Jump to content
IGNORERAD

Hotell Pattaya


trebh

Recommended Posts

Hej! Jag undrar om någon här på forumet bott på Eastiny Inn på soi 8 Pattaya? Bra eller dåligt? ser fint ut på deras hemsida iallafall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! Jag undrar om någon här på forumet bott på Eastiny Inn på soi 8 Pattaya? Bra eller dåligt? ser fint ut på deras hemsida iallafall.

Det är ok!

Men det finnes bätter hotell till samma pengar!

Kolla tidigare ilägg på MPR!!

pigge01

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hej! Jag undrar om någon här på forumet bott på Eastiny Inn på soi 8 Pattaya? Bra eller dåligt? ser fint ut på deras hemsida iallafall.

inte bra hotel, finns mycket bättre till bättre priser

Link to comment
Dela på andra sajter

Soi 8 är en rolig soi...men jag skulle nog inte vilja bo där. Musiken från barerna kan ju störa. Men gillar man party party.. so why not. :whistle:

Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna !

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Soi 8 är en rolig soi...men jag skulle nog inte vilja bo där. Musiken från barerna kan ju störa. Men gillar man party party.. so why not. :whistle:

Är man festprisse så har musiken troligen tystnat när man väl hamnar i sängen.

De stora hotellen kring åttan och sjuan är inga problem med störande musik.

Fördelen med att bo på sjuan eller åttan eller tretton är ju att man har nära till rummet om man fått en grogg för mycket och att man slipper betala taxiresor åt damerna.

Dessutom är det lättare att slippa barfinen om man bor nära baren.

Då kan man ju avtala med damen att hon kan komma till rummet när hon slutat jobba så sparar man ju in ett antal hundra baht och en massa ladydings.

Såvida damen inte blir utplockad av nån annan gubbe så dyker hon säkert upp under nattens gång.

Och så kan man ju gå ut med jämna mellanrum och spana in så hon fortfarande är kvar i baren.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man festprisse så har musiken troligen tystnat när man väl hamnar i sängen.

De stora hotellen kring åttan och sjuan är inga problem med störande musik.

Fördelen med att bo på sjuan eller åttan eller tretton är ju att man har nära till rummet om man fått en grogg för mycket och att man slipper betala taxiresor åt damerna.

Dessutom är det lättare att slippa barfinen om man bor nära baren.

Då kan man ju avtala med damen att hon kan komma till rummet när hon slutat jobba så sparar man ju in ett antal hundra baht och en massa ladydings.

Såvida damen inte blir utplockad av nån annan gubbe så dyker hon säkert upp under nattens gång.

Och så kan man ju gå ut med jämna mellanrum och spana in så hon fortfarande är kvar i baren.

BTT

Jösses! Hur kom du in på detta ämne igen, igen igen...

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jösses! Hur kom du in på detta ämne igen, igen igen...

Jag svarade på Stefan Js inlägg där han skrev att man kan bli störd av den höga musiken ifall man bor på ex soi 8.

Sedan spann jag vidare på temat genom lite egna funderingar. Vilket är en förutsättning för att trådar ska utvecklas.

Men det kanske inte gnällmajagräddnos begriper?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag svarade på Stefan Js inlägg där han skrev att man kan bli störd av den höga musiken ifall man bor på ex soi 8.

Sedan spann jag vidare på temat genom lite egna funderingar. Vilket är en förutsättning för att trådar ska utvecklas.

Men det kanske inte gnällmajagräddnos begriper?

BTT

...Sa mannen som gett uttrycket "One track mind" (enkelspårig) ett ansikte :whistle:

Har fått med mig en kvinna upp på rummet på Flipper Lodge, soi8 utan att betala barfine, så det funkar :dance1:

Iofs var vi redan gifta då räknas det ändå? :pray2:

Flipper Lodge är/var bra, schysst pool på Taket med utsikt över bukten fick ett hyfsat pris och på baksidan av våra bussbiljetter från Bkk fanns en rabattkupong till just Flipper Lodge.

Nu valde vi inte det hotellet pga rabatten, utan för att en kompis bodde där och rekommenderade det.

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Är man festprisse så har musiken troligen tystnat när man väl hamnar i sängen.

De stora hotellen kring åttan och sjuan är inga problem med störande musik.

Fördelen med att bo på sjuan eller åttan eller tretton är ju att man har nära till rummet om man fått en grogg för mycket och att man slipper betala taxiresor åt damerna.

Dessutom är det lättare att slippa barfinen om man bor nära baren.

Då kan man ju avtala med damen att hon kan komma till rummet när hon slutat jobba så sparar man ju in ett antal hundra baht och en massa ladydings.

Såvida damen inte blir utplockad av nån annan gubbe så dyker hon säkert upp under nattens gång.

Och så kan man ju gå ut med jämna mellanrum och spana in så hon fortfarande är kvar i baren.

BTT

Ja hon/dem dricker ju dricker ju drinkar enbart för att roa dig.. idi*t.. :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag svarade på Stefan Js inlägg där han skrev att man kan bli störd av den höga musiken ifall man bor på ex soi 8.

Sedan spann jag vidare på temat genom lite egna funderingar. Vilket är en förutsättning för att trådar ska utvecklas.

Men det kanske inte gnällmajagräddnos begriper?

BTT

Jag tror vi har lite olika syn på utveckling, jag trodde att det innebar att man fick nya eller djupare kunskaper inte att man repeterar samma begränsade erfarenheter i absurdum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Thaivänner

Tack för tipset BTT.Har bott på Flipper ett antal ggr och har aldrig blivit störd utav musik.Kan kanske bero på, att man tar sista changen utanför innan de stänger??

Gillar dina inlägg,alla som åker till Pattis är väl 5+1 turister i någon form..

m.v.h Nikklas

Link to comment
Dela på andra sajter

Täkte bara rekomendera ett kanonhotel LK Royal Suites, bor här just nu och allt är perfekt...

Sovrummet:

110115012.jpg

Del av badrummet

110115013.jpg

Vardagsrumet

110115015.jpg

Köket

110115016.jpg

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Thaivänner

Tack för tipset BTT.Har bott på Flipper ett antal ggr och har aldrig blivit störd utav musik.Kan kanske bero på, att man tar sista changen utanför innan de stänger??

Gillar dina inlägg,alla som åker till Pattis är väl 5+1 turister i någon form..

m.v.h Nikklas

Sicken bullshit!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Täkte bara rekomendera ett kanonhotel LK Royal Suites, bor här just nu och allt är perfekt...

Sovrummet:

110115012.jpg

Del av badrummet

110115013.jpg

Vardagsrumet

110115015.jpg

Köket

110115016.jpg

Vad pröjsar du ? dag,vecka eller månad?

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad pröjsar du ? dag,vecka eller månad?

post-3639-0-82020500-1295065341_thumb.jp

post-3639-0-82020500-1295065341_thumb.jp

Ändrades av Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3639-0-82020500-1295065341_thumb.jp

Det var som fan Broskan bor du där?Priser på nätet stämmer oftast

inte med real life.

Det går ett rykte här att du är på G inför din födelsedag?

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Priset e 24´via agoda.. Bra pris jävligt prisvärt..

24000 bath för en månad?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...