natchawadee Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Hur sparka din fru utan hon blir arg??? 1. Bli full men ändå hae kontroll över allt. 2. Direkt till din säng.omedelbart. 3. Din fru kommer att skrika på dig men du lyssna inte på vad hon sa. 4. Ta av din byxor men låtsas att du kan inte ta av 5. Medan din fru måste hjälpa dig att ta av dina byxor. 6. Timing är korrekt.sparka henne med all kraft du har och glömt inte skrek. " lämna mig fred.. kommer inte nära mig... Jag kommer inte att ha sex med någon.. jag älskar min fru... jag har bara honne! " ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,........ min vän hade prova detta redan.. och det har är resultat: han fortfarande på sjukhus med brutet ben!!!!!!!!!!!! hahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rony Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Jag fårstår inte mycket av de här, men man börjar kanske bli trög på äldre dar. /R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 5555 den va bra Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Jag hajar fan inte heller nåt...? Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Jag tror inte att MPR är rätt instans för Natchawadee att ställa dessa frågor. Försök istället att ring eller via internet kontakta lämplig personal för att få hjälp. http://www.pts.se/sv/Lattlast/For-funktionshindrade/Sjukvards-upplysning-for-text-telefon-anvandare/ http://www.1177.se/Fakta-och-rad/?cat=Psykiska+sjukdomar+och+besv%c3%a4r SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Vet ej hur hon sparkade men vaknade på intensiven.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jan53 Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Hur sparka din fru utan hon blir arg??? 1. Bli full men ändå hae kontroll över allt. 2. Direkt till din säng.omedelbart. 3. Din fru kommer att skrika på dig men du lyssna inte på vad hon sa. 4. Ta av din byxor men låtsas att du kan inte ta av 5. Medan din fru måste hjälpa dig att ta av dina byxor. 6. Timing är korrekt.sparka henne med all kraft du har och glömt inte skrek. " lämna mig fred.. kommer inte nära mig... Jag kommer inte att ha sex med någon.. jag älskar min fru... jag har bara honne! " ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,........ min vän hade prova detta redan.. och det har är resultat: han fortfarande på sjukhus med brutet ben!!!!!!!!!!!! hahaha ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Jag hajar fan inte heller nåt...? LÄS SAKTA Å FÖRSIKTIGT SÅ FÖRSTÅR SÄKERT DU OXÅ POÄNGEN TILL SLUT .OM INTE LÄS IGEN IGEN Å IGEN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Ja jisses..nu är det helg igen Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Ja jisses..nu är det helg igen Fritz.. Så fint det är! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 En sann kärlekshistoria (tror jag), det gör ont att älska någon ibland (tror jag fortfarande). Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocko53 Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Hej! Jag förstår inte frågan? har din fru sparkat dig i huvud eller vad ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Ronnys inlägg gjorde mig lättad -jag fattade inte heller. Framförallt fattade jag inte att temat "sparka frun" skulle vara roligt. Skulle det det? Och då alldeles bortsett från att frun möjligen tränat Thaiboxning och kan ge igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 5555, natchawadee du är ju rolig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Att sparka ut en Thai kärring utan att hon blir förbannad , Det är nära nog en omöjlighet om hon inte får en helvetes massa pengar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jlh66 Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Förstår en del inte att det är ett skämt?Läs igen och ha lite hänsyn till vad Natchawadee skrev i en annan tråd i'm not good in swedish langauge but i will try to write every story in swedish.. and hope all of you will understand my swedish and thanks for read my writing its really make me happy that someone had read . see you all in swedish version hahahaha En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 (ändrad) Hur sparka din fru utan hon blir arg??? 1. Bli full men ändå hae kontroll över allt. 2. Direkt till din säng.omedelbart. 3. Din fru kommer att skrika på dig men du lyssna inte på vad hon sa. 4. Ta av din byxor men låtsas att du kan inte ta av 5. Medan din fru måste hjälpa dig att ta av dina byxor. 6. Timing är korrekt.sparka henne med all kraft du har och glömt inte skrek. " lämna mig fred.. kommer inte nära mig... Jag kommer inte att ha sex med någon.. jag älskar min fru... jag har bara honne! " ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,........ min vän hade prova detta redan.. och det har är resultat: han fortfarande på sjukhus med brutet ben!!!!!!!!!!!! hahaha Jaha. Vad var det i föregående flaskan jag drack. Känner mig lite trög. Lite luckor är det men har han sparkat så är ett brutet ben litet i sammanhanget. Hon skall spola honom Eller vad älskarinnan och frun? Ändrades December 10, 2010 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 (ändrad) Like bra å sabba ner den här tråden ordentligt, typ Wikileak, eller kanske Thaileaks då! Det verkar som det finns en jäkla massa nya droger där ute nuförtiden? Annat var det på min tid ( som man brukar säga) då fanns bara hero-in och senare hero-ut,,,kaputt! (föresten, ganska kul att man har födelsestaden med i sin profil!) Ändrades December 10, 2010 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Hur sparka din fru utan hon blir arg??? 1. Bli full men ändå hae kontroll över allt. 2. Direkt till din säng.omedelbart. 3. Din fru kommer att skrika på dig men du lyssna inte på vad hon sa. 4. Ta av din byxor men låtsas att du kan inte ta av 5. Medan din fru måste hjälpa dig att ta av dina byxor. 6. Timing är korrekt.sparka henne med all kraft du har och glömt inte skrek. " lämna mig fred.. kommer inte nära mig... Jag kommer inte att ha sex med någon.. jag älskar min fru... jag har bara honne! " ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,........ min vän hade prova detta redan.. och det har är resultat: han fortfarande på sjukhus med brutet ben!!!!!!!!!!!! hahaha Det vart karma!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 5555 den var bra fast lite rå. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 5555 natchawadee, den var faktiskt bra Till er som inte förstår (eller vill först...). Skräm inte bort en av de två (?) thailändskor som skriver på detta forum genom att försöka göra er lustiga på deras bekostnad. För ni fattar väl att hon är thailändska och av den anledningen inte skriver 100% perfekt svenska? Fortsätt gärna att skriva på forumet natchawadee. /Krister Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 5555 natchawadee, den var faktiskt bra Till er som inte förstår (eller vill först...). Skräm inte bort en av de två (?) thailändskor som skriver på detta forum genom att försöka göra er lustiga på deras bekostnad. För ni fattar väl att hon är thailändska och av den anledningen inte skriver 100% perfekt svenska? Fortsätt gärna att skriva på forumet natchawadee. /Krister det blev + för dig för det.fram för fler tjejer som skriver här. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Thanks! Själv skulle jag aldrig ens tänka tanken att sparka min fru - det är alldeles för kallt och fuktigt nere i källaren för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu