Jump to content
IGNORERAD

När & Fjärran TV4 torsdag 14/8 kl 20.00


Guest lars60

Recommended Posts

Så här står det på TV4 hemsida:

http://www.tv4.se/1.240370

800766101.jpg

När & fjärran

Dogge och Anki i Thailand

Torsdag 14 augusti 2008 20:00

Säsongsavslutning. Del 10 av 10. Den här gången reser Dogge Doggelito och Anki Edvinsson till den thailändska ön Koh Samui där de provar på att leva lyxigt respektive sparsamt. Anki går bland annat på matmarknad, besöker munkarnas buddisttempel och har vattenkrig med en elefant. Dogge testar tibetansk yoga, jet-ski och lyxkrogar, och låter sy upp en kostym. Slutligen går de tillsammans på Thailands motsvarighet till After Dark - Ladyboys show.

Den här gången reser Dogge Doggelito och Anki Edvinsson till den thailändska ön Koh Samui där de provar på att leva lyxigt respektive sparsamt.

I kvällens När & fjärran reser Dogge Doggelito och Anki Edvinsson till Thailand för att prova på att leva lyxliv respektive sparsamt liv på ön Koh Samui.

Med sin lilla budget flanerar Anki runt på stans matmarknad, besöker munkarnas buddisttempel, har vattenkrig med en elefant och får en annorlunda massageupplevelse.

Dogge sätter sprätt på pengarna när han testar tibetansk yoga, jet-ski, duomassage och lyxkrogar. Han låter sy upp en figursydd kostym och lyxar till det lite extra genom att smaska på rostade larver och gräshoppor. Han får en thaiboxningslektion och går dessutom och tittar på en äkta thaiboxningsmatch.

Tillsammans fullbordar Anki och Dogge sin resa genom att gå och titta på Thailands svar på After dark - "Ladyboys show".

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om inte detta är en repris från i våras eller vintras. Tycker jag känner igen beskrivningen med Thaiboxningslektionen och kostymbeställningen.  :na:

  :glasses:

  :D gubben  :D

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Undrar om inte detta är en repris från i våras eller vintras. Tycker jag känner igen beskrivningen med Thaiboxningslektionen och kostymbeställningen.  :na:

  :glasses:

  :D gubben  :D

Det är en repris.

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, då behöver jag inte jäkta hem från jobbet.  :mdr:

  :D gubben  :D

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Quote

OK, då behöver jag inte jäkta hem från jobbet.  :mdr:

  :D gubben  :D

Du skrev ju att du kände igen det, så då e de ju lugnt... inget att se två ggr ändå.

Själv minns jag de olika sakerna ganska väl, så jag har sett det innan och kan ta det lugnt hem... hehe

Men de ska bli skönt att det snart e helg... bara en dag kvar nu ju...

Pappaledighet på fredagarna smakar mumma kan jag säga...  :na:

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Jap, detta kollar man på jobbet imon! :oh:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, ja, men det går ju inte upp med att vara där live eller hur?  :Drogar-Dolar(LBG): Jag åker som sagt ner den 3 sept med TG961 tror jag denn heter från Arlanda.  :Drogar-BigGrin(LBG):

  :D gubben  :D

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Quote

Anki är alltid en fröjd att se.

Vacker som en sommarmorgon.

Håller med fullständigt...

Mycket nice kvinna...  :P

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

EN REPRIS MEN ALLTID LIKA TREVLIGT ATT SE "[glow=red,2,300]HEMTRAKTER[/glow]"IGEN(ÄR SNART DÄR) MVH MÅNE

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Anki är alltid en fröjd att se.

Vacker som en sommarmorgon.

Hmmm...Eftersom jag är tämligen kallsinnig vad det gäller svenska tjejer började mitt blod svalla först 40 min in i programet när Kun Nong(osäker på

damens namn) dök upp och berättade för Dogge om kulinariska skillnader i landet.

SUAY PUJING MAAK MAAK MAK!!!

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Personligen håller jag med er till största delen, men det finns faktiskt en del svenska kvinnor som ser bra ut...

Dock en mycket viktig detalj...

Jag skulle ALDRIG orka leva med en igen...  :D:crazy:

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Ja vad kan jag säga annat än "Jag längtar alltid dit"!  :wai:

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Quote

Greven.Så sant så sant  :crazy: Mvh Måne

Tror nog många håller med oss innerst inne...  :morgon:

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...