med. Och han har redan anmält sig ser jag!

Möjligen kommer Atom också, och då blir det fototillfälle på fyra moderatorer samtidigt ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket röj det ska bli här på forumet när alla moderatorer är ute och super. :whistle:

Inte alla... Kim, Joints och Swippe lär fortfarande vara i tjänst ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte alla... Kim, Joints och Swippe lär fortfarande vara i tjänst ;)

Herr Chang har talat.

då gäller det bara att lura iväg Kim och Joint på något.. så är det fritt framm :giggle:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag har SMS varning på mobilen när utvalda ord förekommer på forumet. :)

Då får du väl aldrig sova på nätterna eller ? :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag har SMS varning på mobilen när utvalda ord förekommer på forumet. :)

Typ "förbjudet forum"? ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer senaste skvallret om denna dubbla forumträff...

Siam-Nilsson tyckte att vi skulle ha förfest hemma hos Wille på lördagen. Efter att jag talat i telefon med Wille så meddelar han att han ska fundera på det ;)

Egentligen blir det ju en trippel forumträff då vi också är i Surin för träff på fredagen 21 januari. Direkt på morgonen 22 januari åker jag och Bibben till Bangkok, och nu verkar Surin P3 lite sugen på att åka med. Och han har redan anmält sig ser jag!

Möjligen kommer Atom också, och då blir det fototillfälle på fyra moderatorer samtidigt ;)

Herr Chang har talat.

Givetvis kommer jag om jag hinner hem från Kina itid.

Nu är jag iaf tillbaka från Sverige och efter 24 timmar har jag så smått börjat tina upp, lite isbildning i knävecken som jag hoppas lösa upp under eftermiddagen med ett dopp i poolen och ett par Singha och sedan ska två veckor av drivis vara som borta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Givetvis kommer jag om jag hinner hem från Kina itid.

Nu är jag iaf tillbaka från Sverige och efter 24 timmar har jag så smått börjat tina upp, lite isbildning i knävecken som jag hoppas lösa upp under eftermiddagen med ett dopp i poolen och ett par Singha och sedan ska två veckor av drivis vara som borta.

OK Atom, jag lägger in dig på listan. Inga problem att backa ur om det kör ihop sig.

Listan av anmälda finns i denna tråds första inlägg:

http://www.maipenrai.se/forum/t/12102-dubbel-forumtraff-i-Bangkok-22-och-23-januari-2011/page__view__findpost__p__263807

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...