Jump to content
IGNORERAD

1 minut för sen...


bobbo

Recommended Posts

Jag vet att jag inte skriver här allt för ofta men jag känner dock att jag måste få dela med mig av detta. Mina föräldrar skickar vid varje jul (samt andra högtidsdagar) ett paket till mig som alltid innehåller bland annat en stock snus, i detta fall skickades paketet i onsdags och eftersom jag inte fick det i fredags så förstod jag att det antagligen skulle ploppa ner i lådan idag.

I dag var jag dock i skolan för att ta mått för examensuniformen, väl där träffar jag en polare ifrån klassen och efter alla mått har blivit tagna så drar vi hem till hans kompis för att dricka några öl samt ta igen för den tid som gått. Jag tänker dock hela tiden att ja måste vara hemma kl 5 för det är då receptionen till min lägenhet stänger, jag beger mig iväg kl 16.30 (det var inte speciellt långt bort så jag tyckte det borde räcka).

När jag kommit ur taxin och börjat springa hem så ser jag att några av städerskorna börjar komma ut ur soi:en så jag ökar takten, 20 meter ifrån min lägenhet så möter jag en av städerskorna som undrar om jag är Mr.xxxx och jag säger "Ja" (på Thai ;) ). Hon säger då att mitt paket har kommit men att jag kan inte får ut det förrens imorgon!!!! Det var länge sedan jag kände mig så snuvad på någonting...

Med andra ord sitter jag nu här i min lilla lägenhet och vet att ett par meter under mig ligger min stock snus och väntar på mig, fan vad detta suger =)!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den som väntar på något gott...Klen tröst när man är snussugen men ändå.Det är aldrig för sent att ge upp :whistle: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Den som väntar på något gott...Klen tröst när man är snussugen men ändå.Det är aldrig för sent att ge upp :whistle: Mvh Måne

No retreat, no surrender ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har fortfarande suget efter snus och då är det cirka 4 år sedan jag slutade, att bara stoppa näsan i närheten av en snusdosa och andas in djupt är fanimej bättre än en sädesavgång.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte riktigt men där fick du till att.

Resfebern är svår nu????Är det slutjobbat??Ha en trevlig resa och ta några chang åt mig.Mvh Måne som ska på ögonbottenröntgen nu

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det är åt helvete när sånt händer.

Jag rekommenderar dubbla dosen med cahng eller valfri dryck idag för att trösta dig själv. Och hjälper inte det så drick mer

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är åt helvete när sånt händer.

Jag rekommenderar dubbla dosen med cahng eller valfri dryck idag för att trösta dig själv. Och hjälper inte det så drick mer

Tack andrejsdenruskige, jag har redan påbörjat medicineringen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Resfebern är svår nu????Är det slutjobbat??Ha en trevlig resa och ta några chang åt mig.Mvh Måne som ska på ögonbottenröntgen nu

Nån resfeber brukar jag inte drabbas av men visst tusan längtar man till varmare trakter. Nu är det färdigjobbat,körde en liten sväng idag på morgonen 05:15 till 08:30. Jag skall åter inställa mig för "tjänstgöring" 2011-05-30, det ska bli skönt med lite semester.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...