Jump to content
IGNORERAD

vara eller inte vara i stockholm nu

Mantra
 Dela

Recommended Posts

• Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• ban99arne

4

• stefan5300

4

• Tallviking

4

• Soengsang

3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

nån som hört vad som hänt nere i stockholm bara hört att det vart nån explesion eller så?

Tips:

www.aftonbladet.se

www.expressen.se

www.svd.se

www.dn.se

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Tips:

www.aftonbladet.se

www.expressen.se

www.svd.se

www.dn.se

eller

www.iltasanomat.fi

www.vg.no

www.dagbladet.no

www.aftenposten.no

www.folkbladet.nu

www.folkbladet.se

www.vk.se

www.jp.dk

Dela på andra sajter

1986 gick oskulden på Sverige, då mördades Palme, i går blev vi gravida.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Senaste Nytt!

Dödsorsaken är nu fastställd på bombmannen i Stockholm i lördags! Han led av för tidig utlösning.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Senaste Nytt!

Dödsorsaken är nu fastställd på bombmannen i Stockholm i lördags! Han led av för tidig utlösning.

Eller kanske 17 år av svensk integrationspolitik. :crazy:

Dela på andra sajter

För knappt två år sedan detonerade en muslimsk smällare bakom dåvarande banverkets lokaler i tranås. Smällen hördes över största delen av samhället och var så kraftig att fönsterna på husen andra sidan jänvägen, c:a 80 meter bort blåstes in av tryckvågen. Den allmänna opinionen var då att någon av abdullorna i stan har börjat att provspränga och att polisen borde hålla ögonen öppna på vad de har för sig.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Dela på andra sajter

Bomber hit eller bomber dit, jag vill inte vara i Stockholm över huvud taget.

varför? tycker vår huvudstad är riktigt fin... :wai:

Ändrades av Dempa

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Dela på andra sajter

varför? tycker vår huvudstad är riktigt fin... :wai:

Visst Är väl vår huvudstad fin, har sett många fina foton och har även varit där. Men det är ingen stad jag längtar att åka till, mer än till Arlanda förstås.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Hej !

Ännu en gång ha rStockholm Stad med Kranskommuner bevisat sin oförmåga att sköta snöröjningen.

Måste folk köpa varsinn bandvagn för att trafiken ska flyta på. Vägverkets vägar är ju farbara varför kan inte

kommunerna sköta sina .

:diablo:

Bambam..

Ändrades av bambam
Dela på andra sajter

Borde finnas massor av bidragstagare där tillgängliga för snöskottning.en varsin snöskyffel till dem och en arme av snöskottare borde kunnat göra underverk.

Dela på andra sajter

Kan någon förklara den globala uppvärmningens inverkan på Sverige för mej, jag fattar inte riktigt...

Snöstorm och en halv meter snö i Stockholm???

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Kan någon förklara den globala uppvärmningens inverkan på Sverige för mej, jag fattar inte riktigt...

Samtidigt som det är torka och värmebölja på Kreta och Cypern

Dela på andra sajter

Samtidigt som det är torka och värmebölja på Kreta och Cypern

Ere inte alltid det? De ser ju ut som en öken på vykort iaf.

Dela på andra sajter

Ere inte alltid det? De ser ju ut som en öken på vykort iaf.

Jo men inte den här tiden på året

"Global warming" innebär inte att det blir varmare överallt utan framför allt att vädret blir extremare, åt alla håll och betydligt mer varierande p.g.a bl.a ökad aktivitet bland vindar, strömmar etc etc

Dela på andra sajter

"Global warming" innebär inte att det blir varmare överallt utan framför allt att vädret blir extremare, åt alla håll och betydligt mer varierande p.g.a bl.a ökad aktivitet bland vindar, strömmar etc etc

Tråkmåns...

Joo det stämmer säkert, men jag har lite svårt att acceptera allt orerande i saken när jag tittar ut genom fönstret bara...

Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Vilket det statistiskt sett inte visat sig ...än. Tidningar och media är däremot kvicka att peka ut enstaka väderhändelser som det.. trots att det skett i alla tider. Man drar sig inte ens för att peka ut jordbävningar som resultat av "global warming".

Det är det nya sättet för vänstern att döda kapitalismen sedan muren och Kina föll.

Dela på andra sajter

Tja, en global uppvärmning baseras ju jordens medeltemperatur vilket mycket väl kan innebära att det på sina håll blir betydligt kallare.

Eko-Arne

Ändrades av ban99arne
Dela på andra sajter

Vilket det statistiskt sett inte visat sig ...än. Tidningar och media är däremot kvicka att peka ut enstaka väderhändelser som det.. trots att det skett i alla tider. Man drar sig inte ens för att peka ut jordbävningar som resultat av "global warming".

Det är det nya sättet för vänstern att döda kapitalismen sedan muren och Kina föll.

Och just så svarar alla som inte tror på det

Sanningen finns någonstans mitt emellan och alla har rätt eller alla har fel

Dela på andra sajter

Exactemente, precis som när vänstern hävdade att rökning var farligt.

Fabrikör Arne

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...