Jump to content
IGNORERAD

För lite Eddie Meduza

Sek Losos uncle

Recommended Posts

Eftersom det fanns bara 4 Eddie Meduza-trådar med nya poster, så tänkte jag att vi behöver minst en till.

Skojade bara :)

Ungefär som i lågstadiet. Då skulle alla berätta om valfri hobby. Alla hade berättat om sina husdjur, så alla var utleda på att höra på sånt då det blev min tur:

-Nu ska jag berätta om min undulat.

-NÄÄÄÄ, sa alla besviket.

Sedan berättade jag om hur hur min kusin klippte bort delar av sitt hår, efter att ha fått kåda i håret då vi övernattade första gången i vår nya trädkoja :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Dela på andra sajter

Eftersom det fanns bara 4 Eddie Meduza-trådar med nya poster, så tänkte jag att vi behöver minst en till.

Ungefär som i lågstadiet. Då skulle alla berätta om valfri hobby. Alla hade berättat om sina husdjur, så alla var utleda på att höra på sånt då det blev min tur:

Sedan berättade jag om hur hur min kusin klippte bort delar av sitt hår, efter att ha fått kåda i håret då vi övernattade första gången i vår nya trädkoja :)

Nu är fyllot från faxxxsta igång igen :ironi:

Dela på andra sajter

Är det du som är Lunkan på SS=sänkta skeppet?

Dela på andra sajter

Nu är fyllot från faxxxsta igång igen :ironi:

Vilken höll du på?

Ja, såklart är man alkoholist bara för att man är emot supande och sexköp

eller

Va?! så kan det inte vara

smile.gif

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Dela på andra sajter

Vilken höll du på?

Ja, såklart är man alkoholist bara för att man är emot supande och sexköp

eller

Va?! så kan det inte vara

smile.gif

Ja, eller så är man en Inuit!

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...