Singha711 Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Jag försöker lägga upp en ny tråd med ett inlägg innehållande en hel del text. Jag får till svar: Du måste skriva nåt också, eller skrev du med vita bokstäver? Vad är detta? Eller vad gör jag fel? //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Jag försöker lägga upp en ny tråd med ett inlägg innehållande en hel del text. Jag får till svar: Du måste skriva nåt också, eller skrev du med vita bokstäver? Vad är detta? Eller vad gör jag fel? //Singha711 Är inte detta en ny tråd. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Jag försöker lägga upp en ny tråd med ett inlägg innehållande en hel del text. Jag får till svar: Du måste skriva nåt också, eller skrev du med vita bokstäver? Vad är detta? Eller vad gör jag fel? //Singha711 För mycket text Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Jag tror att morgonens uppgradering av MPR til HP-versionen även innehåller ett filter som gör onödiga inlägg omöjliga Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Jag tror att morgonens uppgradering av MPR til HP-versionen även innehåller ett filter som gör onödiga inlägg omöjliga Tur att du skrev detta inlägg idag då http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Mja, prova med röd text då. Hur svårt kan det va! IT-Supportern Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 (ändrad) Om det är för mycket text så prova med ett mindre typsnitt. Edit.. Eller kanske inte så många VERSALER. Ändrades December 16, 2010 av noBuzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Om det är för mycket text så prova med ett mindre typsnitt. Edit.. Eller kanske inte så många VERSALER. Det kom kaffe på golvet här nu. Tack för skratt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Va fan är det här egentligen? Ska det börja klagas över att medlemmar startar nya trådar nu också? Om ni tycker att S711 skriver för långt behöver ni inte ens läsa utan bara klicka vidare. Men ni vill väl medlemmar ska bli rädda för att starta nya trådar så forumet dör ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Va fan är det här egentligen? Ska det börja klagas över att medlemmar startar nya trådar nu också? Om ni tycker att S711 skriver för långt behöver ni inte ens läsa utan bara klicka vidare. Men ni vill väl medlemmar ska bli rädda för att starta nya trådar så forumet dör ut. Så kom nissen till tomtens försvar, underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Va fan är det här egentligen? Ska det börja klagas över att medlemmar startar nya trådar nu också? Om ni tycker att S711 skriver för långt behöver ni inte ens läsa utan bara klicka vidare. Men ni vill väl medlemmar ska bli rädda för att starta nya trådar så forumet dör ut. Var sitter den där "vidare"-knappen föresten? Alla snackar om den och jag har letat som fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Jag försöker lägga upp en ny tråd med ett inlägg innehållande en hel del text. Jag får till svar: Du måste skriva nåt också, eller skrev du med vita bokstäver? Vad är detta? Eller vad gör jag fel? //Singha711 Får denna text ibland jag med .. och blir lika förvånad varje gång ..men inser ganska snart att jag tryckt på fel knapp "posta inlägg" i snabbsvara istället för "svara" knappen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Va fan är det här egentligen? Ska det börja klagas över att medlemmar startar nya trådar nu också? Om ni tycker att S711 skriver för långt behöver ni inte ens läsa utan bara klicka vidare. Men ni vill väl medlemmar ska bli rädda för att starta nya trådar så forumet dör ut. Driv inte allt till elände, ingen som är otrevlig här i tråden.några skämt kan säkert S711 stå ut med... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Driv inte allt till elände, ingen som är otrevlig här i tråden.några skämt kan säkert S711 stå ut med... Han tål det säkert men andra som läser kan få ett annat intryck än vad du och andra har/får. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Han tål det säkert men andra som läser kan få ett annat intryck än vad du och andra har/får. Hur tänkte du nu? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd December 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 16, 2010 (ändrad) ...några skämt kan säkert S711 stå ut med... Absolut, tomurdoc, skämt välkomnas alltid och de muntrar upp ibland. Men då skall det vara skämt (som tex i den här tråden) och inga påhopp (som tex i andra trådar). //Singha711 Ändrades December 16, 2010 av Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Hur tänkte du nu? Exakt jag tänker men inte du tydligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Han tål det säkert men andra som läser kan få ett annat intryck än vad du och andra har/får. Tror att alla här är fullt kapabla att bilda sig en uppfattning utan din hjälp, sköt dig själv istället. Dessutom tror jag du är fullständigt humorbefriad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Exakt jag tänker men inte du tydligen Ok? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Va fan är det här egentligen? Ska det börja klagas över att medlemmar startar nya trådar nu också? Om ni tycker att S711 skriver för långt behöver ni inte ens läsa utan bara klicka vidare. Men ni vill väl medlemmar ska bli rädda för att starta nya trådar så forumet dör ut. Jag tyckter det är jätteskojigt att en medlem lyckas skapa en ny tråd där han klagar över att det inte går att skapa en ny tråd Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Jag tyckter det är jätteskojigt att en medlem lyckas skapa en ny tråd där han klagar över att det inte går att skapa en ny tråd Fritz.. Tyckte det samma. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Ok? Så det hjälpte inte att ta bort den headbangande avataren Jag tyckter det är jätteskojigt att en medlem lyckas skapa en ny tråd där han klagar över att det inte går att skapa en ny tråd Fritz.. Jo jag också men inte så kul att driva med längden på S711´s inlägg däremot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 sköt dig själv istället. Lyd ditt eget råd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 (ändrad) Så det hjälpte inte att ta bort den headbangande avataren Jo jag också men inte så kul att driva med längden på S711´s inlägg däremot. Bekymra dig du inte om avataren! S711 kan nog svara för sig själv, och han fattade att det var ironi och har med all säkerhet inga problem med det. Ändrades December 16, 2010 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Lyd ditt eget råd Ta en kopp glögg eller nått så du slappnar av lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu