Jump to content
IGNORERAD

Bonuspoäng


trebh

Recommended Posts

Yup, du kan nominera andra, behover ej vara familjemedlemmar.

Fick nobben av ThaiAir när jag ville föra över några tusen poäng från mig till damen min :(

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick nobben av ThaiAir när jag ville föra över några tusen poäng från mig till damen min :(

Mvh

BBJ

:wai:

Udda, detta eftersom att om du nominerat/anmält personen i förväg skall det inte vara några som helst konstigheter.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Yup, du kan nominera andra, behover ej vara familjemedlemmar.

Fick nobben av ThaiAir när jag ville föra över några tusen poäng från mig till damen min :(

Mvh

BBJ

:wai:

Udda, detta eftersom att om du nominerat/anmält personen i förväg skall det inte vara några som helst konstigheter.

Tja.

Om jag fattat nominering rätt så kan man köpa en hel bonusgrej till en nominerad person t.e.x. en biljett. Detta använde vi oss av så sent som förra veckan. Däremot så går det inte att skicka över ett visst antal poäng till en nominerad.

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha, trodde det rörde sig om en uppgradering eller fri resa - inte enstaka poäng. Har alldrig testat det så har inte en susning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Udda, detta eftersom att om du nominerat/anmält personen i förväg skall det inte vara några som helst konstigheter.

Tja.

Om jag fattat nominering rätt så kan man köpa en hel bonusgrej till en nominerad person t.e.x. en biljett. Detta använde vi oss av så sent som förra veckan. Däremot så går det inte att skicka över ett visst antal poäng till en nominerad.

/mvh

Vi uppgraderade våra biljetter till PE. Mina poäng räckte till men det fattades några tusen poäng för damen, det fanns några tusen poäng kvar för mig efter uppgraderingen och då ville jag föra över dem till min dam. Men ThaiAir's (deras servicecenter på telefon) representant sa att det inte gick att föra över poäng från mitt ROP-konto till damens. Så vi köpte dem istället, kanske de bara ville ha in mer pengar :giggle:

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...